Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt SIF-OB

Davidsen melder Drago syg og fraværende til dagens træning. Håber han bliver klar

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Davidsen melder Drago syg og fraværende til dagens træning. Håber han bliver klar
    Ham skal vi meget nødigt undvære. Spændende om Sif kommer lidt frem, så vi har lidt plads at spille på og så håber jeg offensiven begynder at finde formen lidt igen, ville være dejligt om Arp kunne komme lidt igang igen, hvis ikke hans skade holder ham ude.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Ham skal vi meget nødigt undvære. Spændende om Sif kommer lidt frem, så vi har lidt plads at spille på og så håber jeg offensiven begynder at finde formen lidt igen, ville være dejligt om Arp kunne komme lidt igang igen, hvis ikke hans skade holder ham ude.
      Mener der blev sagt i SFÅ at det ikke var en skade. Bare et slag.
      Alle undtagen Drago og Gomez skulle have trænet dagen i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mener der blev sagt i SFÅ at det ikke var en skade. Bare et slag.
        Alle undtagen Drago og Gomez skulle have trænet dagen i dag
        Fedt, han så også energisk ud da han kom ind, så konkurrencen er en god ting i min bog, så vi har lidt mere at skyde med

Comment

Husk det er gratis at komme ind på søndag, da deres sponsorer har købt alle billetterne. Man skal bare oprette en bruger og så kan man få op til 4 billetter pr person også til udebane afsnittet.

Alle mand til Silkeborg

Comment

Working...
          X