Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anssi Suhonen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Velkommen til

Dog lidt bekymret over hans skadeshistorik

https://www.transfermarkt.com/anssi-...spieler/433894
    https://campo.dk/2026/01/18/hsv-boss...it-potentiale/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Man kan sige, at når HSV har holdt på en skadesplaget spiller i næsten 9 sæsoner, så kunne det jo godt være fordi han har et stort potentiale. Ellers havde de vel sendt ham videre for længst??

Comment

Jeg er godt nok spændt på hvad det er for en spiller vi har fået til OB.
        Umiddelbart ligner det lidt af et sats med alle de skader han har haft. Han er helt sikkert købt på potentiale.

Håber vi har gjort et scoop, og er også positiv. Bekymringen går på skadehistorik og reelt niveau.
        Hvilket prisen afspejler.

Vores sidste mand fra Finland havde vel et bedre cv.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg er godt nok spændt på hvad det er for en spiller vi har fået til OB.
          Umiddelbart ligner det lidt af et sats med alle de skader han har haft. Han er helt sikkert købt på potentiale.

Håber vi har gjort et scoop, og er også positiv. Bekymringen går på skadehistorik og reelt niveau.
          Hvilket prisen afspejler.

Vores sidste mand fra Finland havde vel et bedre cv.
          Väisänen? Det vil jeg nu på ingen måde mene. Det var vel primært den bedste svenske og serie B, han havde på CV’et med enkelte kampe i serie A for en bundklub også? HSV i ni sæsoner kan imo snildt måle sig med det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Väisänen? Det vil jeg nu på ingen måde mene. Det var vel primært den bedste svenske og serie B, han havde på CV’et med enkelte kampe i serie A for en bundklub også? HSV i ni sæsoner kan imo snildt måle sig med det.
            Nu har en del af sæsonerne jo været på U17/19 samt 2. holdet i den fjerdebedste række Regionalliga Nord. Desuden har han været forbi et nedrykkerhold i svensk fodbold samt bundholdet Jahn Regensburg, som rykkede ned i 3. Bundesliga (så indenfor de sidste par år har han groft sagt været med til at spille to klubber ned). Synes bestemt ikke det er et prangende CV, men håber virkelig at han blomstrer op her og får vist det potentiale mange siger han har

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Vi havde også den finske spiller NAATAN SKYTTÄ på leje i en periode. Ham kunne jeg ret godt lide, men desværre blev han skadet imens han var på leje hos os.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vi havde også den finske spiller NAATAN SKYTTÄ på leje i en periode. Ham kunne jeg ret godt lide, men desværre blev han skadet imens han var på leje hos os.

Han spiler i Kaiserslautern, og gør det godt

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Han spiler i Kaiserslautern, og gør det godt
                  Ja, han gør det rigtigt godt Tror han allerede ryger til en større adresse til sommer, hvis han kan fortsætte med det spil i foråret.

Meget ærgerligt, at han blev skadet, da han spillede for os

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er jeg med på, men nu blev der henvist til "vores sidste mand fra Finland" og det er Väisänen. Skyttä var jeg også ret begejstret for.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu har en del af sæsonerne jo været på U17/19 samt 2. holdet i den fjerdebedste række Regionalliga Nord. Desuden har han været forbi et nedrykkerhold i svensk fodbold samt bundholdet Jahn Regensburg, som rykkede ned i 3. Bundesliga (så indenfor de sidste par år har han groft sagt været med til at spille to klubber ned). Synes bestemt ikke det er et prangende CV, men håber virkelig at han blomstrer op her og får vist det potentiale mange siger han har

Det har du ret i. Jeg synes bare ikke, Väisänens CV var mere imponerende. At have været gennem ungdomsrækkerne i en dengang semi-storklub i Tyskland er imo et tegn på potentiale, og på at nogle har troet på det potentiale. Det synes jeg kan måle sig med Veikkausliga -> Alsvenskan -> Serie B (med 7 optrædener for et bundhold i Serie A på vejen). Derudover var Väisänen ældre og der var ikke samme grund til at tro, at der lå noget uforløst potentiale gemt grundet langvarrige skader eller lignende. Men det er givetvis en akademisk diskussion og ikke specielt vigtigt.

Comment

Working...
                      X