Martin Davidsen sider i dagens sfå udgivelse at ob tidligere på sommeren afviste 3 Mie euro på ejdum fra en engelsk klub også skulle finnen stadigvæk være varm og ifølge skotske kilder skulle ob være favorit siger han
Håber ikke man har afvist den engelske klub for at sælge til Brøndby.
Så er det sgu for dumt.
Håber ikke man har afvist den engelske klub for at sælge til Brøndby.
Så er det sgu for dumt.
OB vil helst sælge til udlandet. Det er ingen hemmelighed.
Så enten har Ejdum sagt nej(tvivler) ellers har det engelske tilbud ikke været attraktivt. Det kan være betalinger i mange rater eller at de 3 mill euro var 2+1.. Eller begge. Så er det jo ok at afvise hvis man ikke syntes det er godt nok.
Jeg er bare ærgerlig over at man ikke har is nok i maven til at se de sidste 2 måneder an af vinduet når man ikke er presset af kontraktlængde
OB vil helst sælge til udlandet. Det er ingen hemmelighed.
Så enten har Ejdum sagt nej(tvivler) ellers har det engelske tilbud ikke været attraktivt. Det kan være betalinger i mange rater eller at de 3 mill euro var 2+1.. Eller begge. Så er det jo ok at afvise hvis man ikke syntes det er godt nok.
Jeg er bare ærgerlig over at man ikke har is nok i maven til at se de sidste 2 måneder an af vinduet når man ikke er presset af kontraktlængde
Nu spekulerer jeg bare, men kan det være at man har identificeret ham Keskinen, og ved at man skal lægge nogle millioner for ham, men at klubben samtidig også har budgetteret med at man skal være sikker på et salg af Ejdum før man kan hente Keskinen? Og hvis Ejdum først bliver solgt i midten af August, risikerer man måske at en anden klub til den tid allerede har rykket på Keskinen, eller hvem end de nu har udset sig?
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Nu spekulerer jeg bare, men kan det være at man har identificeret ham Keskinen, og ved at man skal lægge nogle millioner for ham, men at klubben samtidig også har budgetteret med at man skal være sikker på et salg af Ejdum før man kan hente Keskinen? Og hvis Ejdum først bliver solgt i midten af August, risikerer man måske at en anden klub til den tid allerede har rykket på Keskinen, eller hvem end de nu har udset sig?
Den vil jeg slet ikke udelukke.
Vil godt nok undre mig meget hvis man sælger Ejdum, uden at have noget op over, og det lyder jo ud fra Martin Davidsens kommentar i SFÅ, at vi er favoritten til Keskinen.
Vil godt nok undre mig meget hvis man sælger Ejdum, uden at have noget op over, og det lyder jo ud fra Martin Davidsens kommentar i SFÅ, at vi er favoritten til Keskinen.
Det kan også være Keskinen er spin, alt er jo i spil i de her rygtetider, spændende bliver det
nu hørte jeg også SFÅ - og bed mærke i vurderingen af Peter T., jeg har ikke set ham selv - men det lød da ikke alt for godt.
Omvendt så virkede det til der var en positiv udvikling med Magnus Andersen, men er han fortsat for langt fra spilletid? Skulle man så overveje et lån hvis ellers det er muligt.
nu hørte jeg også SFÅ - og bed mærke i vurderingen af Peter T., jeg har ikke set ham selv - men det lød da ikke alt for godt.
Omvendt så virkede det til der var en positiv udvikling med Magnus Andersen, men er han fortsat for langt fra spilletid? Skulle man så overveje et lån hvis ellers det er muligt.
Hvad var vurderingen af ham da? Har kun set kampen mod Kolding, og der syntes jeg ellers at han leverede ganske fint på som højre back, omend det var mindre overbevisende da han kortvarigt blev rykket ind i midterforsvaret
Tja. Alt er muligt. Det kan sagtens være at der skulle penge i kassen inden et stort køb. Men umiddelbart har TB jo X antal millioner til rådighed i sit budget han kan bruge af. Så det er svært at vurdere
Han har ihverfald ikke imponeret mig. Bedste indtryk var da han fik tid på HB. Men uden at imponere. Dahlslykke rev ham midt over i SFÅ og syntes decideret han har været ringe og ser ham ikke som nogen forstærkning. Jeg har også svært ved at se det pt. Owusu ligner en der er 1 niveau over ham
Magnus A gjorde det rigtig godt. Shit en motor og et drev med bolden. Kunne måske godt være at han får et gennembrud i OB i kommende sæson. Han har ihverfald rykket sig noget. Så tvivler på at han bliver udlejet
Hvad var vurderingen af ham da? Har kun set kampen mod Kolding, og der syntes jeg ellers at han leverede ganske fint på som højre back, omend det var mindre overbevisende da han kortvarigt blev rykket ind i midterforsvaret
Han spillede vidst venstre back og Dahlslykke (der så kampen) var bare ikke imponeret. Kan ikke huske præcis hvad der blev sagt - du må hen og finde afsnittet
Vesntre back var vidst generelt et område hvor han mente vi stod svagt...men ikke så meget nyt der
Han spillede vidst venstre back og Dahlslykke (der så kampen) var bare ikke imponeret. Kan ikke huske præcis hvad der blev sagt - du må hen og finde afsnittet
Venstre back var vidst generelt et område hvor han mente vi stod svagt...men ikke så meget nyt der
Og det er jo korrekt. Hillerød havde gennemskuet det og løb jo igennem os det meste af kampen i den side. Det er virkelig et svagt punkt.
Det kan sagtens ende med at McCoy må tilbage i løbet af sæsonen hvis de ikke finder en løsning i dette vindue
Og det er jo korrekt. Hillerød havde gennemskuet det og løb jo igennem os det meste af kampen i den side. Det er virkelig et svagt punkt.
Det kan sagtens ende med at McCoy må tilbage i løbet af sæsonen hvis de ikke finder en løsning i dette vindue
det du'r jo bare ikke - nu lod man Owusu gå, formentlig fordi McCoy skulle over og spille HB...så må man sgu have en holdbar løsning i den anden side. Ellers er det da noget af en gang hat og briller...
Men altså, hvis vi (også) mister Julius, så skal vi jo i ramme alvor have i hvert fald 2 nye centrale forsvarsspillere og jo også gerne en back.
Vi skal også have en midtbanespiller og en angriber.
Mindre kan altså ikke gøre det, hvis tingene skal give mening.
Det lader sig jo ikke gøre på en realistisk og bæredygtig måde, og selv hvis det gjorde, så skal vi spille et halvt nyt hold ind under et koncept, der på intet tidspunkt har set solidt ud.
Det er jo tæt på umuligt at tro på, og så står vi om et år og skal have ny træner og sadle om igen.
Comment