Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 09/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Super ærgerlig afslutning; men vi skal lige huske, at GF havde nogle gigantiske chancer tidligere i kampen, som de burde have scoret på. Fortjent resultat efter et ærgerligt forløb. Vi fik en forventet lektie i evner og langt hurtigere og mere afklaret spil.

Comment

Jeg genså lige 2-1 målet. Det er ikke godt for blodtrykket at sidde og holde øje med hvad Bojang gør i den situation.....

Comment

positivt, næste gang er Arp med igen, så må de første tre indskiftere hedde; Suhonen, McCoy og Niemich...lidt mere kvalitet at skyde med - og så skal Askou lade være med at trække dumme gule så man er nødt til at skifte ham ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der er kontakt - så ja en given dommer eller VAR vogn kunne godt dømme den.

Omvendt også ret tydeligt han opsøger det og smider sig ind i kontakten - men den slags er helt sikkert set dømt før.

Omvendt kan man også sige - skulle vores første mål ikke have lov at stå? Tyndt frispark
          Altså jo, det kan man godt sige - og det sagde den bruger, jeg svarede jo også - og skrev, at det var frustrerende at de to mest kampafgørende situationer gik i mod OB. Derfor jeg skrev "omvendt kan AGF vel også se sig snydt...". Jeg skriver også, at Putros dømte skidt, men i begge retninger. Men må sige, at jeg synes det er ret tydeligt, at Owusu begår en forseelse på Jesper Hansen. De bliver ikke altid dømt, men som tidligere målmand ved jeg, at jeg var blevet rasende, hvis ikke den var blevet dømt. Han hindrer Hansens mulighed for at komme ud til bolden, og han gør det med ulovlige midler. Film/straffe-situationen synes jeg er mere gråzone, og jeg var da bekymret for om den ville blive dømt på VAR, for det gør den slags kontakt indimellem, også når angriberen søger den eller spiller lidt rigeligt på den.

Comment

den køber jeg så slet ikke - vi bliver sgu da ikke bedre af at spille mod Vejle og Fredericia 2 gange mere. Her bliver vi matchet mod det pt bedste hold - og så kan vi se hvad der skal til.

Skulle VFF have mere at gøre i top 6? Eller Sønderjydske?

Det bliver svært - det har hele tiden været præmissen, men skraber vi point nok sammen, ja så har vi da alt at gøre i top 6.
            Uening - OB fortjener ikke top 6 - jeg tror også at vi får så rigelig modstand resten at sæson'en, uanset

Comment

Tomt at sidde tilbage. Var lige begyndt at glæde mig over tre stjålne point. Nu er jeg bare så skuffet over vi stadig er længder fra toppen af dansk fodbold. AGF har jo flere stamspillere ude, og alligevel spiller de os jo ud af brættet i stort set hele kampen. 65-35 i boldbesiddelse og 17-4 i afslutninger. Det kunne enhver superligaklub jo have gjort bedre imod det AGF-hold vi møder i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Uening - OB fortjener ikke top 6 - jeg tror også at vi får så rigelig modstand resten at sæson'en, uanset
                altså hvis vi skraber nok point sammen - så jo.

Men det jeg har mest imod er den der "OB har intet at gøre i top 6"

Det kunne faktisk være vi havde godt af som hold at møde de bedste - vi ville nok få en del tæsk - men måske vores ledelse så fik øjene op for de mangler der er i truppen.

Ender vi i nedrykningsspil kan vi ende med at se ret gode ud, og så er det set før at man overvurdere vores holds kvaliteter.

Og så er jeg bare grundlæggende træt af bund 6 slutspillet. Det har vi prøvet en del gange - så spændende er det sgu ikke

Comment

Interessant dækning af viaplay - kun snak om AGF, kun AGF interviews, ingen dækning af den dårlige dommerpræstation - meget ensidigt

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                    Interessant dækning af viaplay - kun snak om AGF, kun AGF interviews, ingen dækning af den dårlige dommerpræstation - meget ensidigt
                    Deres pre-kamp interview med C.V. Jensen (eller hvad han nu hedder) om Tobias Bech, var tåkrummende dårlig journalistik, så jeg er ikke overrasket over deres elendige nedtakt og hvad de fokuserer på.

Comment

Elendig kamp…
                      Indrømmet den er set fra tribunen, men fatter intet af at Grot skal spille 90 minutter, han er så elendig og bidrager med ingenting.
                      Elendigt træner arbejde at tage Askou ud, han er den eneste der kan forsvare, så må det fandeme briste eller bære.
                      Udover det, så ligner vi et totalt bundhold….

Comment

stadig ingen lyd fra OB lejren...kan det tænkes de lige skal køle ned inden de stiller sig foran et kamera?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Elendig kamp…
                          Indrømmet den er set fra tribunen, men fatter intet af at Grot skal spille 90 minutter, han er så elendig og bidrager med ingenting.
                          Elendigt træner arbejde at tage Askou ud, han er den eneste der kan forsvare, så må det fandeme briste eller bære.
                          Udover det, så ligner vi et totalt bundhold….
                          du kigger ikke forsvar? Han spiller en stor rolle der - hovedspil og fysik, hans bedste kamp? Nej bestemt ikke, men forstår ikke der er så mange der er efter ham - der var mange andre der gjorde det ligeså sløjt.

Comment

altså hvis vi skraber nok point sammen - så jo.

Men det jeg har mest imod er den der "OB har intet at gøre i top 6"

Det kunne faktisk være vi havde godt af som hold at møde de bedste - vi ville nok få en del tæsk - men måske vores ledelse så fik øjene op for de mangler der er i truppen.

Ender vi i nedrykningsspil kan vi ende med at se ret gode ud, og så er det set før at man overvurdere vores holds kvaliteter.

Og så er jeg bare grundlæggende træt af bund 6 slutspillet. Det har vi prøvet en del gange - så spændende er det sgu ikke
                            Nej det er ikke så spændende, men det er der OBs niveau er, har svært ved at se det udviklende i at spille mod hold der er så meget bedre, så er vi blot kanonføde

Og den der med at ledelsen bare skal sende nogle flere penge, den har du taget op så mange gange ... du må vinde nogle millioner i lotto og give dem til OB

Stoler på at hele planen for hvordan at OB bliver et bedre fodboldhold holder og det er bare noget som tager tid, jeg synes at OB har taget nogle kæmpe skridt og glæder mig over det niveau som man er kommet op på nu

Comment

du kigger ikke forsvar? Han spiller en stor rolle der - hovedspil og fysik, hans bedste kamp? Nej bestemt ikke, men forstår ikke der er så mange der er efter ham - der var mange andre der gjorde det ligeså sløjt.
                              Vi stiller op med 11 mand, kun to af dem er offensive, en af dem er Grot, så bedømmer jeg ham på hans offensive spil.
                              Han bidrager med 0 og niks i vores pres, AGF har så ufatteligt nemt ved at spille uden om ham, fordi han reagere istedet for at agere.
                              Så kunne vi lige så godt havde startet med Bjørn fremme.

Comment

den køber jeg så slet ikke - vi bliver sgu da ikke bedre af at spille mod Vejle og Fredericia 2 gange mere. Her bliver vi matchet mod det pt bedste hold - og så kan vi se hvad der skal til.

Skulle VFF have mere at gøre i top 6? Eller Sønderjydske?

Det bliver svært - det har hele tiden været præmissen, men skraber vi point nok sammen, ja så har vi da alt at gøre i top 6.
                                Det er vist et synspunkt, der ikke helt er enighed om.
                                Vi har sågar en træner, som heller ikke mener, at snige sig med i top seks, som det dårligste hold, nødvendigvis er godt for udviklingen. Han har mere forstand på fodbold end dig og jeg, og det hold han træner dagligt, vil jeg mene.

Hvad der er godt for Viborg eller SønderjyskE er jeg ikke så interesseret i, og kan jeg heller ikke udtale mig om.

Pointen er lidt, at hvis ikke vi kan bide skeer med topholdene, tilnærmelsesvis, som vi så i dag ret tydeligt endda, så vil jeg mene, at vi ikke har noget at gøre blandt de bedste.
                                Medmindre man mener, at det at være prygelknappe i hele foråret og 3 sikre point for alle holdene er godt forudviklingen naturligvis.

I dag var vi ikke et hold, som kan gøre sig gældende i en top seks overhovedet. Så gode er AGF slet slet ikke, at de skal have 80% af spillet, det må vist være første gang i sæsonen de har det, og så er de endda uden Poulsen.

overmatchet på alle parametre, uden OB briller, og hvis ikke vi kan tage point mod top seks i ny og næ, så har vi ikke fortjent at være der.

Comment

Working...
                                X