"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Dejligt med Grot tilbage. Det er et godt våben i kontra fasen når AGF skal frem på banen.
Og så må han gerne bruge sin fysik over for Dalsgaard. Der er en regning der skal betales tilbage
Men Yaya igen … mon ikke de har fundet noget imod det fysiske og kan komme udenom .. overraskelsesmomentet var på vores side - det er det ikke igen …
OB spiller nok ikke bedre end i torsdags .. AGF kan spille bedre end de gjorde sidst .. kan håbe at detvar fordi at AGF var trætte og går døde igen … så kan AZ’s fysiske træning komme til sin ret ..
håber på en kedelig 0-0 … sælger jeg den gerne for ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Men Yaya igen … mon ikke de har fundet noget imod det fysiske og kan komme udenom .. overraskelsesmomentet var på vores side - det er det ikke igen …
OB spiller nok ikke bedre end i torsdags .. AGF kan spille bedre end de gjorde sidst .. kan håbe at detvar fordi at AGF var trætte og går døde igen … så kan AZ’s fysiske træning komme til sin ret ..
håber på en kedelig 0-0 … sælger jeg den gerne for ..
Selvom Zorniger nok aldrig vil sige at vi kommer for at forsvare føringen, så forstår jeg godt man går med Yaya. Bortset fra en aktion, så havde han fuldstændig styr på AGF's højreside, og det er vigtigt imod AGF at kunne holde dem i skak på kanterne, for så får de heller ikke noget ud af PM, som både Bürgy og Askou overmatchede i de fysiske dueller.
kommer vi så bagud, og skal hente en scoring, har vi to offensive og friske backs på bænken vi kan sætte ind.
Comment