Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad så?, er du nu både formand for Mads Junker og Morten Bruuns fanklub?.

Comment

Vi bliver jo totalt udspillede, vi skal ikke snakke om Top 6 mere

Comment

Det skal blive spændende at se Zornigers interview efter kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Hvilke fantastiske OB-aktioner er det du mener han skulle kommentere i stedet?
          Ingen, men derfor må jeg vel godt slukke for lyden hvis jeg synes han er anstrengende at høre på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Det skal blive spændende at se Zornigers interview efter kampen
            Jeg hørte ham sige, vi spillede en god 1. halvleg mod AGF. Og hvem er jeg til at vurdere det, men enig var jeg ikke. Så mon ikke han vil sige, at vi var i ok kontrol og lidt uheldige med straffesparket?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men det har vi jo ikke gjort, så du slår vel selv hovedet på sømmet. Og jeg stopper selvfølgelig ikke med at komme med min holdning her på debatforummet, ligesom du selvfølgelig må komme med din. Måske du skal tillægge “stop nu” lidt mindre værdi.
              naturligvis - jeg er bare lidt træt af man vil give op på forhånd, vi kan tabe 10 - 0 i dag og stadig være i spil til top 6 med sejre i de sidste to kampe. Det er nr 1 og nr 2 vi har startet ud med - og tydeligvis er vi ikke kommet godt fra start efter juleferien. Men altså - det er da ingen grund til at give op allerede nu.

Kan vi så "gøre" os i top 6? måske ikke - men det er stadig den hurtigste måde at sikre overlevelse på. Det vil også sikre os nogle flere kampe mod bedre modstandere, som vi kan øve os på.

Vi sluttede efteråret fint af - troede at nu var vi på rette vej, men kig på programmet det var midt- til bund hold vi rendte ind i der, og 10 kampe i nedrykningsspillet vil kunne bringe den samme tro ind i truppen, når man så rammer FCM i første runde efter sommerpausen så får man endnu et hak i tuden.

Comment

ingen vilje eller tro på tingene fra holdet i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvad så?, er du nu både formand for Mads Junker og Morten Bruuns fanklub?.
                  Du forstår virkelig argumentationens kunst

Comment

Ifølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.

Comment

Sørensen ud - Yaya ind.

Der skal kigges efter forstærkninger på back pladserne til sommer.

Comment

Det er jo også uforsvarligt at vi igen ikke købte en venstrebenet stopper, når Zorniger så åbenlyst vil have både en ny venstre back og en venstrebenet stopper

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ingen, men derfor må jeg vel godt slukke for lyden hvis jeg synes han er anstrengende at høre på.
                          Det styrer du selv - men jeg er nu ret overbevist om at du stadig havde lyden på hvis OB førte 3-0

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Godt vi prioriterede kontinuitet transfervinduet

…..nå men hvis FCM ikke strammer grebet og vi holder niveauet kan vi med lidt held nøjes med at tabe en 6-7-0
                            ja - giver ikke meget mening. Kontinuitet giver mening hvis man er ved at opnå noget, har et hold der kan spille sig til noget - og så holder man på profilerne.

Vi skal have bygget op - plus vi potentielt står med flere profiler der er væk til sommer. Man har bare skubbet "lektierne" foran sig endnu en gang

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du forstår virkelig argumentationens kunst
                              Tak, når det kommer fra dig tager jeg det som et kæmpe kompliment ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ifølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.
                                Men du må også give ham at det er spillere som tidligere har bevist sig i Superligaen.

Comment

Working...
                                X