Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg har heller ikke den store tro på det kan lykkedes. Men så længe det stadig er muligt, og så forventer jeg at se nogle ændreinger, Zorniger må få strammet op på udtrykket efter to så dårlige kampe.

Og igen så er det bare de absolut to bedste hold vi har mødtes med. FCK er presset og Sønderjydske bør vi kunne spille op med.

Men altså jo ingen grund til at give op på forhånd - hvorfor så overhovedet spille kampene. Tro, tro, tro på sagen
    Jeg er ikke uenig. Men igen: udtrykket, måden vi bliver kørt ud af banen på, vi kan ikke holde på bolden over 5 afleveringer. Jeg havde ikke forventet sejre, men et radikalt anderledes udtryk. I så fald havde jeg også stadig haft troen på det.

Comment

Det ligner et U16 hold mod et ligahold som har 2 mand mere på banen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

jeg har heller ikke den store tro på det kan lykkedes. Men så længe det stadig er muligt, og så forventer jeg at se nogle ændreinger, Zorniger må få strammet op på udtrykket efter to så dårlige kampe.

Og igen så er det bare de absolut to bedste hold vi har mødtes med. FCK er presset og Sønderjydske bør vi kunne spille op med.

Men altså jo ingen grund til at give op på forhånd - hvorfor så overhovedet spille kampene. Tro, tro, tro på sagen
        Der har du ret Men lige nu er det svært. Den præstation i dag er skræmmende
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men du må også give ham at det er spillere som tidligere har bevist sig i Superligaen.
          Ja, og som da havde svært ved fortsat at finde Superliga-klubber der fortsat var villige til at have dem rendende som mere end breddespillere. Men der stod OB heldigvis klar med en masse løn- og transfermillioner.

Comment

Det er så typisk OB, bedst som man tror det skal nok blive godt , så pisser de det hele væk, det er pinligt ud over alle grænser, det kan jo ikke komme bag på Zorniger at FCM er et godt hold og spiller god fodbold

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
              Jeg kan da om ikke andet sagtens glæde mig over, at FCM kommer tættere på agf i kampen om guldet... Vi har ikke noget at gøre i top 6 alligevel.
              +1

Comment

Liga melder om juniorhold mod seniorhold … kan være at de skal lade være med at komme på banen efter pausen og blive taberdømt 0-3 ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg er ikke uenig. Men igen: udtrykket, måden vi bliver kørt ud af banen på, vi kan ikke holde på bolden over 5 afleveringer. Jeg havde ikke forventet sejre, men et radikalt anderledes udtryk. I så fald havde jeg også stadig haft troen på det.
                  svært at være uenig i.

Jeg syntes bare præcis det taler så meget for hvorfor vi skal i det top 6 spil. Vi skal simpelthen matches mod bedre hold. Er ikke godt nok at vi spiller ok mod Randers og Vejle og Fredericia - vi skal sgu kunne stå imod mod toppen også. Og der frygter jeg bare at endnu et nedrykningsspil hvor vi må formodes at ende som nr.7 eller 8 - vinde en del kampe, det ender med at blive endnu en sovepude.

Pludselig ser man ikke de store mangler ved Adam - og vælger så ikke at styrke sig på backen. Osv osv.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Liga melder om juniorhold mod seniorhold … kan være at de skal lade være med at komme på banen efter pausen og blive taberdømt 0-3 ..
                    Så ser liga det samme som jeg her på stadion
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men du må også give ham at det er spillere som ham bevist sig i Superligaen.
                      Overskudslager, desværre !

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        nej nu skal man acceptere at man har tabt - og så fokusere på at komme ud og levere en ordenlig halvleg, se om man kan spille den til 0. Eller vinde den. så man slutter bedre af - og får vist at man også kan spille bold.

Comment

Hvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?

Comment

svært at være uenig i.

Jeg syntes bare præcis det taler så meget for hvorfor vi skal i det top 6 spil. Vi skal simpelthen matches mod bedre hold. Er ikke godt nok at vi spiller ok mod Randers og Vejle og Fredericia - vi skal sgu kunne stå imod mod toppen også. Og der frygter jeg bare at endnu et nedrykningsspil hvor vi må formodes at ende som nr.7 eller 8 - vinde en del kampe, det ender med at blive endnu en sovepude.

Pludselig ser man ikke de store mangler ved Adam - og vælger så ikke at styrke sig på backen. Osv osv.
                            Den følger jeg også - men når AS bliver flået ud efter en halv time, tror jeg alvoren er gået op for både Troels, Niels og resten af sjakket. Og jeg tror nu altså nok, vi skal få vores hyr med bare at spadsere igennem nedrykningsspillet. Jeg tænker heller ikke, det styrker troen på egne evner at blive kørt over hver weekend mod top5.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Hvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?
                              15 års ørkenvandring har netop gjort os apatiske.......

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Den følger jeg også - men når AS bliver flået ud efter en halv time, tror jeg alvoren er gået op for både Troels, Niels og resten af sjakket. Og jeg tror nu altså nok, vi skal få vores hyr med bare at spadsere igennem nedrykningsspillet. Jeg tænker heller ikke, det styrker troen på egne evner at blive kørt over hver weekend mod top5.
                                Dét tror jeg så heller ikke kommer til at ske. SÅ gode er sønderjydske ikke, FCN hvis de sniger sig med, eller FCK i deres nuværende forfatning - kan godt være vi taber, men tror ikke på de kommer til at køre os rundt. Det vil være AGF og FCM - men de vil kunne gøre ondt på alle hold.

Sniger vi os med - så er en 4. plads altså i spil. Sønderjydske skal også møde AGF og FCM...

Comment

Working...
                                X