Oprindeligt indsendt af Claus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træning torsdag 31/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægHåber efterhånden på, at vi kan lave en aftale med Ruud - om ikke andet så til 31/12
Han vil holde yngre spillere ude af holdet og forhindre vores fremdrift med at modne de unge. (Kryger burde ikke kunne holde nogen af vores unge spillere ude af holdet..).
Læg dertil, at hans dødbolde har været elendige i laaang tid og TB vel kunne fristes til igen at give ham dette ansvar, såfremt Ruud igen blev en del af truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægDet gør jeg så til gengæld ikke. Vi skal som klub videre og Ruud er fortid. Hans evner inden for småspil og pasninger generelt er for ringe. Bevares, hans energi og lunger er i topklasse, men han er bare ikke en hurtigt tænkende eller pasningsmæssigt dygtig spiller.
Han vil holde yngre spillere ude af holdet og forhindre vores fremdrift med at modne de unge. (Kryger burde ikke kunne holde nogen af vores unge spillere ude af holdet..).
Læg dertil, at hans dødbolde har været elendige i laaang tid og TB vel kunne fristes til igen at give ham dette ansvar, såfremt Ruud igen blev en del af truppenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægHoldet til lørdag kunne være.
Toppel
Mk-ln-kl-epj
Spel-buza-ari-Emil
Falk
Bodil
Det virker fuldstændig idiotisk på mig at placere en højrebenet spiller på venstre back (Mener EPJ er højrebenet? - ret mig hvis jeg tager fejl), for så at placere en venstrebenet spiller på højre back, som oven i købet er naturlig venstreback???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægDet virker fuldstændig idiotisk på mig at placere en højrebenet spiller på venstre back (Mener EPJ er højrebenet? - ret mig hvis jeg tager fejl), for så at placere en venstrebenet spiller på højre back, som oven i købet er naturlig venstreback???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægLige nu spiller de 3-5-2.
Med mk som venstre kant.
De spiller 11-11
Elefanten Bodil kan sole sig på bænken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægDen opstilling kan jeg meget bedre lide. MK og Spelmann på hver kant, hvor der er en masse løbevillighed og fight. Og så en offensivt trekløver af Falk, EL og Greve.
Elefanten Bodil kan sole sig på bænken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægEngang imellem synes jeg hetzen mod Bodil er hård.
Manden er en klar 10er har aldrig været boksangriber.
Mener 70-80 % af hans mål i Østrig var mål omkring feltet på langskud.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment