Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Ja alså jeg er da heller ikke helt oppe at ringe over det. Men jeg tror så heller ikke det er den sidste signing til forsvaret. Det giver en lille smule arbejdsro og en formentlig rimelig køreklar mand til sæsonstart (selvom han selvfølgelig hellere skulle have haft optakten med), mens man forhåbentlig arbejder videre med en eller to større profiler til midterforsvaret.
- Likes 1
-
Det var hans lejekontrakt med Lillestrøm.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Transfermarket siger 31/7-2026
https://www.folkebladet.no/lokalspor...-til-rosenborg
- Likes 1
Comment
-
Ikke videre imponerende. Jeg var ikke særligt begejstret for ham i Nordsjælland. God på bolden, men hans defensive arbejde har nogle mangler a la hvad vi så med Bürgy. Når man tænker på at det er tredje vindue i træk, hvor vi prøver at få en venstrebenet stopper ind, så synes jeg det her er stærkt undervældende
Comment
-
Tror det er en erstatning i Bürgy kategorien. Jeg husker ham tydeligt. Spillede rigtigt meget i FCN og var højt værdsat men aldrig MVP.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nok mere Bojang end Burgy. Jeg er ihvertfald skuffet.
Jeg havde forventet en meget højere hylde, og er meget bekymret.
Men jeg havde også sat næsen højt op efter noget, og måske forsvaret dem nede i Ådalen lidt. Men den her transfer jeg uforstående for - udover han er venstrefodet.
Vi kunne hente ham for et halvt år siden hvis vi gad, og jeg er 100% sikker på der stort set ikke har været andre klubber inde i billedet udover os. Og når man hører Troels snakke - så får man jo det indtryk at vi skal gå efter spillere med højere niveau end OB. Er ham her det? Det skal han ihvertfald bevise.
Meget alsidig og klog i sit spil.
Så en udemærket signing uden at vælte bagover. OB fik hentet noget gratis og har forhåbentligt noget at skyde med endnu ifm transferkroner
- Likes 2
Comment
-
Point taken. Men så har vi nok fået ham for små pengeOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Men tror du det er til en mere i midterforsvaret? Eller venstreback?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror det er en erstatning i Bürgy kategorien. Jeg husker ham tydeligt. Spillede rigtigt meget i FCN og var højt værdsat men aldrig MVP.
Meget alsidig og klog i sit spil.
Så en udemærket signing uden at vælte bagover. OB fik hentet noget gratis og har forhåbentligt noget at skyde med endnu ifm transferkroner
Tvivler simpelthen på, at vi får meget mere til midterforsvaret mm. Askou skifter væk.
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror vi henter 1 mere. En større profil. Uanset Askou som 99% bliver solgt hvis de kan holde ham skadesfri og til at spille lidt kampe i Aug.Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Men tror du det er til en mere i midterforsvaret? Eller venstreback?
Tvivler simpelthen på, at vi får meget mere til midterforsvaret mm. Askou skifter væk.
Så sælger vi til højestbydende
- Likes 2
Comment
-
Tror bestemt han er hentet som CenterbackOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis han er hentet som venstreback, så er det i hvert fald en markant anderledes type end dem vi brugte sidste sæson. Meget bedre pasningsspiller end Adam Sørensen, men på ingen måde den samme fart eller gennebrudsstyrke
- Likes 1
Comment
-
Skal ramme næste niveau
Han har før peget på, at OB ønsker spillere, der egentlig føler sig for gode til at spille for OB, fordi klubben har brug for reelle forstærkninger, der kan løfte holdet. Det er stadig ambitionen.
- Vores kontrakter varer mere end et år, det kan nemt være 3-4-års kontrakter, og så skal spillerne jo også kunne være med på det næste niveau, som vi stiler efter at ramme. Så vi kan ikke bare ansætte til siden i niveau; vi skal ansætte opad, fastslår sportsdirektøren, der også forventer, at klubben kan sige farvel til spillere inden transfervinduets lukning.
Er der skiftet transferstrategi? Med Yttergård og især Therkildsen begynder noget da at tyde på det
- Likes 1
Comment
-
Nej jeg har dem også ca 1:1Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Tænker jeg også. Ud fra hans tid i Nordsjælland, vil jeg vurdere at han ikke er en væsentlig opgradering i forhold til en spiller som Bürgy
Dog med den fordel at han er venstrebenet og kan dække en VB
- Likes 1
Comment
-
En 30-årig stopper med en god afleveringsfod, men som ikke er atletisk, og ikke er god duelspiller, synes jeg bare ikke var det vi stod og manglede. Det var jo de ting der gjorde at vi alle var tilfredse med at se Bürgy forlade klubbenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej jeg har dem også ca 1:1
Dog med den fordel at han er venstrebenet og kan dække en VB
- Likes 1
Comment
Comment