Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 09/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

resultatet er vel som forventet - men efter at have været foran så længe - så det fandme træls ikke at få noget med.

Helt fortjent sejr til AGF dog - de var bare markant bedre end os, skræmmende at forskellen skal være så stor. Falk og Ejdum som normalt er nogle af vores bedste - de levere ikke specielt godt i dag, og så skal det blive svært.

Myhra klart bedste OB'er

Og så er jeg ikke helt tilfreds med Zornigers tilgang i dag...

Comment

virker VAR ikke i kulden? Undre mig over at de 2 med Dalsgaard ikke blev tjekket igennem?!

Comment

Jaja, det er jo fortjent at vi taber, uden tvivl. Jeg er rasende på vores forsvarsspil ved 2-1. Alle vores spillere ligner kæmpe amatører i den situation.
        Men både det annullerede mål og det manglende røde kort, synes jeg er ret kontroversielle, og jeg har lidt svært ved at acceptere, at begge situationer går imod os

Comment

Fucking Putros. Et mål frakendt på et mindre end tyndt frispark og snydt om rødt kort for AGF.
          Ønsker ham livslang klø på røven og at armene er for kort.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Pisseærgeligt at de vandt. Længe siden holdet har kæmpet så hårdt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Jaja, det er jo fortjent at vi taber, uden tvivl. Jeg er rasende på vores forsvarsspil ved 2-1. Alle vores spillere ligner kæmpe amatører i den situation.
              Men både det annullerede mål og det manglende røde kort, synes jeg er ret kontroversielle, og jeg har lidt svært ved at acceptere, at begge situationer går imod os
              Omvendt kan AGF vel også godt se sig snydt for et straffespark i første halvleg? Synes den ser lidt småkriminel ud, hvor de får gult for film i stedet. Og så er Bojang heldig at slippe for rødt, ganske vist på et tidspunkt hvor det er lidt ligegyldigt. Jeg er helt enig i at Putros er dårlig indtag, men synes det går ret meget begge veje.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Vurderingen på Niemich friløber blev desværre kampafgørende idag. Han er med afstand hurtigere end Kahl og rødt og derved et kampændrende forløb havde måsket været det der skulle til.
                Vi kæmpede flot, selvom vi var pressede. AGF havde desværre meget dommertække i dag. Det er ærgeligt.
                Det OB skal lære er at være efter dommeren på samme måde som AGF, og samtidigt være skarpe på hvornår at man skal smide sig osv.

Comment

Vi mangler Arp i dag. Han havde taget bolden til sig og fået en masse frispark, som kunne tage tempoet ud af spillet. AGF er skræmmende gode i boldomgang, dynamik, fysik og genpres.

Comment

Nå .. pis også .. det var den top 6 .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Sikke en dommer præstation :

- kæmpe frispark på Askou, som gør vi må skifte ham ud.
                      - dømmer frispark på Paulsen selvom der ikke er der. GF scorer lige efter.
                      - Dalsgaard med nødbremsning på Niemic som har fuldstændig frit løb mod mål. (Dømt utallige gange før, for samme forseelse.
                      - Friskpark på Ganaus efter 2-3 min på hans scoring.
                      - Små og store frispark der ikke blev dømt. Små frispark der blev dømt, mest i AGFs favør.

Enste plus i bogen var hans gule kort til Arnstadt efter gentagne film.

Han lignede en hjemmedommer i dag.

…men når det så er sagt, så har vi intet at gøre i top seks når der er så stor forskel på de to hold i dag. OB formår slet ikke at have spil sekvenser der berettiger at vi skal spille mod de bedste uge for uge.
                      Vi er stadig for langt fra desværre, truppen er for tynd.
                      Fiete Arps fysik inde på midten, var savnet i dag.

Adam Sørensen har fornemme rush fremad, men koster målet til 1-1 da han slet ikke kan forudse hvor farlig situationen kan blive.

Vi er der ikke helt endnu, desværre.
                      .. og til sommer sælger vi Ganaus, Ejdum og Askou og så kan det sgu være lige meget det hele.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Omvendt kan AGF vel også godt se sig snydt for et straffespark i første halvleg? Synes den ser lidt småkriminel ud, hvor de får gult for film i stedet. Og så er Bojang heldig at slippe for rødt, ganske vist på et tidspunkt hvor det er lidt ligegyldigt. Jeg er helt enig i at Putros er dårlig indtag, men synes det går ret meget begge veje.
                        der er kontakt - så ja en given dommer eller VAR vogn kunne godt dømme den.

Omvendt også ret tydeligt han opsøger det og smider sig ind i kontakten - men den slags er helt sikkert set dømt før.

Omvendt kan man også sige - skulle vores første mål ikke have lov at stå? Tyndt frispark

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Bojang skal have rødt, enig. Men jeg synes det ville være et tyndt, tyndt straffe, hvis AGF fik det i første halvleg. Bare fordi der er en minimal berøring, behøves det ikke være en strafbar forseelse

Comment

Jeg er helt okay med, at der er forskel på et oprykker hold og sæsonens bedste hold, også selvom der kun lå fem pladser imellem dem, inden runden startede.

Jeg er ikke okay med, at der er rundt regnet 80/20 boldbesiddelse i forskel imellem dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det OB skal lære er at være efter dommeren på samme måde som AGF, og samtidigt være skarpe på hvornår at man skal smide sig osv.
                              Helt enig, savner de skoledrenge omringer dommeren på de åbenlyse kampafgørende fejl, så han kan mærke presset og de ikke finder sig i at blive bortdømt.
                              De spil og pres er AGF meget bedre til

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                Sikke en dommer præstation :

- kæmpe frispark på Askou, som gør vi må skifte ham ud.
                                - dømmer frispark på Paulsen selvom der ikke er der. GF scorer lige efter.
                                - Dalsgaard med nødbremsning på Niemic som har fuldstændig frit løb mod mål. (Dømt utallige gange før, for samme forseelse.
                                - Friskpark på Ganaus efter 2-3 min på hans scoring.
                                - Små og store frispark der ikke blev dømt. Små frispark der blev dømt, mest i AGFs favør.

Enste plus i bogen var hans gule kort til Arnstadt efter gentagne film.

Han lignede en hjemmedommer i dag.

men når det så er sagt, så har vi intet at gøre i top seks når der er så stor forskel på de to hold i dag. OB formår slet ikke at have spil sekvenser der berettiger at vi skal spille mod de bedste uge for uge.
                                Vi er stadig for langt fra desværre, truppen er for tynd.
                                Fiete Arps fysik inde på midten, var savnet i dag.

Adam Sørensen har fornemme rush fremad, men koster målet til 1-1 da han slet ikke kan forudse hvor farlig situationen kan blive.

Vi er der ikke helt endnu, desværre.
                                .. og til sommer sælger vi Ganaus, Ejdum og Askou og så kan det sgu være lige meget det hele.
                                den køber jeg så slet ikke - vi bliver sgu da ikke bedre af at spille mod Vejle og Fredericia 2 gange mere. Her bliver vi matchet mod det pt bedste hold - og så kan vi se hvad der skal til.

Skulle VFF have mere at gøre i top 6? Eller Sønderjydske?

Det bliver svært - det har hele tiden været præmissen, men skraber vi point nok sammen, ja så har vi da alt at gøre i top 6.

Comment

Working...
                                X