Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg nævnte det i dagens kamptråd, men den druknede nok lidt; McCoy som muligt sommersalg?

Jeg er med på vi har en lang kontrakt og ikke er tvunget til at sælge - modsat Julius. Men syntes han tager nogle store skridt og vil da ikke helt afvise at det kan ende sådan.

Plus farvel til Julius, man forlænger ikke med Owusu og Adam skal der findes en erstatning for - det er et helt nyt forsvar vi kigger ind i.
    1 1/2 god kamp og nogen begynder at se dem som salg. Med den strategi kommer vi aldrig i top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Høgh har så lige scoret mod FCK. Deres bedste midtstopper.
      Det har vi en midtstopper på 19 der også kan prale af....
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det gør vist ikke så meget med et nyt forsvar :-)

men lidt ærgerligt at så snart vores unge akademispillere spiller et par gode kampe så bliver de hypet op til salg .. først Ejdum, så Julius og nu McCoy … de kommer ned på jorden igen og får optur igen før de finder deres niveau ..
        jeg håber skam heller ikke vi sælger nu - forhåbentlig kan man nå at opnå et eller andet med de talenter der kommer igennem før de skal videre. Og OB er jo ikke tvunget til at sælge pga kontrakt længden - men de unge talenter er jo bare attraktive - og fortsætter McCoy sin udvikling sæsonen ud...er det så utænkeligt der kommer en 2. bundesligaklub, eller noget fra Belgien og vifter med 3 mill euro...

Ejdum tror jeg så ikke på bliver solgt denne sommer. Det har han været for svingende til

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

1 1/2 god kamp og nogen begynder at se dem som salg. Med den strategi kommer vi aldrig i top 6.
          jeg ser dem ikke som salg - men det er nu en gang sådan fodbold fungerer - OB vil jo også selv gerne sælge. Og derfor vil man også løbende blive slået et par skridt tilbage når man sælger sine unge profiler.

Derfor vi helst skal have en stabil kerne af profiler som vi ikke nødvendigvis skal lave et salg på.

Comment

Working...
          X