Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Så klubberne er nødt til at fyre ukonkrete rygter af for ikke at få kritik? Så tror jeg hellere, de tager kritikken.
    Du vil misforstå? Jeg sagde at de skulle spille mediespillet, så de kunne tage toppen af kritikken - ikke undgå kritik. Immervæk en forskel.

Så hvis du ikke tænker, de sidder på hænderne, men faktisk knokler for at få tingene til at ske, hvorfor så al den kritik? Dybest set, tror jeg ikke OB tager det super tungt, at verden er ved at vælte herinde -

Ord og handlinger skaber virkeligheden. OB kan altså selv skabe en virkelighed gennem ord og handlinger. Og kritikken er jo ikke begrænset til her, men til samtlige kommentarspor og samtaler om OB. Al hvad OB, NT og TB bliver tolket til ukendelighed, når man intet giver.

Hvis OB vil have en bredere og bedre opbakning er det her en ret simpel måde at gøre det på. Jeg siger ikke at man skal have Farzam på speeddial, men at man der må og kan findes et mellemstadie, hvor man kan man bruge medierne til at skabe hype og forventninger. Man har valgt en hermetisk lukket tilgang, det vil sige, at samtlige fans river sig håret over et 4-0 nederlag til BIF og at man intet hører om nogen tilgang.
    Jeg har oprigtigt intet ønske om at misforstå. Måske vi bare må erkende, vi ser verden forskelligt. Jeg ELSKER rygter og gerne så mange som muligt. Men jeg kommer aldrig til at klandre OB for ikke at gøre det. Jeg har ikke forstand på at drive en professionel fodboldklub og derfor kan jeg heller ikke vurdere, hvad der er rigtigt og forkert at gøre i den sammenhæng.

Men jeg er så meget bevidst om, at jeg er fan fuld af følelser og alt, hvad det indebærer. Jeg raser, når OB taber og løber rundt som en gøgler, når de vinder. Troels, Niels og alle de andre rødder, driver en forretning, som er følelser, men endnu mere et job, hvor tingene skal vurderes lidt mere nøgternt end vi er i stand til herinde.

Og derfor forventer jeg ikke nogen legen med eller medie, der skal sive noget ud igennem, hvis det ikke giver mening for klubben og situationen omkring det at forhandle med klubber om nye spillere.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Pointen med NT er, at der er mange ting, der er optimale, som f.eks. at hente spillere tidligt i vinduet. Det er også optimalt ikke at skulle sælge sine bedste, være underlagt et transferbudget og alt muligt andet. Men virkeligheden er bare, at det ikke altid er muligt at hente de rigtige spillere tidligt, at undgå at sælge de bedste osv. Fanger du pointen?

Jeg ved ikke, hvor længe, vi skal vente. Jeg orker bare ikke flere Tyler Bureys, Cedric N'Koums, Buya Tourays osv. Så venter jeg hellere.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jacob Jessen solgt til Kasimpasa. Ham havde jeg ellers gerne set på Vb, men nok svært at konkurrere med et udlandsskifte.
    Ja, det er godt at så mange andre har/får glæde af vores akademi

Leave a comment:

replied
    Så får TB & Co råd til at opgradere til en Café Latte

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bekr...-til-kasimpasa

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Jacob Jessen solgt til Kasimpasa. Ham havde jeg ellers gerne set på Vb, men nok svært at konkurrere med et udlandsskifte.

Leave a comment:

Working...
X