Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Hvor mange point er du villig til at smide i starten, når vi står med relativt nemt program og dernæst tørner man sammen med det meste af den forventede top 6.
    AGF fik 2 point i de første 3 kampe og blev mestre, hvor 2 af modstanderne var Vejle og SønderJyske.

Det var vel ikke en sindssygt prangende start heller men det hele gik jo alligevel.

Leave a comment:

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og det er jeg som sådan ikke uenig i.

Læset et sted en der skrev at Fans tænker kortsigtet, mens Troels skal have det længere lys på. Sådan set en god pointe. MEN Troels er også nød til at tænke kortsigtet - der skal også leveres nu. Kommer man ikke med denne gang så ender man sikkert med at skulle skifte træner igen og starte forfra. Eller også så står man næste sommer og så bliver McCoy solgt - måske Ganaus og Falk er et år ældre og vil sandsynligvis ikke kunne bidrage med helt så meget.

Så fint man er ambitiøs, jeg mener bestemt ikke vi skal lade os "nøje" med alle de spillere vi bringer ind. Men jeg mangler så også bare en smule realitetssans. For ellers kan det være lige meget hvis sæsonen er ovre inden de "rigtige" spillere ankommer
    Lad os nøjes med at være uenige, det er helt okay

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men vi kan da ikke konkludere, at de ikke har indfriet målsætningen inden sæsonen overhovedet er gået igang?

Hvad nu, hvis der står 2-3 nye spillere klar til start-elleveren efter de første 2 kampe? Alt det der dommedagsprofeti er jo grebet ud af luften.

Lad os konkludere, når vi reelt har fucked de første 6-7 kampe op som en direkte reminiscens af dårligt transferarbejde.
    Lige nu har vi - hvis Julius er skadet og Bojang bliver solgt - én midterforsvarer kampklar. Én. Vel at mærke én, der stort set ikke spillede sidste sæson.

Se træningskampen i dag.

Det kan jo ikke gå godt.

Det er jo under al kritik, og jeg håber, at AZ taler med dynamit til NT og TB.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jo, kan godt læse hvad du skriver

men forsøger at forklare at det er naturligt, at det er et vilkår

du vil så gå på kompromis, det er jeg heller ikke enig i

OB flytter sig kun ved at lave transfers der er bedre end konkurrenterne, samlet set og i forhold til budget, det tager tid - OB har gjort det fantastisk, men ting tager tid
    og det er jeg som sådan ikke uenig i.

Læset et sted en der skrev at Fans tænker kortsigtet, mens Troels skal have det længere lys på. Sådan set en god pointe. MEN Troels er også nød til at tænke kortsigtet - der skal også leveres nu. Kommer man ikke med denne gang så ender man sikkert med at skulle skifte træner igen og starte forfra. Eller også så står man næste sommer og så bliver McCoy solgt - måske Ganaus og Falk er et år ældre og vil sandsynligvis ikke kunne bidrage med helt så meget.

Så fint man er ambitiøs, jeg mener bestemt ikke vi skal lade os "nøje" med alle de spillere vi bringer ind. Men jeg mangler så også bare en smule realitetssans. For ellers kan det være lige meget hvis sæsonen er ovre inden de "rigtige" spillere ankommer

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jo, kan godt læse hvad du skriver

men forsøger at forklare at det er naturligt, at det er et vilkår

du vil så gå på kompromis, det er jeg heller ikke enig i

OB flytter sig kun ved at lave transfers der er bedre end konkurrenterne, samlet set og i forhold til budget, det tager tid - OB har gjort det fantastisk, men ting tager tid
    Hvor mange point er du villig til at smide i starten, når vi står med relativt nemt program og dernæst tørner man sammen med det meste af den forventede top 6.

Leave a comment:

Working...
X