Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Nemt?
    Ja... der er da ikke meget der, som ikke nemt kunne erstattes. Trybull, Theo, Grubbe, Abrahamsen, til dels Bjørn. Altså du og jeg kunne erstatte den spilletid flere af dem fik sidste sæson Zero!

Spøg til side. Jeg er selvfølgelig helt med på indkøbsstrategi osv, men skule det komme dertil, at vi bare hiver nogle ind rent for erstatningens skyld, som fyld, så bliver det da ikke noget problem overhovedet at erstatte dem og holde niveauet af kvalitet eller spilletid.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Du er godt nok hård

Men jeg håber virkeligt ikke at Troels køber spillere på den måde
      "hiver nogle ind rent for erstatningens skyld, som fyld"

Ser det som en meget vigtig konkurrenceparameter - OB SKAL være bedre end konkurrenterne til transfers - i forhold til det budget som der er

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
        Du er godt nok hård

Men jeg håber virkeligt ikke at Troels køber spillere på den måde
        "hiver nogle ind rent for erstatningens skyld, som fyld"

Ser det som en meget vigtig konkurrenceparameter - OB SKAL være bedre end konkurrenterne til transfers - i forhold til det budget som der er
        Haha

Nej, det er jo også det. Jeg tænker næppe det er dem vi skal ud og handle for at erstatte. Erstatningerne skulle gerne komme på den måde, at vi handler ind til start 11er, og det så er interne der rykker ned i hierarkiet og bliver erstatningerne for den flok der.

Comment

Jeg kaster metaforisk op, hvis jeg skal høre på flere banale ordblomster fra TB eller top-6-VIP-snak fra NT.

Uden markante forstærkninger sker der intet, og høtyvene skal frem, hvis der ikke snarest står to til tre nye forsvarsprofiler klar.
          Last edited by Jungledyret; i går, 19:07.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg kaster metaforisk op, hvis jeg skal høre på flere banale ordblomster fra TB eller top-6-VIP-snak fra NT.

Uden markante forstærkninger sker der intet, og hævetyvene skal frem, hvis der snarest står to til tre nye forsvarsprofiler klar.
            Jeg er nedtrykt inden sæsonen er startet- uden markante forstærkerninger så ryger vi rundt på røv og albuer....hvordan satan man melde top 6 ud ??? Sælge - sige farvel til spillere kun 1 forstærkerning......det bliver en meget lang sæson inden vi laver en Aab

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Uden markante forstærkninger sker der intet, og høtyvene skal frem, hvis der ikke snarest står to til tre nye forsvarsprofiler klar.
              …Det kan vi da godt, altså finde høtyvene frem…. Men til hvilken nytte? Jeg har skrevet det før, Det er en gratis omgang for ledelsen at sige top 6, allerhøjst ryger AZ og måske ordspillemanden hvis bølgerne går rigtigt højt, så finder onkel Niels nogle nye scapegoats og så gentager historien sig endnu, endnu, endnu engang…..
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Selvfølgelig er den aktuelle forsvarssituation uacceptabelt i hensigt af sæsonstart en. Især med den uafklarede situation in Askou. Men nægter at tro at vi starter Superligaen med den trup vi har nu. Men vil en gang mere henvise at der er stadig to uger til Superligaen skydes i gang. Vi skal helt sikker tage vores plads i fødekæden med i betragtning og TB forklarede flere gange at man kun henter spillere man er absolut overbevist om, så man er heldigvis langt væk fra den tidligere lottokupon Transferpolitik Og det lykkedes hidtil fint med Arp, Ganaus, Ouedraogo, Niemiec. (Therkildsen falder fra der selvfølgelig, men han var vel aldrig tænkt som startspiller eller endda profil men hentet fordi han kan dække flere pladser som backup.)
                I anbeteagtning af den hidtil stærke hitrate TB havde anbefaler lidt mere tålmodighed. Vi er hverken det sted hvor vi bare skal pege på en spiller om at få ham ind eller hvor vi trænerteamet kan give den optimale situation at have truppen tilsammen tidligt hvis vi bygger på at få ægte kvalitet ind.
                Hvis vi står samme sted som i går om en uge så bliver også virkelig nervøst. Men idag er vi endnu ikke der.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Maxsø var inde at se træningskampen tidligere i dag. Nørgaard afviser, at Maxsø er på vej ind. Hvad med striber i stedet?

Nørgaard om Maxsø: Andre ting går forinden

Comment

Hvorfor er det allerede nu, vi skal finde høtyvene frem?

Der er stadig tid til at forstærke truppen inden sæsonstart. Det giver da god mening at bruge den ekstra tid, hvis det betyder, at vi får de rigtige spillere ind. Historikken fra sidste sæson viser jo også, at vi efter TB's ankomst har ramt markant bedre med vores signings end tidligere.

Vi kan vel ikke allerede 14 dage før sæsonstart konkludere, at historien gentager sig. Sådan er vilkårene i en liga, hvor omkring en tredjedel af grundspillets kampe bliver spillet, mens transfervinduet stadig er åbent. Og vi er langt fra den eneste klub i den situation.
                    MEN find endelig høtyvene frem, hvis der ikke er flere forstærkninger inden sæsonstart og endnu flere inden vinduet lukker i

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      Maxsø var inde at se træningskampen tidligere i dag. Nørgaard afviser, at Maxsø er på vej ind. Hvad med striber i stedet?

Nørgaard om Maxsø: Andre ting går forinden
                      Han har jo udtalt, at BIF er hans klub i DK

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Selvfølgelig er den aktuelle forsvarssituation uacceptabelt i hensigt af sæsonstart en. Især med den uafklarede situation in Askou. Men nægter at tro at vi starter Superligaen med den trup vi har nu. Men vil en gang mere henvise at der er stadig to uger til Superligaen skydes i gang. Vi skal helt sikker tage vores plads i fødekæden med i betragtning og TB forklarede flere gange at man kun henter spillere man er absolut overbevist om, så man er heldigvis langt væk fra den tidligere lottokupon Transferpolitik Og det lykkedes hidtil fint med Arp, Ganaus, Ouedraogo, Niemiec. (Therkildsen falder fra der selvfølgelig, men han var vel aldrig tænkt som startspiller eller endda profil men hentet fordi han kan dække flere pladser som backup.)
                        I anbeteagtning af den hidtil stærke hitrate TB havde anbefaler lidt mere tålmodighed. Vi er hverken det sted hvor vi bare skal pege på en spiller om at få ham ind eller hvor vi trænerteamet kan give den optimale situation at have truppen tilsammen tidligt hvis vi bygger på at få ægte kvalitet ind.
                        Hvis vi står samme sted som i går om en uge så bliver også virkelig nervøst. Men idag er vi endnu ikke der.
                        Jeg er lidt bange for, at du kommer til at blive nervøs. For vi har ikke bare brug for én ny forsvarsspiller. Vi har brug for 4 nye. For hverken Adam, Therkildsen og Gomez er gode nok. Måske ikke engang som bredde. Marcus, Julius og Yaya har potentiale, men er på ingen måder grydeklare endnu. Vores forsvar er meget langt fra noget, der ligner et acceptabelt niveau, både i kvalitet og bredde.

Så du skal nok bare forberede dig på, at vi kun henter én forsvarer, hvilket ville være et plaster på et kæmpe væskende sår.

Og den her træningslejr i Nyborg har været totalt spild af tid; vi kommer uundgåeligt til at skulle spille et hold sammen på en halvsæson, og det vil uundgåeligt føre til de kæmpe udsving, som betyder en gentagelse af sidste sæson.

Jeg ved godt at du og andre stadig vil klynge jer fast til håbet, det vil jeg også, men sandsynligheden taler altså voldsomt imod. Der skal virkelig trylles. Ellers er top 6 vanvittigt urealistisk.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han har jo udtalt, at BIF er hans klub i DK
                          Mange har deres klub i DK.... og mange af dem ender et andet sted. Det oplever vi jo også selv.

Med det sagt, så tror jeg heller ikke på den.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Jeg er lidt bange for, at du kommer til at blive nervøs. For vi har ikke bare brug for én ny forsvarsspiller. Vi har brug for 4 nye. For hverken Adam, Therkildsen og Gomez er gode nok. Måske ikke engang som bredde. Marcus, Julius og Yaya har potentiale, men er på ingen måder grydeklare endnu. Vores forsvar er meget langt fra noget, der ligner et acceptabelt niveau, både i kvalitet og bredde.

Så du skal nok bare forberede dig på, at vi kun henter én forsvarer, hvilket ville være et plaster på et kæmpe væskende sår.

Og den her træningslejr i Nyborg har været totalt spild af tid; vi kommer uundgåeligt til at skulle spille et hold sammen på en halvsæson, og det vil uundgåeligt føre til de kæmpe udsving, som betyder en gentagelse af sidste sæson.

Jeg ved godt at du og andre stadig vil klynge jer fast til håbet, det vil jeg også, men sandsynligheden taler altså voldsomt imod. Der skal virkelig trylles. Ellers er top 6 vanvittigt urealistisk.

MvH ChrisOB
                            Hmm... Vi var trods alt kun fire point fra top 6 i sidste sæson. Så det er vel heller ikke, fordi der skal ske mirakler for at nå derop.

Jeg er enig i, at der stadig mangler forstærkninger i forsvaret. Men jeg synes også, det bliver lidt for sort at konkludere, at top 6 er "vanvittigt urealistisk" uden at der trylles forandringer frem.​

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Hmm... Vi var trods alt kun fire point fra top 6 i sidste sæson. Så det er vel heller ikke, fordi der skal ske mirakler for at nå derop.

Jeg er enig i, at der stadig mangler forstærkninger i forsvaret. Men jeg synes også, det bliver lidt for sort at konkludere, at top 6 er "vanvittigt urealistisk" uden at der trylles forandringer frem.​
                              Men nu har vi så også mistet 3 startspillere og i forvejen lukkede vi mål ind som fik penge for det.....de spillere vi mangler og særligt til forsvaret skulle ha været på PLADS NU

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Men nu har vi så også mistet 3 startspillere og i forvejen lukkede vi mål ind som fik penge for det.....de spillere vi mangler og særligt til forsvaret skulle ha været på PLADS NU
                                Jamen, jeg forstår ikke den idé om, at vi skulle have haft alt på plads nu. Vi kan jo kigge tilbage på den sæson, hvor Bjørn Wesstrøm netop gjorde det. Det gik ikke for godt.

Vi kunne jo sagtens have skaffet de spillere, vi skal bruge nummerisk. Der er helt sikkert en hel masse Tyler Burey's eller lign. derude, som rigtig gerne vil have en god kontrakt i OB.

Comment

Working...
                                X