Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Gad vide om manglende transfers kommer nu efter ny træners ønske ? Har Troels lurepasset og afventet fyringen.?.
-
Meget enig.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvis man ser de kanter som Thomasberg brugte i FCM, så var de MEGET anderledes end de fleste af vores “kanter” som du nævner.
Niemiec som kant kan jeg måske se, Ganaus slet ikke. Han løber ofte derud med sine dybdeløb, men det er når han ser pladsen derude, som han kan udnytte. Men at han skal have udgangspunkt derude, og modtage bolden i en mod en situationer, har jeg svært ved at se skulle være god brug af hans evner. Det samme med Adam Sørensen. Suhonen og Arp er jo rene mellemrumsspillere. Så de eneste kanter vi har, som har fart, kan drible, og kan lige at have deres udgangspunkt bredt, a la dem som Thomasberg havde i FCM, er jo Keskinen og Krølle, og her er Krølle jo stadig et meget ubeskrevet blad
Adam, Suhonen og Arp, er lige nu teoretiske tabere. Virkeligheden kan vises sig meget anderledes dog. Arp især, er jo så dygtig, så vi får glæde af ham både på kant og i angreb alligevel.
Krølle og Keskinen må have svært ved at holde smilet tilbage.
Men, nu er det jo slet ikke sikkert det bliver TT’s skabelon.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han var der da i dagOprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægSå bliver det spændende om Grot lige pludselig står på træningsbanen i morgen, når det ikke er AZ som er træner
Jeg tager til træning i morgen, og skal nok opdatere.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Så bliver det spændende om Grot lige pludselig står på træningsbanen i morgen, når det ikke er AZ som er træner
Leave a comment:
Leave a comment: