Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
Jeg hørte ham sige, vi spillede en god 1. halvleg mod AGF. Og hvem er jeg til at vurdere det, men enig var jeg ikke. Så mon ikke han vil sige, at vi var i ok kontrol og lidt uheldige med straffesparket?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægDet skal blive spændende at se Zornigers interview efter kampen
Comment
-
naturligvis - jeg er bare lidt træt af man vil give op på forhånd, vi kan tabe 10 - 0 i dag og stadig være i spil til top 6 med sejre i de sidste to kampe. Det er nr 1 og nr 2 vi har startet ud med - og tydeligvis er vi ikke kommet godt fra start efter juleferien. Men altså - det er da ingen grund til at give op allerede nu.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Men det har vi jo ikke gjort, så du slår vel selv hovedet på sømmet. Og jeg stopper selvfølgelig ikke med at komme med min holdning her på debatforummet, ligesom du selvfølgelig må komme med din. Måske du skal tillægge “stop nu” lidt mindre værdi.
Kan vi så "gøre" os i top 6? måske ikke - men det er stadig den hurtigste måde at sikre overlevelse på. Det vil også sikre os nogle flere kampe mod bedre modstandere, som vi kan øve os på.
Vi sluttede efteråret fint af - troede at nu var vi på rette vej, men kig på programmet det var midt- til bund hold vi rendte ind i der, og 10 kampe i nedrykningsspillet vil kunne bringe den samme tro ind i truppen, når man så rammer FCM i første runde efter sommerpausen så får man endnu et hak i tuden.
- Likes 1
Comment
-
ja - giver ikke meget mening. Kontinuitet giver mening hvis man er ved at opnå noget, har et hold der kan spille sig til noget - og så holder man på profilerne.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægGodt vi prioriterede kontinuitet transfervinduet
…..nå men hvis FCM ikke strammer grebet og vi holder niveauet kan vi med lidt held nøjes med at tabe en 6-7-0

Vi skal have bygget op - plus vi potentielt står med flere profiler der er væk til sommer. Man har bare skubbet "lektierne" foran sig endnu en gang
- Likes 1
Comment
-
Men du må også give ham at det er spillere som tidligere har bevist sig i Superligaen.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægIfølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.
- Likes 2
Comment

Comment