Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det er WCM. Det lugter desværre af en længerevarende knæskade. Og Grot har man ikke styr på skadesmæssigt hellere

Tror simpelthen ikke på at man går af med Bonde. Og tvivler på at han selv er interesseret.
    Han skal opereres, så vi skal nok regne med et halvt år ihvertfald.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Myhre
    McCoy. Askou. Yaya. Adam
    Ismahila
    Falk. Anssi
    Arp
    Ganaus. Jona

Burde kunne gøre noget mod Viborg, Sønderjyske, Silkeborg og Horsens …

Men niveauet ned til reserverne

Hansen
    Peter. Gomez. ? Krølle.
    Bonde
    Friis. Sandberg.
    Jenner.
    Legolas.

Grot og Martin ude med skader ..

Men enig … 3-4 start11 skal erstattes .. asap ..
    start 11 ser fornuftig ud omend den også begynder at falde fra hinanden.

Men problemet er jo bredden - præcis som sidste sæson og det var typisk den der kostede os point. Vi kan ikke spille 90+ min. med start 11 og når så niveauet falder så meget ude på bænken...

Og ja holdet burde kunne klare de første fire runder - men med det program, det er kampe der skal hentes point i, 7 point må være absolut min. men tænker vi skal op og have 10 for at være sådan rimeligt tilfredse - ellers er det at man pludselig står og skal ud og indhente en masse point, mod stærkere modstandere.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Viborg Brandvæsen?????????...

Er det et nyt hold i superligaen?

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Selvfølgelig er kommunikationen internt mere end ekstern. Jeg har det som alle andre, men jeg er sikker på at Zorniger ved meget mere end hvad vandrør smider ud.
    Jeg er sikker på vi henter god kvalitet ind igen. Vi fik rigtig fine spillere ind sidste år som gik direkte i 11eren. Der får vi igen, det er jeg sikker på.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Forskellen er vel at klubber som Viborg, SønderjyskE og Randers stadig kan stille med de samme 10-11 stykker i deres start 11 fra sidste sæson
    Vi mangler Owusu,Bürgy,Ejdum og Grot skadet på ubestemt tid

Så de er ikke så presset som vi er
    Nej men vi har stadig en rigtig fin start 11.
    Det er det som er min pointe. Kvaliteten mangler jo i bredden - eller hvor nu skubbes fra start til bænk.

Jeg vil være dybt bekymret, hvis vi ikke havde Suhonen, til at erstatte Ejdum.

Vi levede også august måned, sidste år med ingen bredde før Ouedraogo og Niemic kom ind.

Forskellen fra i år og sidste år, er bare at vi i år har en erklæret målsætning fra Thorborg også om Top6.
    Det sættes pres på.
    Men altså. Husk på hvor vi er i fødekæden, på hylden over os. Det kræver enten flere penge - eller at klubber stiger fra.

Måske vi skal have nogle af de højt lønnede ud, og transferindtægt ind før vi henter?

Jeg begynder at være bekymret om en uge, hvis ikke der står nogle nye folk i Ådalen.

Og i øvrigt, så prøver jeg ikke at forsvare nogle, jeg kan måske bare godt forstå hvor sitationen står lige nu.

Og altså… Zorniger er indtil videre også rolig

Leave a comment:

Working...
X