Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 15/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja det var en ret komisk situation, hvor de begge er i et genpres som ender med de løber ind i hinanden. Tror Grot var mest kluntet i situationen, men er heller ikke helt sikker på hvad der helt præcist skete. Grot var dog 1000 bedre end Niemiec i dag. Suhonen vor også en klar forstærkning i 2. halvleg.

Flot 2. halvleg af holdet i dag.

FCK ser stadig sløje ud og jeg er spændt på om Neestrup ikke får sparket meget snart.
    mon ikke de beholder ham sæsonen ud - medmindre de pludselig ligger til nedrykning så er der reelt ingen grund til at skifte nu.

Men tænker da de er igang med at undersøge markedet for hans afløser.

Comment

Altid dejligt at vinde over FCK. For en gangs skyld er det os, der vender 0-1 til 2-1 i de sidste 10 minutter og ikke dem, som det så ofte har været til min store frustration gennem de sidste mange år. Sådan en sejr er en sjælden fornøjelse. Alt i alt en ujævn kamp, hvor vi efter en dårlig første halvleg starter 2. halvleg ret jævnt og vi foldede os først for alvor ud de sidste 20 minutter. Dér så jeg nemlig noget mere alternativlos fodbold med aggressivt og ofte to mand der genpresser på boldholder eller går i nærkamp om en løs bold højt oppe på banen. FCK havde fra anden halvlegs start tydeligvis fint med at forsvare en 1-0 føring hjem, men som vi har oplevet mod AGF og sidste hjemmekamp mod FCK forleden, så skal der kun en enkelt fejl eller et enkelt lykketræf til før der er udlignet og modstanderholdet lugter blod. Det sidste kvarter fra da vi udligner, var en fornøjelse at se og vi fik det mål vi fortjente. Hvor poetisk at det blev Falk der i sin ligakamp nr 400 stikker kniven ind.

Jeg havde frygtet at Suhonen ville blive kyst rent fysisk, men han gjorde min frygt til skamme, og Grot gav os dynamik og tyngde vi har savnet, oppe foran. For en gangs skyld vandt bænken en kamp for os frem for at koste os point. I stedet for at tale stolpe op og stolpe ned om truppens og bænkens kvalitet som jeg ofte gør, så vil jeg tillade mig selv at nyde sejren resten af dagen. Jeg håber inderligt, at vi kan starte næste kamp med samme intensitet og iver, som vi viste de sidste 20 minutter

Comment

Puha, den var meget tiltrængt. Ouedraogo har virkelig imponeret mig, bedste spiller på grønsværen. Stærkt comeback af hele holdet, gode præstationer af Grot, Falk, Myhra og Askou. Men holdet skal følge op med en stime, vi skal vinde kampene mod de mindre hold, Vejle, Fredericia og Silkeborg. Fortsæt det gode spil fra anden halvleg mod Vejle på Fredag. Sejr på Fredag.

Comment

Det sekund The Lady går ud, bliver FCK famlende. Det lignede dog ikke at OB kunne score på en dag hvor der var 100 upræcise afleveringer. Indsatsen var der ikke en finger at sætte på. Og imponerende at man tydeligvis går efter sejren. Det lugter at AZ-vindermentalitet.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Puha, den var meget tiltrængt. Ouedraogo har virkelig imponeret mig, bedste spiller på grønsværen. Stærkt comeback af hele holdet, gode præstationer af Grot, Falk, Myhra og Askou. Men holdet skal følge op med en stime, vi skal vinde kampene mod de mindre hold, Vejle, Fredericia og Silkeborg. Fortsæt det gode spil fra anden halvleg mod Vejle på Fredag. Sejr på Fredag.
            ser vi OB spille spillet fra 2. halvleg kan vi slå alle hold (i kvalspillet) er det holdet fra 1. halvleg så kan vi også tabe til alle.

Men positivt man formår at rette op på det efter pausen

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Enig lad os slå Vejle på fredag og få hævn for det forfærdelige 4-0 nederlag fra sidst vi var i Vejle. Samtidig vil det også være med til at sende Vejle endnu et skridt med 1. division.

Sejren i dag var ekstremt vigtig så vi kan stoppe med at tænke på “lyserøde elefanter” som Zorniger så fint fik sagt inden kampen da han blev spurgt til nedrykningsspøgelset.

Comment

Må hæfte mig bed qt det vqr fantastisk at se bredden afgiorde kampen i dag. Iona og Arp, der ellers spillede stærkt imod fck sidst, var langt under niveau i dag. Grot og Suhonen kommer bare ind og er blandt vores bedste i 2. Halveg. Dejligt at se Grot tilbage i den forfatning. Han har det i sig, men der er for langt imellem. Fed kamp for Suhonen. Han finder mange gode lommer imellem fck's to bagerste kæder. Fert med spillere der melder sig ind i kampen om startpladserne.
                McCoy igen en fornøjelse i dag. FCK's nye mand kunne ikke styre ham og så kommer han majestætisk til vejrs ved udligningen af Askou. Det er sgu synd han ikke får den.

Fed start på slutspillet, hvor nedrykning nu er meeeeget lamgt væk

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Må hæfte mig bed qt det vqr fantastisk at se bredden afgiorde kampen i dag. Iona og Arp, der ellers spillede stærkt imod fck sidst, var langt under niveau i dag. Grot og Suhonen kommer bare ind og er blandt vores bedste i 2. Halveg. Dejligt at se Grot tilbage i den forfatning. Han har det i sig, men der er for langt imellem. Fed kamp for Suhonen. Han finder mange gode lommer imellem fck's to bagerste kæder. Fert med spillere der melder sig ind i kampen om startpladserne.
                  McCoy igen en fornøjelse i dag. FCK's nye mand kunne ikke styre ham og så kommer han majestætisk til vejrs ved udligningen af Askou. Det er sgu synd han ikke får den.

Fed start på slutspillet, hvor nedrykning nu er meeeeget lamgt væk
                  Så dumt at Grot ikke var med sidst vi mødte FCK …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://superliga.dk/kampe/2025-2026...avn-15-03-2026
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nicolai Boilesen giver karakterer. Hvordan fa'en han kan finde 6 spillere der gør det bedre end Quedraogo er mig en gåde. Shit, han var vild i dag.
                      Karakterer

Viljar Myhre: 6

Leeroy Owusu: 7

Julius Berthel-Askou: 7

Nicolas Bürgy: 4

Marcus McCoy: 5

Rasmus Falk: 6

Ismahila Ouédraogo: 5

Fiete Arp: 2

Max Ejdum: 5

Noah Ganaus: 4

Jona NIemiec: 3