Spiller som et halvdårligt 1 div. hold og det bliver selvsagt straffet af et hold som FCM:
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
jeg kan så finde en del kampe mod svagere modstandere hvod vi snildt burde kunne have sikret os point nok til at top 6 var sikret allerede nu.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægZorniger har jo ret. Stop nu den snak om top 6. Det er helt off, når vi ikke er i stand til at byde top 6 holdene op til dans.
Det handler ikke nødvendigvis om at vi taber til AGF eller FCM - men man skal være klar mod Vejle og Silekborg...og Randers.
Og vi kan altså stadig nå top 6 selv med et nederlag i dag - så stop nu selv.
- Likes 1
Comment
-
Defensiven er helt væk. Tre mand stå i nærheden af Brumado men ingen af de tre tæt nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
enig, men det er måde det sker på idag…Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg kan så finde en del kampe mod svagere modstandere hvod vi snildt burde kunne have sikret os point nok til at top 6 var sikret allerede nu.
Det handler ikke nødvendigvis om at vi taber til AGF eller FCM - men man skal være klar mod Vejle og Silekborg...og Randers.
Comment
-
Han havde en redning....Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHold nu kæft hvor står vi dårligt på banen, det er da grotesk.
Hvordan kan vi være så dårlige???
myhra må også gerne redde en bold."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Men det har vi jo ikke gjort, så du slår vel selv hovedet på sømmet. Og jeg stopper selvfølgelig ikke med at komme med min holdning her på debatforummet, ligesom du selvfølgelig må komme med din. Måske du skal tillægge “stop nu” lidt mindre værdi.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg kan så finde en del kampe mod svagere modstandere hvod vi snildt burde kunne have sikret os point nok til at top 6 var sikret allerede nu.
Comment
-
det handler også lidt om om man skal erkende nederlaget allerede nu og så forsvare nederlaget - så man ikke taber for stort. Eller stadig have en eller anden tro på man kan vende det og gå efter at få scoret.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet bliver tenniscifre
Jeg tog mig en morfar - og sov lidt for længe, og så var vi allerede bagud 2-0 inden jeg fik tændt - har vi været så dårlige eller også ramt af uheld? Syntes jeg kan forstå straffesparket var et tyndt VAR et af slagsen
Comment
-
Godt vi prioriterede kontinuitet transfervinduet
…..nå men hvis FCM ikke strammer grebet og vi holder niveauet kan vi med lidt held nøjes med at tabe en 6-7-0
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment

Comment