Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 21/02/2026
Collapse
X
-
Der stod vel 15 - 20 mand med elefanthuer foran RMN tribunen i 4-5 minutter og med røgbomber i hænderne.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvorfor griber vagterne ikke ind overfor dem der står for pyroshowet? giver dem en ordenlig bøde og karantæne - nu bliver det vel OB der får en bøde på 150.000 - måske en lukning af RMN eller dele af den.
Der står vagterne også bare og kikker på dem.
Alle kunne jo se hvad der skulle til at ske. Fatter ikke hvorfor man så har vagter.
Men det er jo også nemmere at genere sagesløse kvinder og børn.
- Likes 1
Comment
-
Det er virkelig uacceptabelt. Og i hensigt af HSV-halstørklæde vil gerne henvise at vi måske ser de oftere på besøg Snakkede med en anden tysker som var på stadion og kom fra Hamburg om at hilse Anssi og Fiete, begge har ja en fortid i HSV.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.tv2fyn.dk/
Åh nej OB. I kan fandme snart ikke pille i en lort med en gren uden at ødelægge begge dele.
Det er egne fans for pokker
i er intet uden os. Og så skal vi se på en masse FCK halstørklæder på langsiden
hundehoveder."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Hvis man går ind på tribunen og tager dem, risikerer man jo scener som mod FCK for et år siden, hvor der var endnu større kritik af vagternes ageren (selvom de gik stille og roligt rundt i modsætning til den kollektive forståelse af hændelserne).Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der stod vel 15 - 20 mand med elefanthuer foran RMN tribunen i 4-5 minutter og med røgbomber i hænderne.
Der står vagterne også bare og kikker på dem.
Alle kunne jo se hvad der skulle til at ske. Fatter ikke hvorfor man så har vagter.
Men det er jo også nemmere at genere sagesløse kvinder og børn.
EDIT: Jeg er ikke for, at vagterne skal ind på tribunen. Det skaber også uro og ukontrollerede forhold. Bemærkningen i parentes var alene møntet på, at der i forbindelse med episoden sidste forår var en fælles fortælling om, at vagterne løb rundt på tribunen, selvom det ikke var tilfældet).Last edited by Jelnegaard47; i går, 12:57.
Comment
-
Det er uforståeligt at fangrupper gang på gang kan få pyro og raketter med ind på stadions overalt i DK - det kan da ikke passe at en egentlig visitation ikke kan afdække det meste - der må efter min udokumenterede opfattelse være tale om enten en "aftale" med vagter som lukker dem ind eller en placering på afsnittet inden kampen.
Få det nu stoppet ! Økonomisk må der da være gode penge til indsatsen ved at spare alle de bøder OB og andre klubber idømmes.
- Likes 1
Comment
-
https://campo.dk/2026/02/23/vild-roe...aarde-straffe/Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægDet er uforståeligt at fangrupper gang på gang kan få pyro og raketter med ind på stadions overalt i DK - det kan da ikke passe at en egentlig visitation ikke kan afdække det meste - der må efter min udokumenterede opfattelse være tale om enten en "aftale" med vagter som lukker dem ind eller en placering på afsnittet inden kampen.
Få det nu stoppet ! Økonomisk må der da være gode penge til indsatsen ved at spare alle de bøder OB og andre klubber idømmes.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
I aftenens udsendelse "Totalfodbold" er Askou, Mc. Coy og Jona på ugens hold. Især Askou og Mc. Coy roses til skyerne.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er på linje her.
Det eneste jeg lige vil indskyde er at NB's nemmete vej tilbage på holdet er ved at McCoy skubbes ud på VB, så vi kam få smidt Adam af holdet. Han er den eneste som spiller under niveau igår. Alle andre synes jeg faktisk spiller fremragende igår.
Vi er desværre for uskarpe og burde have lavet målet til 3-0. I stedet mistes kontrollen af deres 2-1 scoring, hvor de får blod på tanden og vores træthed melder sig.
Mega utur, men det må og skal være kalkuleret. Der er ikke investeret nok i truppen til at man kunne forvente top 6 med det udgangspunkt man kendte fra efterårets afslutning.
Vi har 1 karantæne, Grot ude samt Bonde som ikke har spillet i 15 måneder. Alligevel er vi så tynde at Zorniger kun tør skifte 3 mand. Det er for skrøbeligt, og det skal TB og Nagel skabe råderum og være dygtige til at gøre noget ved, så bredden styrkes. Kvaliteten fra de 11 startende synes jeg klart er tilstrækkelig med undtagelse af Adam, som laver enormt mange fejl. Derudover er jeg også enig i at det er fremme på banen der skal være alternativer så Arp, som virkelig lægher en kæmpe arbejdsindsats kamp efter kamp, kan tages ud med 15 min, så han ikke som i efteråret brænder lidt ud, fordi der drives rovdrift på ham.
Comment
Comment