Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - du er sgu nok bare lige en tand for fintfølende.
    Elsker alt ved det svar.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    En lovende svensker til at tage kampen op mod de to angrebstyskere, hvor mindst en ikke bør være her.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.
    ja - du er sgu nok bare lige en tand for fintfølende.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre ting

Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.

Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.
    Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Sorry, men så vil man fanme også finde hullerne i osten. Kan vi mon prøve at glæde os over en tilgang som vi alle sammen råber og skriger på? Ellers bliver det kritik for kritikkens skyld.
    Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre ting

Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.

Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.

Leave a comment:

Working...
X