Nu skal Askou ud. Lige så meget for hans skyld som for holdets.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
FC Fredericia - OB 26/04/26
Collapse
X
-
Meget godt klaret at ha været så ringe i stort set alt udi i boldomgang, pres og forsvar og så føre 2-0.
MVH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 4
Comment
-
Men hvis det var vores dårlige halvleg, så ...Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægPause, foran 2-0, to kongekasser og så sidder jeg alligevel og er frustreret over hvor dårligt vi faktisk spiller. Vild kamp"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Måske.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet kendetegner tophold
Men nøj hvor har vi dog bare et ringe forsvar. Ingen sikkerhed, ingen kommunikation, spillere, der panikker ved selv de mindste antydninger af pres.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Jo mere jeg ser Kantés mål, jo bedre er det. Hold nu op det er fint ramt.
Det er i øvrigt en udsøgt fornøjelse at høre de gode folk på TV2 sport X både i kampen og pausen slå knuder på sig selv for at kritisere og hælde galde ud over OB oven på de to mål. Det gør mig rigtig glad.
JBA udgår i pausen. Kan ikke spille videre.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
Comment