Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers 19/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg forstår ikke helt alle de spekulationer om vi teoretisk kan rykke ned. Det sker jo ikke. Vi ender som nr 8. Kan blive 7 og kan blive 9. Men ikke nedrykning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Jeg forstår ikke helt alle de spekulationer om vi teoretisk kan rykke ned. Det sker jo ikke. Vi ender som nr 8. Kan blive 7 og kan blive 9. Men ikke nedrykning.
      Det finder du nok ikke nogen, der er uenig i. Men derfor kan det jo alligevel være meget rart at være matematisk sikret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        På trods af to mål, synes jeg stadig at vores niveau i anden halvleg har været uacceptabelt
        De første 10 minutter af anden halvleg viste, hvorfor vi stadig slogs om ikke at få en nedryknings plads, men med pil op af. Vi kom ud af vores egen usikkerhed og spillede bedre i dag, end da vi kom på 1-1 med Silkeborg. Vores mod svar til målet, gør den til accepteret.

Comment

Fint resultat. Ser over hele sæsonen er jeg også fuldt ud tilfreds med det antal point, vi har.

Jeg er derimod lettere rystet over den komplette mangel på udvikling i vores spil. Kunne man lave en blindtest, hvilket man selvfølgelig ikke kan, så ville ingen kunne skelne det her hold fra holdet henholdsvis Alm og SK.

Og hvad skulle alt det her så til for? Jeg kan ikke give et godt svar.

Og dét bekymrer mig meget. Man siger, at AZ er bedst i sin 2. sæson, og det må jeg jo så håbe på. Jeg råber ikke AZ raus (vi har ingen gavn fået af Gud ved hvor mange trænerexits), men jeg er slemt skuffet over udtrykket - eller rettere: den komplette mangel herpå - under AZ.

Og jeg ved, at han vil sige, at spillerne ikke er gode nok og træningsbanerne for dårlige. Nuvel - men det er sgu ikke raketvidenskab at løbe solen sort og presse enhver bold. Det var netop det, jeg troede, vi skulle gøre under AZ.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - syntes også Ejdum har været god i dag. Men McCoy er sgu svær at komme uden om
            Sjovt som man ser forskelligt på sagerne. Jeg synes Ejdum spillede langsomt og ubeslutsomt så fremdriften mistede tempoet .. McCoy er ganske enkelt en dejlig dreng :)

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

enig.

Det eneste der bliver snakket om er om vi rent matematisk er sikret. Og det er vi ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Fint resultat. Ser over hele sæsonen er jeg også fuldt ud tilfreds med det antal point, vi har.

Jeg er derimod lettere rystet over den komplette mangel på udvikling i vores spil. Kunne man lave en blindtest, hvilket man selvfølgelig ikke kan, så ville ingen kunne skelne det her hold fra holdet henholdsvis Alm og SK.

Og hvad skulle alt det her så til for? Jeg kan ikke give et godt svar.

Og dét bekymrer mig meget. Man siger, at AZ er bedst i sin 2. sæson, og det må jeg jo så håbe på. Jeg råber ikke AZ raus (vi har ingen gavn fået af Gud ved hvor mange trænerexits), men jeg er slemt skuffet over udtrykket - eller rettere: den komplette mangel herpå - under AZ.

Og jeg ved, at han vil sige, at spillerne ikke er gode nok og træningsbanerne for dårlige. Nuvel - men det er sgu ikke raketvidenskab at løbe solen sort og presse enhver bold. Det var netop det, jeg troede, vi skulle gøre under AZ.
                1. Jo jeg ville godt kunne skelne det her fra Alm og Krogh. Jeg ville nok ikke gætte på det var et Zorniger trænet hold - men syntes stadig det er tydeligt der er sket et skifte.

2. Hvad skulle det til for? Ja syntes jo trods alt vi har fået en bedre træner ind. Bestemt ikke alt Zorniger rammer lige i røven, og jeg havde da også håbet på vi var mere tydelige i udtrykket på nuværende tidspunkt. Men havde Krogh fortsat været i spidsen ville jeg konstant være nervøs for hvornår korthuset væltede. Det er jeg trods alt ikke med Zorniger, det er en mere erfaren træner vi har fået bag rattet.

Om det er hele sandheden ved jeg ikke - men spillernes kvalitet har altså noget at sige ifht udtrykket på banen. Er Bürgy hurtig nok til at gå højt op og presse? Den manglende bredde gør også noget - kampen i dag mod Randers, ca 80 min. spillet og Zorniger havde kun brugt 2 indskiftere - hvoraf den ene var Falk pga mulig skade. Og det var jo ikke fordi vi ikke manglede energi. Bredere bænk - så de startende kan give den maks gas i 60-65 min og så kan man sætte 3-5 nye spillere ind og fortsætte. Det er bare ikke muligt med nuværende trup.

Så det bliver spændende om man opgraderer til sommer.

Comment

“1. Jo jeg ville godt kunne skelne det her fra Alm og Krogh. Jeg ville nok ikke gætte på det var et Zorniger trænet hold - men syntes stadig det er tydeligt der er sket et skifte.”

Kan du være mere konkret? Hvad er - subjektivt eller objektivt - blevet bedre under AZ?

Vi har bedre spillere end under SK - blot for at blotlægge en grundantagelse hos mig - men jeg ser præcis samme søvnige spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    “1. Jo jeg ville godt kunne skelne det her fra Alm og Krogh. Jeg ville nok ikke gætte på det var et Zorniger trænet hold - men syntes stadig det er tydeligt der er sket et skifte.”

Kan du være mere konkret? Hvad er - subjektivt eller objektivt - blevet bedre under AZ?

Vi har bedre spillere end under SK - blot for at blotlægge en grundantagelse hos mig - men jeg ser præcis samme søvnige spil.
                    det er rent subjektivt - det er øje testen jeg forholder mig til, har dårligt nok licens til at gøre mig som mandagstræner

Om det er blevet bedre er naturligvis én ting. Jeg mente mere spillet og udtrykket - der ville jeg godt kunne se forskel på Alm/Krogh og Zorniger (selv om Zorniger ikke ville være mit første gæt - baseret på spillet)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er rent subjektivt - det er øje testen jeg forholder mig til, har dårligt nok licens til at gøre mig som mandagstræner

Om det er blevet bedre er naturligvis én ting. Jeg mente mere spillet og udtrykket - der ville jeg godt kunne se forskel på Alm/Krogh og Zorniger (selv om Zorniger ikke ville være mit første gæt - baseret på spillet)
                      Det er helt fair; jeg forholder mig til det på samme måde, og jeg kan hverken se et væsentligt anderledes udtryk eller en forbedring.

Der var lidt lige i starten (hvor vi pressede mere intenst) men det er gået fuldstændig fløjten.

Jeg tror meget på, at vejen frem for OB er et ekstremt fysisk udtryk, og derfor er jeg enormt ærgerlig over, at vi intet ser.

Comment

Jeg synes godt, at man kan se forskel. Jeg har ikke én eneste gang haft fornemmelsen, at spillerne ikke gider. Det havde jeg ofte tidligere

Comment

Brændte børn … ved start af nedrykningsspillet i sæsonen hvor vi rykkede ned virkede det også usansynligt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                            Jeg synes godt, at man kan se forskel. Jeg har ikke én eneste gang haft fornemmelsen, at spillerne ikke gider. Det havde jeg ofte tidligere
                            Det kan der være en lille smule om, omend jeg da på ingen måder ser, at spillerne yder noget særligt for deres træner.

Husk også på at vi under BW hentede gøglere fra rejsende markeder, som jo ingen lyst havde til noget som helst. Det skulle Alm og SK kæmpe med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Brændte børn … ved start af nedrykningsspillet i sæsonen hvor vi rykkede ned virkede det også usansynligt ..
                              Det er jo nærmest 3. grads forbrænding på de børn hvis man kan snakke om nedrykning efter i dag. Lad os nu kigge op

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er jo nærmest 3. grads forbrænding på de børn hvis man kan snakke om nedrykning efter i dag. Lad os nu kigge op
                                men det er det jo også nærmest. Havde vi 7 points forspring til stregen i nedrykningssæsonen ved indgangen til kval-spillet?

Men jeg tænker da bestemt ikke på nedrykning efter i dag. Ændre jo ikke på at rent matematisk er vi ikke sikret endnu.

Comment

Working...
                                X