Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr Albir 19-29/1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Stillede de op med samme hold/start11 som mod VIFF?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Slut. Skuffende. Vi kunne ikke skabe noget ud af vores store dominans i første halvleg mod en modstander som parkerede ikke kun bussen men også en eller to lastbiler og flere trillebøre. Og så kostede en mangelde afsikring.
      lidt træls at have en modstander der ikke vil andet end at pakke sig - omvendt så har OB vel fået øvet sig lidt i at spille mod lavtstående modstandere, noget vi jo ikke er så gode til.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lidt træls at have en modstander der ikke vil andet end at pakke sig - omvendt så har OB vel fået øvet sig lidt i at spille mod lavtstående modstandere, noget vi jo ikke er så gode til.
        Og kommer vi ikke i top6 er det nok noget vi får lov til at “øve” os mere på i foråret ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Har lige siddet og skimtet kampen lidt igennem.
          Vi sidder jo næsten totalt på den kamp. De står lavt og løber kontra
          Alt i alt fin kamp. Eneste minus var at Gomez blev skadet og måtte skiftes ud

Comment

AZ tilfreds med kampen

https://fyens.dk/ob/laes-hvorfor-ob-...4c2e145ac80-15

Man frygter muskelskade til Gomez
            Legolas fik kun 23 min. Man vil ikke risikere overload
            Abrahamsen spillede ikke pga vabler og andet utøj(citat)
            Der skal arbejdes på spillet omkring den sidste 3. Del af banen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Jeg var faktisk lidt overrasket over, hvor lidt de gad at spille fodbold. De trak også tiden - i en træningskamp. Det var virkelig underligt at sidde og se.

Jeg er dog ikke helt nede i kulkælderen. Der var tydeligt, vi prøvede en masse ting af, og AZ brugte kampen til at teste spillere og formationer.

modstanderen virkede resultatorienterede og defensive.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Stillede de op med samme hold/start11 som mod VIFF?
                Det var et helt nyt hold. Sammenligner man med seneste turneringskamp for det polske mandskab, havde de 4-5 startere fra turneringskampen imod hhv. VFF og imod os. Det ligner derfor de er i en fase af deres opstart, hvor de bare blander bolsjerne og alle mand skal have kampe i benene

Comment

Hvad er indtrykket af vores nye finske 10 er ? Jeg fik kun set 1. halvleg sådan lidt on/off - umiddelbart virkede han løbe og pasningsstærk på mig ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Hvad er indtrykket af vores nye finske 10 er ? Jeg fik kun set 1. halvleg sådan lidt on/off - umiddelbart virkede han løbe og pasningsstærk på mig ?
                    Så har det også set. Men skal sige at det er svært at bedømme efter 45 minutter hvor kameraet følger bolden og ikke en særlig spiller. Så kan ikke vurdere hans spil uden bold. Men han viste i hvert fald også en god teknik.
                    Last edited by andlox; i dag, 15:30.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                    X