Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Jeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte
    Nej tak.

Jeg kender ingen FCN-fans, der vil kunne approve ham. Jeg tænkte selv at et skifte til Tyskland til en mindre klub var godt for ham, men han har jo kæmpet med at komme på holdet og til sidst blev han fravalgt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Jeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Som Peter Brix sagde i SFÅ. Han synes det var ligesom folk havde affundet sig med situationen.

Folk var for positive.

Han savnede noget kritik, og krav fra fans. Uden krav står ting stille og konkurenter løber fra os.
    Det eneste vi kan stemme med, er fødderne. Men vi møder over 10.000 op en mandag. Jeg tænker at Jack og TB konkluderer, at alt er i fineste orden.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jo .. men jeg citere ham dog ikke for at han aldrig vil købe spillere fra 1.div. eller talenter derfra.som du påstår Det jeg citerer er jo imø klart en vurdering af at der godt kan være spillere i 1. div. med evner og talent til mere, men at man ikke skal bruge penge på dem der det ikke har det. Yderligere skal de enkelte spillere passe ind i OB og have viljen til at arbejde med talentet. TB er jo ikke ubegavet så selvf. afslår han ikke at købe en spiller uden en høj faglig vurdering, og ikke bare som mange tidligere sportschefer hive en masse chanceryttere ind.
    Okay. Jeg tillader mig at være uenig så

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Argh - tror vi var en del der var lettede over de ikke kom. Hjulsager blev der snakket om kunne være på vej til OB - og det var da ikke en jeg gik og håbede på.
    Vi må give Christian ret i, at en del herinde faktisk var bitre over Vejles kontra OBs indkøb sidste år. Det husker jeg tydeligt. Men vi var også mange som ikke var duperede.

Leave a comment:

Working...
X