Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altid spændende at læse forslag og meninger, men kvaliteten af det der kan komme ind afhænger vel af om det hedder superliga eller 1. Division.
    Er de fleste blot “sikre” på det bliver superligaen… ?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
      Altid spændende at læse forslag og meninger, men kvaliteten af det der kan komme ind afhænger vel af om det hedder superliga eller 1. Division.
      Har tænkt det samme, måske vi lige skulle redde os først. Vi har 8 point til stregen lige nu. Nummer 10 og 11 mødes i dag, mens vi har en svær kamp.

Når det er sagt, så tillader jeg mig, at være ganske fortrøstningsfuld.

Comment

Det har tidligere set værre ud, og vi har alligevel klaret det dårligere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nu er McCoy vel ikke CF’er fordi han har spillet en enkelt kamp, vi mangler også alternativer på backs nu hvor Adam er skadet.
          Men det vil da ligne OB meget godt at bruge en back i CF og en CF på venstre back.
          Ikke at McCoy ikke gjorde det fremragende.
          I øvrigt er det endnu en godt grund til at forlænge med Owusu hvis man tænker at bruge McCoy centralt.
          Men intet af det giver den venstrebenede CF som man har kigget efter i to vinduer.

Dertil så stopper BP så der skal vel en ind med mindre Amrani er afløseren …

Men hvor mange CF’er skal man have? To startere, to kvalificerede reserver og måske et eller to talenter?
          Ejdum har også vikarieret ..

Burgy. Askou.
          Yaya. Gomez.
          Amrani.

Men kan da også sagtens forestille mig at Gomez er træt af at være blevet overhalet af to yngre samt McCoy og Ejdum kan være alternativer foran ham …
          altså iflg SFÅ så regner de med det er det der kommer til at ske.

McCoy spillede en god kamp - men dertil at begynde at flytte ham ind og prøve det af sådan for alvor, det havde jeg sgu ikke set komme.

Det kan så flytte fokus i vinduet fra centralt forsvar til backs. Adam er ikke god nok, lader man Owusu gå og flytter McCoy derind - så står man og skal til at finde, vel reelt min. 3 nye - to startere og min. en backup der kan dække begge pladser

Comment

altså risikoen for nedrykning er der jo når det hedder kval.spillet.

Når det er sagt så er jeg noget mere tryg i år frem for tiden under Alm / Krogh

Jeg kan simpelthen ikke se det her hold falde så meget sammen over 11 kampe. Den enkelte kamp, ja men over en længere periode og mod svagere modstandere - der skal vi nok få de point der skal til.

MEN taber vi i dag, Silkeborg vinder - så går vi til nedrykningsspillet med 6 point til stregen. Møder vi så Fredericia i første runde og taber, kan man stå med kun 3 point, så det kan hurtigt blive alvor.

Men hvad snakker vi reelt? 9 point i 11 kampe bringer os på 36 point.

Vi rykkede ned med 32p og det var vidst historisk højt antal point til en nedrykker, så reelt kan vi nok klare os med 2 sejre...hvis ikke vi kan finde de point - altså så fortjener vi sgu at tage turen ned.

Comment

McCoy har noget fysik, der måske rimer bedre på det centrale forsvar end backen. Jeg synes, det er spændende, hvis han også bliver en mulighed hér! Sikke en debut i hvert fald.

Comment

Jeg er sikker. Vi kommer ikke i nedrykningsfare. At vi ikke er med i Top6 skyldes kun de store udsving vi havde i sæsonstarten. Balancen manglede og derfor fik vi et hav af mål ind. Men det blev rettet og nu har vi et bedre indspillet hold som har fundet balancen med angribere som scorer.
                Vi kæmper om plads 7 og europakvalkampen og ender som nummer 7 eller nummer 8. Er ikke en anelse bange at det kunne blive en nedrykningsplads.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg er sikker. Vi kommer ikke i nedrykningsfare. At vi ikke er med i Top6 skyldes kun de store udsving vi havde i sæsonstarten. Balancen manglede og derfor fik vi et hav af mål ind. Men det blev rettet og nu har vi et bedre indspillet hold som har fundet balancen med angribere som scorer.
                  Vi kæmper om plads 7 og europakvalkampen og ender som nummer 7 eller nummer 8. Er ikke en anelse bange at det kunne blive en nedrykningsplads.
                  det passer jo så ikke. Det var programmet op til jul der gjorde det - OB - Silkeborg 1-1 og Randers - OB 0-0...to sejre her og vi havde været med, eller ihvertfald stadig inde i billedet. Uagtet at vi har haft de store udfald.
                  Tager vi så en sejr med over FCK istedet for at smide den til sidst -så havde top 6 været sikret.

Men ellers enig i pointen - vi kommer ikke for alvor i nedrykningsfarer.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det passer jo så ikke. Det var programmet op til jul der gjorde det - OB - Silkeborg 1-1 og Randers - OB 0-0...to sejre her og vi havde været med, eller ihvertfald stadig inde i billedet. Uagtet at vi har haft de store udfald.
                    Tager vi så en sejr med over FCK istedet for at smide den til sidst -så havde top 6 været sikret.

Men ellers enig i pointen - vi kommer ikke for alvor i nedrykningsfarer.
                    Det må da som minimum passe lige så meget. Feks. vores nedsmeltning i Vejle. Alene målscoren i den kamp har lukket top-6 muligheden for os i dag.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det må da som minimum passe lige så meget. Feks. vores nedsmeltning i Vejle. Alene målscoren i den kamp har lukket top-6 muligheden for os i dag.
                      pointen var at målscoren alene gør det ikke. Ændre vi alle de store nederlage til et tab på ét mål - så er vi stadig afhængig af andre resultater. Knapt så vilde resultater der skal til - men vi vil stadig forlade os på nederlag til FCK og Viborg - plus en sejr til os i dag.

Men ja tager vi 3 point mod Vejle i den kamp - det ændre meget. Men 3 point der og vi kunne stadig have tabt stort til BIF, AGF og FCM...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

pointen var at målscoren alene gør det ikke. Ændre vi alle de store nederlage til et tab på ét mål - så er vi stadig afhængig af andre resultater. Knapt så vilde resultater der skal til - men vi vil stadig forlade os på nederlag til FCK og Viborg - plus en sejr til os i dag.

Men ja tager vi 3 point mod Vejle i den kamp - det ændre meget. Men 3 point der og vi kunne stadig have tabt stort til BIF, AGF og FCM...
                        Det er jeg enig i, men Andlox' pointe, at vi havde store udsving, det ser jeg nu også som den væsentlige grund. At vi i en længere periode ikke kunne præstere point to kampe i træk, men svingede lige fra den ene yderlighed til den anden, det har helt klart været mest afgørende for vores grundspil.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er jeg enig i, men Andlox' pointe, at vi havde store udsving, det ser jeg nu også som den væsentlige grund. At vi i en længere periode ikke kunne præstere point to kampe i træk, men svingede lige fra den ene yderlighed til den anden, det har helt klart været mest afgørende for vores grundspil.
                          bestemt - men havde vi "bare" vundet de kampe man "skal" vinde, så kunne vi stadig have været nok så svingende og stadig klaret den selv.

Men svært at være uenig i at der var for mange og for store udsving i starten af sæsonen.

Jeg vil så også sige at jeg syntes vi periodevis så noget af det mest spændende OB spil særligt i starten af sæsonen. Der var mere af den slags "overfaldsfodbold" som jeg nok forbinder med Zorniger, og det var så nok også det truppen slet ikke var klar på - for vi så jo gentagne gange hvordan holdet gik ned til sidst når kræfterne var brugt op.

Comment

Working...
                          X