Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK d. 15/3 kl. 14.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt: OB - FCK d. 15/3 kl. 14.00

24 timer tilbage ..

FCK er pt et af de hold der i ligaen har svagest form men kommer med en pokalsejr fra sidste uge og tid til at rebe sejlene .. de skal vel ud og vise at de er for gode til nedrykningsspillet og skal vel gøre rent bord i alle ti kampe for ikke at få alle på nakken.
    OB nu i nedrykningsspillet som ønsket af træner og sportschef samt forventet af mange andre. Nu er der tid og mulighed for at øve sig på sin spillestil og personligt forventer jeg så at det sidder i skabet om 10
    kampe og kan videreføres ind i næste sæson uagtet hvor mange der må blive skiftet ud i sommerpausen.

Myhra.
    Owusu. Burgy/Askou. Askou/Yaya. McCoy.
    Ouedraogo.
    Falk. Ejdum.
    Arp.
    Ganaus. Jona.

Sander.
    Sørensen.
    Bjørn.
    Yaya/Burgy.
    Anssi.
    Grubbe.
    Martin.
    Grot.
    Legolas.

Gomez var vist ikke med til træning i går?
    Bonde med?

Nok bedste mulighed for at slå FCK men tror på en anden kamp end 21/2.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Taber vi hedder det 1.point i 5 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Imod rækkens nr. 1, 2 og 3 samt de forsvarende mestre ..trods alt .. i ligaen kan du gå videre og tælle BIF med ..
      Last edited by Plum; 14-03-2026, 15:35.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        24 timer tilbage ..

FCK er pt et af de hold der i ligaen har svagest form men kommer med en pokalsejr fra sidste uge og tid til at rebe sejlene .. de skal vel ud og vise at de er for gode til nedrykningsspillet og skal vel gøre rent bord i alle ti kampe for ikke at få alle på nakken.
        OB nu i nedrykningsspillet som ønsket af træner og sportschef samt forventet af mange andre. Nu er der tid og mulighed for at øve sig på sin spillestil og personligt forventer jeg så at det sidder i skabet om 10
        kampe og kan videreføres ind i næste sæson uagtet hvor mange der må blive skiftet ud i sommerpausen.

Myhra.
        Owusu. Burgy/Askou. Askou/Yaya. McCoy.
        Ouedraogo.
        Falk. Ejdum.
        Arp.
        Ganaus. Jona.

Sander.
        Sørensen.
        Bjørn.
        Yaya/Burgy.
        Anssi.
        Grubbe.
        Martin.
        Grot.
        Legolas.

Gomez var vist ikke med til træning i går?
        Bonde med?

Nok bedste mulighed for at slå FCK men tror på en anden kamp end 21/2.
        tror jeg godt nok er lige optimistisk nok. Og først og fremmest handler det vel om at kvalificere sig til superligaen næste sæson - vi ligger godt til og bør ikke komme i problemer.

Men to nederlag til at begynde med så kan det alt for hurtigt blive spændende.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-i-fck-truppen

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-back-er-klar-...dc3d0336492c-7
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Nemlig og vinder vi hedder det 4 point i 5 kampe.....og sådan kan vi blive ved sæsonen ud.

Comment

Hvad siger fornemmelsen hos folket?

Jeg har selv en fornemmelse af at det bliver en øv kamp for os. Håber er naturligvis en sejr, men frygten siger et nederlag, der kommer af manglende skarphed i front, og manglende evner på vb.

Hvis vi skal vinde i dag, kræver det at Arp er tilbage på et højt niveau, efter at have været nærmest fraværende hidtil i foråret. Samtidig skal midtbanen og centerforsvaret være klar på at dække af for Adams mangler defensivt.

Vi ses på stadion
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg har selv en fornemmelse af at det bliver en øv kamp for os. Håber er naturligvis en sejr, men frygten siger et nederlag, der kommer af manglende skarphed i front, og manglende evner på vb.

Hvis vi skal vinde i dag, kræver det at Arp er tilbage på et højt niveau, efter at have været nærmest fraværende hidtil i foråret. Samtidig skal midtbanen og centerforsvaret være klar på at dække af for Adams mangler defensivt.

Vi ses på stadion
                  Forestiller mig et klart nederlag. Sidst vi mødtes for 3 uger siden spillede OB over evne og FCK var pivringe.
                  Håber selvfølgelig på sensationen, men tror det bliver et klart nederlag.

Så er helt på linje med dig. Der er selvfølgelig meget mere kvalitet på det FCK hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vi ses på stadion
                    jeg har ikke nogen klar fornemmelse. FCK var dårlige - det har de været i en længere periode, skulle det pludselig have ændret sig?

Og hvor står OB selv? Har ikke noget klart billede efter de 4 kampe. Stiller man sig ned og forsøger at fosvare sig som mod AGF? Bliver man overløbet af en klart bedre modstander som mod FCM? Møder man op som mod FCK eller bliver det en fesen indsats som mod Sønderjydske?

Jeg så ikke pokalkampen mod Viborg - men har svært ved at se FCK skulle have vendt deres situation helt på hovedet, så mon dog der møder et hold i mesterskabsform op?

Omvendt tvivler jeg også på det bliver et så tandløst FCK hold vi ser som sidst. Og igen - hvor står OB egenligt henne?

Jeg vil som min. se en god indsats der peger fremad...og så håber jeg da på de 3 point

Comment

Enig med jer Magge og Kielberg. Tror også FCK har fået lidt selvtillid efter deres sejr over Viborg, selvom det er en anden turnering. Vi har stadigvæk ikke fået den sejr endnu, og synes at både kvalitet og intensitet i spillet har været en mangelvare med få undtagelser, hvor det har lige så meget været en modstander der ikke har stået knivskarpt mentalt (FCK sidst, FCM-kampen). Hvis vi ikke kommer sværmende ud på banen fra start, så taber vi og det vil nok blive et smalt nederlag (fx 1-2), fordi FCK nok vil trække sig tilbage og forsvare en eventuel føring frem for at prøve at sætte sig på kampen. Jeg håber at blive overrasket positivt.

Comment

Forestiller mig et klart nederlag. Sidst vi mødtes for 3 uger siden spillede OB over evne og FCK var pivringe.
                        Håber selvfølgelig på sensationen, men tror det bliver et klart nederlag.

Så er helt på linje med dig. Der er selvfølgelig meget mere kvalitet på det FCK hold.
                        Gjorde OB nu også det? Og det var jo ikke kun mod OB at FCK var ringe.

Jeg tvivler på det bliver en gentagelse rent præstationsmæssigt - men at FCK skulle have fået vendt alt på hovedet siden sidst? Den køber jeg heller ikke. Omvendt er OB heller ikke rigtigt til at blive kloge på her i foråret.

Så måske et andet kampbillede men samme resultat som sidst...

Comment

Jeg så Viborg-FCK og det var et andet udtryk og spil FCK
                          leverede. Om det så var pga. pokalen eller de nu vil bevise noget. Tror den bliver svær idag.

Comment

Truppen er udtaget - ingen overraskelser der;

Myhra, Sander
                            Adam, BP, Bürgy. Askou, McCoy, Owusu, Yaya
                            Falk, Suhonen, Friis, Grubbe, Ejdum, Ouedraogo, Martin
                            Arp, Niemic, Ganaus, Grot

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                              Jeg så Viborg-FCK og det var et andet udtryk og spil FCK
                              leverede. Om det så var pga. pokalen eller de nu vil bevise noget. Tror den bliver svær idag.
                              Jeg tror det er en blanding af de stillede med mere kvalitet fra start og at pokalen er det eneste som Elyounoussi, suzuki og Zanka vil starte inde. Det er bare højere kvalitet. Det er d9g på ingen måde skræmmende ift. hvad man ellers har set fra fck de seneste 25 år, så vi skal kunne byde dem op til dans.
                              Jeg er spændt på hvordan de angriber det her slutspil. Ingen tvivl om at de satser alt på pokalen, men kan de spillere her, som er vant til at spille om guld, motiveres af at spille om en 7. Plads? Jeg har min tvivl.

Comment

Working...
                              X