Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Enig. Han indfriede heller aldrig det talent han angiveligt havde i sine unge år i fcn, og det har han så heller ikke gjort i Tyskland. Som jeg husker ham i fcn var han også primært en defensivt orienteret central midtbanespiller. Det er ikke sådan en vi mangler. Pengene skal investeres i en afløser for Jona og en ny VB.
-
Nej tak.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte
Jeg kender ingen FCN-fans, der vil kunne approve ham. Jeg tænkte selv at et skifte til Tyskland til en mindre klub var godt for ham, men han har jo kæmpet med at komme på holdet og til sidst blev han fravalgt.
Leave a comment:
-
Jeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte
Leave a comment:
-
Det eneste vi kan stemme med, er fødderne. Men vi møder over 10.000 op en mandag. Jeg tænker at Jack og TB konkluderer, at alt er i fineste orden.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Som Peter Brix sagde i SFÅ. Han synes det var ligesom folk havde affundet sig med situationen.
Folk var for positive.
Han savnede noget kritik, og krav fra fans. Uden krav står ting stille og konkurenter løber fra os.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Okay. Jeg tillader mig at være uenig såOprindeligt indsendt af manner Se indlægJo .. men jeg citere ham dog ikke for at han aldrig vil købe spillere fra 1.div. eller talenter derfra.som du påstår Det jeg citerer er jo imø klart en vurdering af at der godt kan være spillere i 1. div. med evner og talent til mere, men at man ikke skal bruge penge på dem der det ikke har det. Yderligere skal de enkelte spillere passe ind i OB og have viljen til at arbejde med talentet. TB er jo ikke ubegavet så selvf. afslår han ikke at købe en spiller uden en høj faglig vurdering, og ikke bare som mange tidligere sportschefer hive en masse chanceryttere ind.
Leave a comment:
Leave a comment: