Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
altså det har hele tiden været et spinkelt håb. Men et nederlag i dag ændre ikke på det - det spinkle håb lever endnu.Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægKan ikke se noget i dag, men var lige inde og smugkigge på flashscore
. 0-3 efter en halv time. Et lille spinkelt håb om top 6 er reduceret tilbage til kampen om at undgå nedrykning. Målsætning fra dag 1 i tilbagevendende i superligaen.
Det har hele tiden drejet sig om ihvertfald 4 point - men nok nærmere 6p hvis vi skulle snige os med. Det kan stadig nås - de andre hold har svære programmer og mødes indbyrdes.
Men havde da været rart at det så ud som om vi kunne præstere...det er nok det der bekymre mest. At tabe til de to tophold - det kan let forekomme
Comment
-
Vi lader simpelthen Brumado, en notorisk dårlig målscorer, score et hattrick mod os på en halvleg….Last edited by Wessels er en mur; i går, 16:45.
Comment
-
Men det er jo præcis måden, det sker på, der er bekymrende og som fjerner troen. Og nu 0-4…Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det har hele tiden været et spinkelt håb. Men et nederlag i dag ændre ikke på det - det spinkle håb lever endnu.
Det har hele tiden drejet sig om ihvertfald 4 point - men nok nærmere 6p hvis vi skulle snige os med. Det kan stadig nås - de andre hold har svære programmer og mødes indbyrdes.
Men havde da været rart at det så ud som om vi kunne præstere...det er nok det der bekymre mest. At tabe til de to tophold - det kan let forekomme
Comment
-
Men du må også give ham at det er spillere som ham bevist sig i Superligaen.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægIfølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.
- Likes 2
Comment
-
amen altså for helvede - hvad er det også for en måde Ouedraogo lægger bolden af på - man er presset foran eget felt, erobre bolden - så lægge han den 30 cm tilbage til en presset falk - får den igen for der er ikke andre spilmuligheder, FCM erobrer og så står der 4-0....fandme også nogle dårlige beslutninger.
Comment
-
jeg har heller ikke den store tro på det kan lykkedes. Men så længe det stadig er muligt, og så forventer jeg at se nogle ændreinger, Zorniger må få strammet op på udtrykket efter to så dårlige kampe.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Der er ikke noget, jeg ville ønske mere, end at vi kom i top 6. Men den måde, vi er blevet skilt ad mod AGF og nu mod FCM gør, at jeg med bedste vilje ikke kan tro, vi lige napper SFJ og FCK i de næste 2 kampe. Og gør vi det, æder jeg mine ord og ligger mig pladask fladt ned.
Og igen så er det bare de absolut to bedste hold vi har mødtes med. FCK er presset og Sønderjydske bør vi kunne spille op med.
Men altså jo ingen grund til at give op på forhånd - hvorfor så overhovedet spille kampene. Tro, tro, tro på sagen
Comment
-
Selv Arp sætter ikke en fod rigtigt i dag...
Askou er hidtil den eneste som viser en ordentlig præstation"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment