Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Ja, men nu går en stor del af lønbudgettet til AZ de kommende år. De penge kunne vi godt havde brugt bedre !
-
Det vil han gerne have fordi det får han nu, men det er jo altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Kan dog sagtens være nogen vil give mere end os, enig.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre
Leave a comment:
-
Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyreOprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.
Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.
Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ønskeliste:
En CB. Sælge Askou gerne til omrking de 2-3 mio €. Synes ikke han er så god som der bliver snakket om. Og jeg ser SLET ikke Yttegaard og Gomez kunne bære det centrale forsvar selv.
En VB eller HB. Kommer an på hvor man ser McCoy spille. Yttegaard ser jeg som midterforsvar.
6'er til hvis Ouedraogo (stop med at kald ham Kante) går i stykker eller ryger til vinter. Det er jo for vildt han stadigvæk spiller i OB.
Leave a comment:
-
Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægGad vide om Troels kunne finde på at prøve på den tidligere BIF kending?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-til-danmark
Ser falk og bonde som nogenlunde ens spillere, mens Radosevic og Kante vil være de 2 opryddere
Jeg ser helst man henter noget ungt til midten, men vil nok ikke undre mig, hvis vi ender med ham
Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.
Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
Leave a comment:
Leave a comment: