Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Intet problem overhovedet (bare en stille undren over folks næsegrus beundring over det han leverer som middelmådigt eller slet ikke) ... men beskriver vel bare hans såkaldte succes som sportsdirektør i en nøddeskal
    Nej det er tydeligt at høre, at du slet ikke har et problem - gad vide hvorfor din undren, kan opfattes som en hetz?

Jeg er desuden i chok over, at du har læst de her 269 siders debattråd som en "næsegrus beundring".

Jeg føler at en gennemsnitlig baseline her i tråden på en skala fra 1 til 10 - hvor 1. er "Troels er fantastisk og alt han gør er fantastisk" til 10 som værende "Troels er den ringeste sportsdirektør nogensinde, han er så pisse-elendig" - ligger på cirka 6,8. Overvejende skeptisk, med enkelte hardcore haters, enkelte der er overvejende positive, men langt, langt, langt størstedelen af alle indlæg handler om 1. Manglende rettidig handling 2. dårlig handling 3. manglende risikovillighed 4. Dårlig/højpandet kommunikation 5. Skidt OB-historik etc. etc.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er muligt at interessen i spilleren stammer fra en af vores tyske trænere. Ingen af os ved det, men det er bestemt muligt. Men hvorfor skulle det være et problem for dig at Troels Bech får “kredit” for handlen, hvis vi skulle hente ham og han skulle blive en succes?
    Intet problem overhovedet (bare en stille undren over folks næsegrus beundring over det han leverer som middelmådigt eller slet ikke) ... men beskriver vel bare hans såkaldte succes som sportsdirektør i en nøddeskal

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Nu karikerer jeg en LILLE smule:

Altså, hvis Troels Bech ikke ene og alene har 100% af arbejdet, ideerne, tankerne og ansvaret for alle kontakter, samtaler, mails, beskeder og scoutarbejde både indenlands og udenlands, med såvel fodboldspillere som stabsmedlemmer, trænere og øvrigt personel, så mister jeg totalt respekten for hans position. Det er det mindste man kan forlange af en enevældig sportsdirektør.

En LILLE smule karikeret.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er muligt at interessen i spilleren stammer fra en af vores tyske trænere. Ingen af os ved det, men det er bestemt muligt. Men hvorfor skulle det være et problem for dig at Troels Bech får “kredit” for handlen, hvis vi skulle hente ham og han skulle blive en succes?
    Don't open that door!!!!!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Beklager, de spiller i 3. BL, hvor de sluttede på en "imponerende" 14 plads i sidste sæson.

Tror JR igen har set et "stjerneskud" , men TB selvfølgelig får kredit for den, hvis han kommer til klubben
    Nu har du simpelthen ondt i røven over noget allerede inden det er en ting.

Leave a comment:

Working...
X