Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Stig dog ned fra den kæmpe piedestal, du har anbragt dig selv på.
    Jeg er slet ikke sikker på, der overhovedet er en piedestal at anbringe sig selv på i den her biks.

Du må forvirre piedestal og holdning med hinanden. No worries - det er en udbredt misforståelse herinde.

Comment

Er faktisk ok positiv over salget af Bonde. Ikke for han er dårlig, synes egentlig han har leveret ok her i starten. Men mere fordi at det betyder at der kommer nyt blod ind til midtbanen.
      Den negative læsning vil så godt nok være, at selv med en ny spiller, er vi ret tyndt besat derinde, især når Thomasberg ikke vil bruge nogle af de unge.
      Den helt store joker i det her må være Suhonen. Hvordan ser de hans rolle? Er han tiltænkt som en der kan gardere på både kanten og centralt? For hvis vi tager ham ud af ligningen, så synes jeg vi mangler både en ny kant og en ny central midt, selv hvis vi henter en erstatning for Bonde.

Men her på bagkant kan man godt sidde og føle at vi nærmest ikke fik noget ud af de 4-5 mio vi gav for Bonde...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Bonde til Horsens!!!

Så må der godt nok være noget på vej ind!
        Så var scoring søndag en fin farvel-gave af Bonde.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Er faktisk ok positiv over salget af Bonde. Ikke for han er dårlig, synes egentlig han har leveret ok her i starten. Men mere fordi at det betyder at der kommer nyt blod ind til midtbanen.
          Den negative læsning vil så godt nok være, at selv med en ny spiller, er vi ret tyndt besat derinde, især når Thomasberg ikke vil bruge nogle af de unge.
          Den helt store joker i det her må være Suhonen. Hvordan ser de hans rolle? Er han tiltænkt som en der kan gardere på både kanten og centralt? For hvis vi tager ham ud af ligningen, så synes jeg vi mangler både en ny kant og en ny central midt, selv hvis vi henter en erstatning for Bonde.

Men her på bagkant kan man godt sidde og føle at vi nærmest ikke fik noget ud af de 4-5 mio vi gav for Bonde...
          Vores centrale midt har måske også været en lille smule overbefolket, hvis man har talt Arp med som midtbane (som vi gjorde indtil seneste måned). Så har vi Friis, Sandberg og Lassen, som vi tydeligvis skal have fundet en løsning med.

jeg tror på én central midtbanespiller og én centerback inden vinduet lukker - uden vi får solgt Julius.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
            På den ene side er jeg lidt ærgelig over, han ikke får chancen i Superligaen efter den lange skade. For han har gjort det godt.

På den anden side er der fornuft i at sælge en 32 årig med 10 mdrs kontakt tilbage.

jeg håber, at vi får en ny spiller med noget fart på midtbanen, det synes jeg, vi mangler derinde.
            Det er crazy! Selvfølgelige har de noget klar.... tror jeg nok, håber jeg, måske.....

Comment

Sikke et festfyrværkeri af nye spillere, der kommer ind i morgen, det hele flasker sig, måske

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                Sikke et festfyrværkeri af nye spillere, der kommer ind i morgen, det hele flasker sig, måske
                Eller også går alle handler i vasken, af den ene eller anden grund, hvis vi følger trenden i det her vindue

Comment

Eller også går alle handler i vasken, af den ene eller anden grund, hvis vi følger trenden i det her vindue
                  Vi får se om det hele var "valgkamp" Spændende bliver det

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Bonde til Horsens!!!

Så må der godt nok være noget på vej ind!
                    Ganske fint . Held og Lykke til Bonde, og tak for hjælpen i 1.division.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi må have en klar som erstatning hvis vi siger ja til salg af Bonde. Ellers har vi kun Falk og Kante til de to CM. Medmindre man ser de unge kunne tage over, men så ville de have været brugt mere end de er blevet. Så helt sikkert en ny CM ind

Spørgsmålet er om det er en til start 11. Hvis det er det kræver det vel et formationsskifte, da jeg ikke tænker man hverken bænker Falk eller Kante.

Comment

https://x.com/FynskeBoegetrae/status...18736968531999

Nu ved jeg jo ikke hvor troværdig den her profil er, men skal det her tolkes som at vi henter en spiller hjem?

Comment

https://x.com/FynskeBoegetrae/status...18736968531999

Nu ved jeg jo ikke hvor troværdig den her profil er, men skal det her tolkes som at vi henter en spiller hjem?
                          Hvem har vi i udlandet som kunne være på vej hjem? Dessler?

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg

Hvem har vi i udlandet som kunne være på vej hjem? Dessler?
                            Behøver vel ikke være udlandet. Mathias Greve kunne vel også være et bud, hvis det er en central midtbanespiller, der er tale om. Men det kan jo også være til midterforsvaret og så ville Slotsager vel være det bedste bud. (Og så er der selvfølgelig også Eriksen, men mon dog?)

Comment

Det kunne vel også være Jacob Rasmussen? Har vi andre tidligere/ungdoms OBer med et godt nok niveau omkring?

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Behøver vel ikke være udlandet. Mathias Greve kunne vel også være et bud, hvis det er en central midtbanespiller, der er tale om. Men det kan jo også være til midterforsvaret og så ville Slotsager vel være det bedste bud. (Og så er der selvfølgelig også Eriksen, men mon dog?)
                                Casper Nielsen måske :)

Comment

Working...
                                X