Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men altså... Der er stadig 54 point at spille om inden tabellen deles - mener du seriøst ikke, det kan nås endnu?
    Jo. Hvis vi vinder de næste to. Hvis vi kun får et point skal vi snitte meget, meget højt de resterende kampe. Det har vi ikke gjort så højt over en så lang periode siden sølvårene. Det tror jeg simpelthen ikke på vi kan, når vi mangler BiF, FCM og FCK x 2
    EDIT 4 point efter 6 kampe. Så har man 16 kampe til at hente 28 point (32 point giver normalt en 6. Plads. Det betyder 1,75 i snit. Et snit der over en hel sæson tit giver en bronzemedalje.
    Last edited by claudes1; 17-08-2026, 11:48.

Leave a comment:

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Problemet er jo helt generelt at forstærkningerne kommer så sent. Du skal ikke bilde mig ind man ikke kunne have hentet Gammelgaard for en måned siden f.eks. Selvfølgelig kunne man det, måske han bare havde kostet lidt mere. Og her er problemet, OB er for nærige til at udfordre toppen af dansk fodbold. Der er stadig mange point at kæmpe om, men de nemme point har vi ikke fået og har nu et bjerg at klatre op af. Det kan være det lykkedes, det håber jeg da virkelig det gør. Men det er bare at unødvendigt bjerg, det tror jeg vi er mange der er pænt trætte af.
    "Men det er bare at unødvendigt bjerg"

Det er tydeligt at du ikke har nogen forståelse af økonomi og betydning for konkurrencedygtighed for OB på den lange bane, endnu en "send flere penge kommentar"

Et tidligere køb kunne have kostet mere for OB på 2 måder:
    Højere transfer
    Dyrere kontrakt, kortere kontrakt ....

Det kan være mange penge i hele kontrakt-perioden til forskel

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

Det er bare næsten altid et spørgsmål om penge i dagens fodbold verden... Hvorfor skulle BIF og andre kigge på Gammelgaard? Altså han er da god, men tænker de kigger på lidt mere eksotiske spillere :-)
    Det var også bare et eksempel med BIF - det kunne også have været Go Ahead Eagles, Hildesheim eller Sochaux. Pointen er, at om vi så var villige til at smide 100 mio. til Vejle, kræver det jo, at han ikke sidder med et par andre potentielt mere eksotiske/lukrative kontrakttilbud.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Det her, tør jeg godt at sige er vores klart bedste transfer i år.

Genialt. Ganske simpelt.

Leave a comment:

• WesselsTheWarrior
    replied

Det er selvfølgelig muligt, men det nytter bare ikke noget. Det er undskyldninger og varm luft. Jeg vil se OB vinde og hvis det skal ske, må man simpelthen hente de "rigtige" spillere tidligere end vi ser nu. Det må bare koste det ekstra, det har OB/OSE altså pengene til.
    Alle vil selvfølgelig se OB vinde, men nu er det jo ikke Football Manager det her. Efter en årrække med hjernedøde investeringer i Buya Turay/Tyler Burey-klassen, så hilser jeg forsøget på at hente 'proven kvalitet' velkommen - og det er bare 'nemmere' senere på transfervinduet.

Leave a comment:

Working...
X