Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 09/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

DBU er en joke. Grænsende til provokerende, at de kun går ud og kommenterer situationen med Bojang. Føj for helvede.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
      DBU er en joke. Grænsende til provokerende, at de kun går ud og kommenterer situationen med Bojang. Føj for helvede.
      Holdkæftbolche..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
        Jeg er helt enig. Det er latterligt de overhovedet går ud og melder en fejldom, når der er to gråzone-kendelser i samme kamp. Jeg køber argumentet om at ingen af dommene skulle give rødt, når regelsættet siger at den modsatte dom skulle være at man skulle kunne se det røde kort fra månen, hvis dommen skulle være anderledes. Jeg synes der er rødt på begge, men at den ene er mere klar fra månen end den anden kan jeg simpelthen ikke gennemskue. Ved den mindste tvivl er der gult, og tvivl er der jo uomtvisteligt, når både hoved- og VAR-dommer som er to rutinerede superligadommere som tolker hændelserne til gult. Kan det tolkes anderledes er i særdeleshed VAR-dommeren jo ikke egnet til at dømme på det her niveau.

Comment

Working...
        X