Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg bliver sindssyg over hvor mange gode muligheder som Grot og Ganaus forspilder

Comment

Der spilles i slow motion nu
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Jeg bliver sindssyg over hvor mange gode muligheder som Grot og Ganaus forspilder
        virker ikke til de har den der forståele imellem sig.

Comment

Ja, de skal skiftes nu

Comment

Vi er alt for sjuskede. Kun et spørgsmål om tid før Silkeborg scorer.
            Offensivt fungere intet.

Comment

Arp og Niemiec ville pynte nu.

Comment

Jeg sidder med en følelse af at vi spiller med to angribere, der enten ikke kan eller vil spille sammen. Hver mulighed de får skyder de fra dårlige vinkler eller ind i deres direkte markering. I første halveg stjal Ganaus endda også en nedfaldsbold foran Grot, selvom han selv havde ryggen mod mål

Comment

Lad os nu lade være med at blive for magelige, som mod Vejle

Comment

Hvordan Grot ikke kan få frispark der, fatter jeg ikke. Østrøm hænger jo på ryggen af ham, selv efter bolden er trillet forbi dem

Comment

Stinker af uafgjort

Comment

Hvordan Grot ikke kan få frispark der, fatter jeg ikke. Østrøm hænger jo på ryggen af ham, selv efter bolden er trillet forbi dem
                        Og hvordan fanden slipper Østrøm for gult der??? Grot har jo frit løb ned mod deres felt

Comment

og igen og igen må de hive og flå i Grot uden det koster - forstår det ikke

Comment

pis...

Comment

Det måtte jo ske, det sker gang på gang, kan vi fatte at begynde at spille bold igen?

Comment

Selvfølgelig. Owusu mister sin mand, og Bürgy dækker.... ja, det ved jeg ikke engang om han selv kan redegøre for

Comment

Working...
                                X