Oprindeligt indsendt af andreaslange
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt pokalkamp AGF-OB 14.12.25
Collapse
X
-
I kampen i torsdags så AGF forholdsvis friske ud de første 15 min af første, og de første 5-10 minutter af anden halvej. De så generelt slidte ud, og OB gjorde det ikke letOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men Yaya igen … mon ikke de har fundet noget imod det fysiske og kan komme udenom .. overraskelsesmomentet var på vores side - det er det ikke igen …
OB spiller nok ikke bedre end i torsdags .. AGF kan spille bedre end de gjorde sidst .. kan håbe at detvar fordi at AGF var trætte og går døde igen … så kan AZ’s fysiske træning komme til sin ret ..
håber på en kedelig 0-0 … sælger jeg den gerne for ..
for dem, og brugte helt klart fysikken. Det håber jeg OB gør igen idag, så er jeg ret sikker på at kontramulighederne nok skal komme, specielt nu hvor Grot er tilbage.
Jeg mener at Niemic i torsdags burde have bragt noget mere, både i pres og på bolden, men Grot er nok bare en del bedre, så OB klart forstærket til idag.
Men må bare sige at vi nok ikke slipper for skud på mål, så vi må håbe Sander beviser han er fremtiden i OB.Last edited by jojo; i dag, 10:56.
- Likes 1
Comment
-
Oplæg på VSN, bliver der sagt indirekte at Arp filmer, Forstaden til Midtjylland pev godt nok meget over den korrekt dømte Straffe, men glemmer glædeligt den albue i hovedet på Ganaus og rødt til Dalsgaard. Nå men vi gik videre og skal ud og give det hele i dag.
Set på AGF forum.
image.png
Comment
-
Denne side virkede hæderligt for mig sidste gang
Aarhus AGF vs Odense BK Score, Live Streaming, Chat & Stats - Camel Live
Comment
-
Tak!Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlægVirker upåklageligt https://ntvstream.cx/watch/phoenix/d...f5fbe9121ce7e1
Hvad er tricket man skal udføre, for at få lyd på?
Comment
Comment