Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Hvad hvis vi ikke accepterer vores plads, kommer der så federe spillere? Der er et stykke til, at vi kan hente Nissen Kristensen, Billing og kanoner af den størrelse. Jeg ser ikke de andre klubber, vi normalvis sammenligner os med, hente kæmpe navne. Vi kommer ikke med i toppen af dansk fodbold i sæson 2 efter oprykning - det er simpelthen naivt at tro efter så mange års tristesse.

Jeg fornemmer heller ikke nogen trække på skuldrene men blot erkende, at det tager lidt længere tid end vi fans synes er godt. Og når nu beslutningen er (om vi kan li' det eller ej), at klubben skal være bæredygtig økonomisk, får vi ikke 50 mio. at handle for bare fordi det skal gå stærkt. Det er jo en forretningsstrategi og den kommer vi fans næppe til at omstøde på Thorborgs bekostning.
    Vores chamcer er vel væsentlig større, hvis man tør have ambitioner? Eller er det også læst som naivitet?

Hvis det er tilfældet mener jeg, at det står meget skidt til. Man skal tro at dette bliver sæsonen. Hvis man går ind og forventer en grå sæson og næste år nok ikke bliver bedre - hvad skal det hele så til for?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Pointen med NT er, at der er mange ting, der er optimale, som f.eks. at hente spillere tidligt i vinduet. Det er også optimalt ikke at skulle sælge sine bedste, være underlagt et transferbudget og alt muligt andet. Men virkeligheden er bare, at det ikke altid er muligt at hente de rigtige spillere tidligt, at undgå at sælge de bedste osv. Fanger du pointen?

Jeg ved ikke, hvor længe, vi skal vente. Jeg orker bare ikke flere Tyler Bureys, Cedric N'Koums, Buya Tourays osv. Så venter jeg hellere.
    Nej, jeg fattede ikke pointen og hvorfor fremhæver du kun de negative cases og ikke de mange spillere, der er lykkedes ?

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Av. Jeg synes der er mange, som gerne vil "acceptere" vores plads i hierarkiet. At det er svært st hente spillere. Og de knokler.

Her er jeg nok af den holdning at klubben SKAL være blandt toppen i dansk fodbold. Kan man ikke få det til at ske med det budget man får, så skal der andre kræfter til. Man kan ikke bare trække på skuldrene og vinde ved indsats.

Når det er sagt, så lad os se om vi ikke får et par stykker ind her snart.
    Hvad hvis vi ikke accepterer vores plads, kommer der så federe spillere? Der er et stykke til, at vi kan hente Nissen Kristensen, Billing og kanoner af den størrelse. Jeg ser ikke de andre klubber, vi normalvis sammenligner os med, hente kæmpe navne. Vi kommer ikke med i toppen af dansk fodbold i sæson 2 efter oprykning - det er simpelthen naivt at tro efter så mange års tristesse.

Jeg fornemmer heller ikke nogen trække på skuldrene men blot erkende, at det tager lidt længere tid end vi fans synes er godt. Og når nu beslutningen er (om vi kan li' det eller ej), at klubben skal være bæredygtig økonomisk, får vi ikke 50 mio. at handle for bare fordi det skal gå stærkt. Det er jo en forretningsstrategi og den kommer vi fans næppe til at omstøde på Thorborgs bekostning.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ikke at han lovede det, for det gjorde han ikke. Men det er selvfølgelig fair at kritisere, at planen om at finde en endnu ikke er lykkedes.

Ouedraogo spillede VM kval, Suhonen ligeså, Keskinen, Grot.... Det er 45% af dem han har hentet ind det sidste halvandet år, som har spillet om at komme med til VM.

Forståeligt at have den bekymring. Det ville helt sikkert være det bedste at få styrket flere pladser hurtigt. Helst i går!
    Jeg er enig - og jeg tror også, der er forskel på bekymring og utålmodighed. Måske jeg bare er håbløst naiv, men jeg er egentlig ikke bekymret. Jeg stoler på TB og hans stab - men jeg er til gengæld voldsomt utålmodig. For jeg ville også gerne have haft en køreklar trup i går. Men når det ikke er sket, tænker jeg, der er en masse gyldige grunde, som vi kan stole på eller skide højt og flot på. Jeg vælger så bare det første.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

TB lovede en venstrebenet CB for tre vinduer siden... må vi ikke holde ham op på det ?

Han ville hente spillere som kæmpede for at komme med til VM...

NT har sagt, at det bedste er at hente spillere tidligt i sommervinduet...

... min bekymring er (som jeg også skrev flere gange i foråret), at sæsonen allerede kan være smidt efter de første 5 - 7 kampe !
    Ikke at han lovede det, for det gjorde han ikke. Men det er selvfølgelig fair at kritisere, at planen om at finde en endnu ikke er lykkedes.

Ouedraogo spillede VM kval, Suhonen ligeså, Keskinen, Grot.... Det er 45% af dem han har hentet ind det sidste halvandet år, som har spillet om at komme med til VM.

Forståeligt at have den bekymring. Det ville helt sikkert være det bedste at få styrket flere pladser hurtigt. Helst i går!

Leave a comment:

Working...
X