Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning torsdag 31/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Håber efterhånden på, at vi kan lave en aftale med Ruud - om ikke andet så til 31/12
    Hvis han ikke får en kontrakt tager han hjem til Odd G har der været noget om

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
      Håber efterhånden på, at vi kan lave en aftale med Ruud - om ikke andet så til 31/12
      Det gør jeg så til gengæld ikke. Vi skal som klub videre og Ruud er fortid. Hans evner inden for småspil og pasninger generelt er for ringe. Bevares, hans energi og lunger er i topklasse, men han er bare ikke en hurtigt tænkende eller pasningsmæssigt dygtig spiller.
      Han vil holde yngre spillere ude af holdet og forhindre vores fremdrift med at modne de unge. (Kryger burde ikke kunne holde nogen af vores unge spillere ude af holdet..).

      Læg dertil, at hans dødbolde har været elendige i laaang tid og TB vel kunne fristes til igen at give ham dette ansvar, såfremt Ruud igen blev en del af truppen

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Det gør jeg så til gengæld ikke. Vi skal som klub videre og Ruud er fortid. Hans evner inden for småspil og pasninger generelt er for ringe. Bevares, hans energi og lunger er i topklasse, men han er bare ikke en hurtigt tænkende eller pasningsmæssigt dygtig spiller.
        Han vil holde yngre spillere ude af holdet og forhindre vores fremdrift med at modne de unge. (Kryger burde ikke kunne holde nogen af vores unge spillere ude af holdet..).

        Læg dertil, at hans dødbolde har været elendige i laaang tid og TB vel kunne fristes til igen at give ham dette ansvar, såfremt Ruud igen blev en del af truppen
        Prøv at se videoen med alle mål fra sidste sæson, det er næsten chokerende hvor meget den mand er med i... Det ville være fuldstændig tåbeligt ikke at slå til hvis muligheden opstår...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Holdet til lørdag kunne være.
          Toppel
          Mk-ln-kl-epj
          Spel-buza-ari-Emil
          Falk
          Bodil

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
            Holdet til lørdag kunne være.
            Toppel
            Mk-ln-kl-epj
            Spel-buza-ari-Emil
            Falk
            Bodil
            Hvad laver de der nede?

            Comment


              #21
              Ud fra træningen eller hvad?
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #22
                Mht til Ruud.
                Det er vel den OB spiller der i de sidste 3 sæsoner har præsteret på højt niveau med få undtagelser
                Så ja 1 år mere ville være kæmpe ja.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                  Holdet til lørdag kunne være.
                  Toppel
                  Mk-ln-kl-epj
                  Spel-buza-ari-Emil
                  Falk
                  Bodil

                  Det virker fuldstændig idiotisk på mig at placere en højrebenet spiller på venstre back (Mener EPJ er højrebenet? - ret mig hvis jeg tager fejl), for så at placere en venstrebenet spiller på højre back, som oven i købet er naturlig venstreback???

                  Comment


                    #24
                    Lige nu spiller de 3-5-2.
                    Med mk som venstre kant.
                    De spiller 11-11

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                      Det virker fuldstændig idiotisk på mig at placere en højrebenet spiller på venstre back (Mener EPJ er højrebenet? - ret mig hvis jeg tager fejl), for så at placere en venstrebenet spiller på højre back, som oven i købet er naturlig venstreback???
                      Det er da lige meget om de er højre eller venstre benet de kommer ikke med frem alligevel

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                        Lige nu spiller de 3-5-2.
                        Med mk som venstre kant.
                        De spiller 11-11
                        Den opstilling kan jeg meget bedre lide. MK og Spelmann på hver kant, hvor der er en masse løbevillighed og fight. Og så en offensivt trekløver af Falk, EL og Greve.

                        Elefanten Bodil kan sole sig på bænken

                        Comment


                          #27
                          Vi skal bare stå i feltet og sparke væk når Aab kommer buldrende

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Den opstilling kan jeg meget bedre lide. MK og Spelmann på hver kant, hvor der er en masse løbevillighed og fight. Og så en offensivt trekløver af Falk, EL og Greve.

                            Elefanten Bodil kan sole sig på bænken
                            og kommer vi endelig i angrebet hver skal de så spille bolden til? Bodul er vel lige glad om han får bolden med højre eller venstre han mister den alligevel ved førsteberøringen

                            Comment


                              #29
                              Engang imellem synes jeg hetzen mod Bodil er hård.
                              Manden er en klar 10er har aldrig været boksangriber.
                              Mener 70-80 % af hans mål i Østrig var mål omkring feltet på langskud.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                                Engang imellem synes jeg hetzen mod Bodil er hård.
                                Manden er en klar 10er har aldrig været boksangriber.
                                Mener 70-80 % af hans mål i Østrig var mål omkring feltet på langskud.
                                det er jeg helt enig i, ingen grund til at kaste gode penge efter Eidur når vi har en med hans styrker i truppen allerede.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X