Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokalkamp AGF-OB 14.12.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Nogen der kender et sted man kan købe kampen? Udover at købe Viaplay abonnement?
    Jeg har måtte købe det lort der til 249kr ved viaplay for at se kampen. Ellers er der nok kun at være heldig med et stream herinde hvis en poster noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men Yaya igen … mon ikke de har fundet noget imod det fysiske og kan komme udenom .. overraskelsesmomentet var på vores side - det er det ikke igen …

OB spiller nok ikke bedre end i torsdags .. AGF kan spille bedre end de gjorde sidst .. kan håbe at detvar fordi at AGF var trætte og går døde igen … så kan AZ’s fysiske træning komme til sin ret ..

håber på en kedelig 0-0 … sælger jeg den gerne for ..
      I kampen i torsdags så AGF forholdsvis friske ud de første 15 min af første, og de første 5-10 minutter af anden halvej. De så generelt slidte ud, og OB gjorde det ikke let
      for dem, og brugte helt klart fysikken. Det håber jeg OB gør igen idag, så er jeg ret sikker på at kontramulighederne nok skal komme, specielt nu hvor Grot er tilbage.
      Jeg mener at Niemic i torsdags burde have bragt noget mere, både i pres og på bolden, men Grot er nok bare en del bedre, så OB klart forstærket til idag.
      Men må bare sige at vi nok ikke slipper for skud på mål, så vi må håbe Sander beviser han er fremtiden i OB.
      Last edited by jojo; i dag, 10:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg har måtte købe det lort der til 249kr ved viaplay for at se kampen. Ellers er der nok kun at være heldig med et stream herinde hvis en poster noget
        Ja det også løsningen jeg er ude i.. fandt ikke et stream der virkede til første kamp..

Comment

Mine forældre tror, at jeg bare kigger forbi i dag for den rene julehygges skyld

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oplæg på VSN, bliver der sagt indirekte at Arp filmer, Forstaden til Midtjylland pev godt nok meget over den korrekt dømte Straffe, men glemmer glædeligt den albue i hovedet på Ganaus og rødt til Dalsgaard. Nå men vi gik videre og skal ud og give det hele i dag.

Set på AGF forum.
            image.png

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Mine forældre tror, at jeg bare kigger forbi i dag for den rene julehygges skyld
              OB i pokal kvartfinalen på en advents søndag med familien er me​get ren julehygge, i mine øjne

Comment

Denne side virkede hæderligt for mig sidste gang

Aarhus AGF vs Odense BK Score, Live Streaming, Chat & Stats - Camel Live

Comment

Virker upåklageligt https://ntvstream.cx/watch/phoenix/d...f5fbe9121ce7e1

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                    Tak!
                    Hvad er tricket man skal udføre, for at få lyd på?

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg

Tak!
                      Hvad er tricket man skal udføre, for at få lyd på?
                      +1

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

OB i pokal kvartfinalen på en advents søndag med familien er me​get ren julehygge, i mine øjne
                        Det kan der være noget om
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

+1
                          ​Kiggede på den, kan skrue op og ned, nede i højre hjørne, bruger firefox. image.png

Comment

Working...
                          X