Bojang i stedet for Adam som eneste ændring. Interessant at se om han rykker ud på venstre back, som mod AGF, eller om ikke bare McCoy ryger derud. Men godt at se at Niemiec bliver belønnet med endnu en start
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ - OB 01/03/2026
Collapse
X
-
Ud fra træninger har det lignet Mccoy og Askou i midterforsvaret og Boyang på backen.
Mccoy gjorde det fantastisk i mod FCK, men jeg er nu altid lidt imod at spillerne ikke spiller på de pladser de er bedst på. Boyang er jeg ikke fan af på backen, synes han har store mangler der. Og samtidig synes jeg Mccoy har så meget potentiale der at jeg gerne så ham på backen.
Comment
-
Ja de har begge 2 spillet på de positioner så hvem ved. Bliver spændende at se.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægBojang i stedet for Adam som eneste ændring. Interessant at se om han rykker ud på venstre back, som mod AGF, eller om ikke bare McCoy ryger derud. Men godt at se at Niemiec bliver belønnet med endnu en start
Comment
-
Det er vel den bedste version samlet AZ går efter ..Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægUd fra træninger har det lignet Mccoy og Askou i midterforsvaret og Boyang på backen.
Mccoy gjorde det fantastisk i mod FCK, men jeg er nu altid lidt imod at spillerne ikke spiller på de pladser de er bedst på. Boyang er jeg ikke fan af på backen, synes han har store mangler der. Og samtidig synes jeg Mccoy har så meget potentiale der at jeg gerne så ham på backen.
Owusu. McCoy. Askou. Yaya.
Owusu. Yaya. Askou. McCoy."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ingen lyd, desværreOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille være lækkert med et link
Watch Sonderjyske vs Odense BK Score, Live Streaming, Chat & Stats - Camel Live
Her med lyd:
Soccer Box | Sonderjyske Fodbold vs Odense Boldklub - Link 1 Live Stream | Watch Denmark Superligaen
Og her :
Extra Stream CH-17 | Watch | DaddyLive - Watch Live Sports Streaming Free - DaddyLiveHD - DLHDLast edited by Rapand; i går, 17:05.
- Likes 3
Comment
-
Nu spillede Yaya ja allerede som back tidligere som jeg husker.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMcCoy i midten. Altså han gjorde det sgu godt sidst, men syntes stadig det er vildt man fortsætter med ham der - og sætter Yaya på backen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
jo - i pokal kampe mod AGF...Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nu spillede Yaya ja allerede som back tidligere som jeg husker.
også begrænset hvor godt det gik - ihvertfald anden kamp
Syntes stadig det er lidt vildt at spille to spillere ude af position på den måde.
Omvendt vil man se McCoy an inde centralt så er det også nu det skal gøres
Comment
Comment