Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anssi Suhonen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ah .. jeg tænkte i forhold til om han starter inde … der er for mange nr. over 11 der starter inde til at det er det der betyder noget ..
    Tror ikke at han står foran Ejdum fordi han har lavere nr.
    tænker ikke han er købt som "fast" starter - men med Arp ude i første kamp er det da bestemt muligt han starter der. Er alle klar inde centralt så tænker jeg han er nr 5 - første indskifter. Skader, karantæner og så bare indskiftninger - han skal nok få sine minutter i foråret - og så er han klar til næste sæson. Hvad er han egentlig? en 8'er? en 6'er? eller en der kan lidt af hvert

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig. Det ville gøre vinduet tæt på perfekt

En venstrefodet ind og Gomez solgt
      Forlænge med Owusu
      Farvel til Trybull. Grubbe må gerne blive indtil sommer
      Syntes vi skal beholde 4 målmænd indtil sommer
      Hvis man skal tage dit og mit ræsonnement (https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...938#post375938) til indtægt med X antal målmænd, og 20 markspillere + 2 i transition så vil jeg men at vi har:

X antal målmænd = 4
      20 markspillere i form af (ish):

Owusu/McCoy Burgy/Yaya Askou/Bjørn Adam/Krølle

Ismahila/Grubbe
      Falk/Bonde Ejdum/Anssi
      Arp/Martin
      Ganaus/Jona Grot/Abrahamsen

2 i Transition;
      Legolas og Friis

Overskud: Gomez, Trybull,

Henter vi en venstrefodet spiller ind vil det givetvis være Bjørn der kommer i overskud, hvilket er ok henset til at der blev forlænget pba kulturen og ikke forventet spilletid.
      Hentes der en angriber mere så må det næsten være på bekostning af Abrahamsen henset til at han har kontraktudløb til sommer.
      Enig i en forlængelse med Owusu.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Rigtig spændende signing. Og fint at det lykkedes tidligt nok at tage han med til træningslejren fra første dag.
        Velkommen til, Anssi!
        https://ob.dk/nyheder/2026/januar/an...mand-i-striber
        Enig, det virker som en god signing.

Hvem var egentlig vores seneste nr.10 ?

Comment

Hvis man skal tage dit og mit ræsonnement (https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...938#post375938) til indtægt med X antal målmænd, og 20 markspillere + 2 i transition så vil jeg men at vi har:

X antal målmænd = 4

Ismahila/Grubbe
          Falk/Bonde Ejdum/Anssi
          Arp/Martin

2 i Transition;
          Legolas og Friis

Henter vi en venstrefodet spiller ind vil det givetvis være Bjørn der kommer i overskud, hvilket er ok henset til at der blev forlænget pba kulturen og ikke forventet spilletid.
          Hentes der en angriber mere så må det næsten være på bekostning af Abrahamsen henset til at han har kontraktudløb til sommer.
          Ingen regler uden undtagelser. Det er selvfølgelig bare en rettesnor. Bonde er pt nok stadig ude af ligningen og alle de spørgsmålstegn omkring målmandsposten betyder det nok er skredet lidt. Men mon ikke der smutter et par stykker inden vinduet lukker så det passer nogenlunde

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, det virker som en god signing.

Hvem var egentlig vores seneste nr.10 ?
            Har det ikke være ledigt siden Tongya?

DD selvfølgelig

Comment

X antal målmænd = 4

Ismahila/Grubbe
              Falk/Bonde Ejdum/Anssi
              Arp/Martin

2 i Transition;
              Legolas og Friis

Tænker godt du kan rykke Krølle og Abrahamsen ned i "transitions" kategorien. Og Bonde helt ude af ligningen.

Trybull er baseret på efteråret i overskud - men Gomez er da klart en del af puljen af markspillere.

og så er Martin vel stadig lige på kanten fra "transistion" til markspiller - dog har han taget nogle positive skridt.

Hele det der med "20 markspillere, 2 i transistion og 3 målmænd" tænker jeg ikke mere på end at det er en rette snor, et teoretisk ideal. Lige nu har vi en keeper for meget grundet situationen med Myhra, ikke ideelt men så længe det ikke skaber uro er det jo ikke et problem. Det er blot en overgang.

Det samme tænker jeg med mængden af transistions spillere - jeg mener personligt vi nok har for mange lige pt, men det er første sæson tilbage - primære fokus er genetablering osv. Skulle vi for alvor spille med om de sjovere pladser - så tænker jeg ikke det holder at have så mange pladser optaget af spillere som træneren ikke rigtigt har tillid til. Men tænker også det lidt er en "indkøringsfase", TB har kun siddet i stolen i 1œ år, Zorniger œ år - de skal lige finde det rigtige snit - hvad der passer ifht ambitionsniveauet.

Comment

Har det ikke være ledigt siden Tongya?

DD selvfølgelig
                Yes, det må være Don D. #10

Comment

Anssi spillede ikke kun sammen med Noah i Regensburg men også med Fiete i U17 i Hamburg.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Meget enig. Det ville gøre vinduet tæt på perfekt

En venstrefodet ind og Gomez solgt
                    Forlænge med Owusu
                    Farvel til Trybull. Grubbe må gerne blive indtil sommer
                    Syntes vi skal beholde 4 målmænd indtil sommer
                    Gomez skal ingen steder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Gomez skal ingen steder.
                      Hvis man får en venstrebenet forsvarsspiller ind er det da det eneste rigtige at gøre

Comment

Hvis man får en venstrebenet forsvarsspiller ind er det da det eneste rigtige at gøre
                        Hvorfor?

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Anssi spillede ikke kun sammen med Noah i Regensburg men også med Fiete i U17 i Hamburg.
                          Er du sikker på, han har spillet sammen med nogen af dem? Suhonen kom til HSV i 2017, hvor han de første år spillede ungdomsfodbold, men på det tidspunkt var Fiete Arp vel allerede en fast del af førsteholdet? - Han blev så lejet ud til Jann Regensburg i januar, hvor hans altså var i klubben et halvt år samtidig med Noah Ganaus. Men i den periode spillede Ganaus ingen kampe. Tilsyneladende ville træneren ikke benytte ham, fordi han blev betragtet som "på vej væk". Når det sker, så bliver spilleren ofte sat til at træne med ungsomsholdene (det er i hvert fald, hvad jeg har ladet mig fortælle). Så i princippet kan de sådan set godt have været i klubben på samme tid, uden så meget som at træne sammen. (mener at have læst et sted, at Ganaus ikke deltog i klubbens træningslejr)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvorfor?
                            Da det ligner at vi spiller med 4 back kæde nu og en ny centerback nok vil sende ham ned i hierarkiet som nr 5
                            Og så hiver han en top 3 løn. Det kan hverken han eller OB være tjent med

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Er du sikker på, han har spillet sammen med nogen af dem? Suhonen kom til HSV i 2017, hvor han de første år spillede ungdomsfodbold, men på det tidspunkt var Fiete Arp vel allerede en fast del af førsteholdet? - Han blev så lejet ud til Jann Regensburg i januar, hvor hans altså var i klubben et halvt år samtidig med Noah Ganaus. Men i den periode spillede Ganaus ingen kampe. Tilsyneladende ville træneren ikke benytte ham, fordi han blev betragtet som "på vej væk". Når det sker, så bliver spilleren ofte sat til at træne med ungsomsholdene (det er i hvert fald, hvad jeg har ladet mig fortælle). Så i princippet kan de sådan set godt have været i klubben på samme tid, uden så meget som at træne sammen. (mener at have læst et sted, at Ganaus ikke deltog i klubbens træningslejr)
                              Det fortæller han selv i podcasten med “OB på sidelinjen”

Comment

Working...
                              X