Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCK
Collapse
X
-
Jeg synes, det er fint, at man sætter foden ned. Jeg føler også, at man strakte sig langt, for ligesom at få Grot med tilbage i klyngen af spillere, der så kunne afslutte træningen sammen på en ordentlig måde. Når man er 27 år, landsholdsspiller i Surinam og desuden tjener 100.000-150.000 om måneden for at spille fodbold på landets højeste niveau, så bliver du simpelthen nødt til at følge nogle meget simple og konkrete regler.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, og interessant hvem der har taget beslutningen... AZ og/eller TB... når man nu ikke umiddelbart jagter Top6
Hvis jeg gik fra mit arbejde, mit i afslutningen på et møde eller en opgave - bad mine kollegaer om "shut the fuck up", og desuden så bare skulende gik min vej. Så fik det nok også nogle konsekvenser i form af en reprimande eller en mundtlig/skriftlig advarsel.
Jeg håber, de får det talt igennem og at Grot tager sin interne disciplinering som en "mand", og så kommer vi alle sammen videre. Jeg har intet i mod Grot, jeg synes følelser i fodbold er fint, men så skal man også være mand nok til at indrømme, når man har handlet uhensigtsmæssigt.
- Likes 5
Comment
-
Jeg synes egentligt det er fair nok 5 min eller ej. en ting er han han bliver sur/irriteret..eller hvad han nu bliver, men at han ikke kommer igen når flere af hans holdkammerater ovnikøbet prøver at tale ham tilbage, jamen så "svigter" han på en måde fællesskabet, det må have en konsekvensOprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Drastisk beslutning, hvis ikke der ligger mere bag end vi ved. Der manglede vel 5 min af træningen, da Grot gik ind
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
-
Jeg tænker måske ikke sørgebind, men 1 minuts stilhed ved kampstart er da klart på sin pladsOprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægLidt off top subjekt….men ville det give mening at spille med sørgebind på, på lørdag for at hædre og ære Sepp Piontek?….
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-om-vaerdierneOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, og interessant hvem der har taget beslutningen... AZ og/eller TB... når man nu ikke umiddelbart jagter Top6
Comment
Comment