Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
FC Fredericia - OB 26/04/26
Collapse
X
-
tænker også vi skal have 4 angribere - så der kan roteres på begge pladser.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han er jo ikke mange potter pis værd. Jeg syntes vi skal beholde ham og hente en angriber mere så vi har 4 med superliga niveau der kan konkurrere og rotere. Syntes det er tydeligt at Ganaus også er gået død efter en lang sæson. Han kunne have været mere frisk nu hvis der var flere muligheder for AZ
Men selv om vi ikke kan få meget for Grot - mon så ikke man prøver at sende ham videre, tror han kunne gøre det bedre i et andet system. Niemic ville jeg også skyde afsted hvis der kom et bare rimeligt bud på ham, han har et virkeligt fint topniveau men er også bare alt alt for svingende
Comment
-
Kæmpe forløsnig, stor glæde og vel fortjent set over hele sæsonen. Igen god præstation af McCoy, god indhop af Martin og virkelig skønne mal af Ouedraogo og Arp. Første halvleg var for nervøs og uden rutine i bagkæden, anden halvleg var bedre, uden at overbevise fuldstændig. Der var chancer til mere end de to mål. Arp med god indsats, Ejdum viste også noget af sind færdigheder. Bojang med god og rolig indhop. Nu skal vi bare få i Ganaus og Grot igen med henblik på at score mål. De kommer mod Silkeborg, jeg er sikker. Godt med at holde nullet.
- Likes 3
Comment
-
Nedrykning var jo aldrig reelt en ting, men det er da fint vi kan komme ud over det punkt nu, at der ikke skal søges og higes efter et eller andet katastrofalt. Dejlig sikker forbliven i ligaen, som var målet for sæsonen.
Nu må vi så se hvad det ellers kan ende med, kunne jo være meget sjov at nappe 7. pladsen fra FcK, som taber Pokalfinalen.
Lad os også lige slutte af med at få gang i Ganaus igen!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
nej heldigvis da - og ja dejligt det er endegyldigt lukket.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNedrykning var jo aldrig reelt en ting, men det er da fint vi kan komme ud over det punkt nu, at der ikke skal søges og higes efter et eller andet katastrofalt. Dejlig sikker forbliven i ligaen, som var målet for sæsonen.
Nu må vi så se hvad det ellers kan ende med, kunne jo være meget sjov at nappe 7. pladsen fra FcK, som taber Pokalfinalen.
Lad os også lige slutte af med at få gang i Ganaus igen!
Lad os slutte godt af - med 4 sejre i streg, og lad os få fyldt noget mere spilletid på Martin.
Jeg kunne godt tænke mig man gav Ganaus en pause, så han ikke skulle starte inde. Ikke fordi Grot og Niemic har spillet sig til en startplads (de har også været bedst når de kom ind fra bænken) men tænker Ganaus ville have godt af at komme ind når forsvarsspillerne har 60 min i benene.
- Likes 1
Comment
-
Fantastisk at målsætning nummer et er opnået, en sæson mere med SL og etablering i ligaen - OB er blevet stabile, der har været styr på hold i den nederste del af tabellen og derudover mange fantastiske øjeblikke i løbet af sæsonen, bl.a. fiete's mål i dag
Glæder mig til de sidste 3 kampe og det kommende transfer vindue og dertilhørende pre-seson
- Likes 3
Comment
-
Hvis det ikke sker, ser jeg gerne (også ud fra et generelt dansk perspektiv), at FCM tager mesterskabet, FCK pokalen samt vi slår BIF og kvalificerer os til europæisk fodboldOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNedrykning var jo aldrig reelt en ting, men det er da fint vi kan komme ud over det punkt nu, at der ikke skal søges og higes efter et eller andet katastrofalt. Dejlig sikker forbliven i ligaen, som var målet for sæsonen.
Lad os også lige slutte af med at få gang i Ganaus igen!
- Likes 3
Comment
-
Han forklarede det i interviewet efter kampen: han var usikker fordi ingen af holdkammeraterne kom om at juble. De var bare fuldstændig overrasket og helt væk om den måde han huggede den ind. Så han viste ikke om der var måske er frispark i oobygbingsspil eller noget andet hvorfor målet ikke tæller og vil ikke stå der som den eneste som jublede om et måske frakendt mål.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægJAAAAAAAAAAA FIETE!!!! Han ser ikke alt for glad ud"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Synes anden halvleg var helt o k.. Vi kontrollerede kampen suverænt og Fredericia havde ikke mere end den offside-scoring efter Myhras drop. Og vi var de som kom til store chancer. Alene Grot skylder ja to mål. sOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
kvaliteten på målene kan man ikke sætte en finger på. 3 point og på en eller anden måde formår vi at holde nullet.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men særligt i første halvleg var det jo håbløst at se på, hvor let de kom igennem vores forsvar gang på gang.
Anden halvleg var hvad jeg vil kalde en mere professionel indsats, man havde resultatet og formåede at køre den hjem, solidt uden at være prangende. Og alligevel skulle vi have vundet større - for det var godt nok to store chancer Grot brænder
- Likes 3
Comment

Comment