Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF 11/12/2025
Collapse
X
-
Ja, det er almindelig høflighed i Tyskland i hvertfald. Det journalistiske niveau er tåkrummende dårligt i Danmark.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægDejligt Zorniger sætter journalisten på plads med første spørgsmål. Synes også der har manglet et tillykke med sejren i Arps interview.
- Likes 3
Comment
-
Tænkte jeg også. Kan ikke lide AGF men de har en dygtig og sympatisk træner.Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægAgf træner Poulsen er klasse. Han hopper ikke med på kommentatorenes galej."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
OB og Zorniger får sat nr.1i Superligaen på plads i aften. OB er fuldt ud på niveau, og i perioder dominerer OB faktisk kampen. Jeg er ret begejstret over indsatsen. Og AGF har sgu ikke spillet flere kampe end OB - de har endda en breddere trup de har kunnet bruge. Så træthed bør ikke være en undskyldning. Uwusu var i hopla, men mangler lige det sidste for at lave et par assists - men det er jo også derfor han spiller i OB istedet for i en højere liga.
Bravo
- Likes 3
Comment
-
Modstanderen var ligaens aktuelle topklub og de kom ikke til mere end ti chancen i første halvleg og to i anden. Det hvad tegnede sig allerede i de sidste kampe blev bekræftet nu mod et tophold: Zorniger fik styr på vores defensive uden at miste den offensive kvalitet. Med Ouedraogo, Ejdum, Falk og Arp har vi en Top6-dygtig midtbane. Zorniger sagde allerede flere gange og også før dagens kamp at han skiftede formationen fordi det gav muligheden at stille op med vores bedste spillere. Men det kan hurtigt blive sårbart ved karantæner eller skader af en af de fire. Så kom i gang, Troels: mindst 1 rigtig stærk midtbane skal hentes i vintervinduet. Og sikker også en angriber efter farvel til Hansborg. Giv Zorniger arbejdsbetingelser at gøre det til en rigtig god sæson for os, han viste ja vel allerede at han kan meget. Efterårssæson var er stort skridt i den rigtige retning, så skulle komme andet skridt allerede i foråret og ikke først næste sæson. Tror virkelig der opstår noget i OB som kan blive rigtig godt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Rigtig flot kamp af drengene i dag. Lidt shaky start, hvor AGF får spillet os tynde et par gange. Derefter ligner det lidt man tilsidesætter respekten for at man møder ligaens nummer 1 på den gode måde, og får intensiveret presset højere oppe. Det viser sig at virke og AGF får sværere ved at spille sig igennem. Meget fra vores side bliver til gengæld noget lige ved og næsten, så derfor var det befriende Arp tog ansvaret på sig, og viste hvilken klasse han besidder, og sikrede os et fornuftigt udgangspunkt.
Nu venter den store styrkeprøve så. Det virkede lidt til AGF kom til odense i dag og kæmpede for 0-0, så de kunne afgøre det hjemme. De er tydeligvis såret af skader og slidte spillere, og ville kontrollere den relativt risikofrit hjem med et godt udgangspunkt.
Det lod vi dem heldigvis ikke slippe godt fra, og nu skal vi være kloge og dygtige nok til at modstå det stormvejr, som nok viæ møde os i begyndelsen af kampen søndag, og så have overskuddet og dygtigheden til at straffe, at de skal frem og score.
Det bliver en stor prøve nu at skulle forsvare en føring over en hel kamp. Vi vil helt sikkert også blive mærket af den korte restitutionstid, og her bliver det virkelig interessant at se, hvem der har overskuddet. AGF ser pressede ud. Omvendt tror jeg også mange hos os vil have kampen siddende, så det bliver uhyre spændende, og fedt endelig igen at se os i sådan en rigtig knald eller fald-kamp imod en hademodatander!
- Likes 2
Comment
-
Jeg er så enig. Lad os fokusere på det positive og det synes jeg der var masser af i den kamp. Og så skal den bare have fuld skrald i ÅrhusOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKlasse kamp. Moden indsats. Jeg kan ikke huske en så kontrolleret stabil præstation fra OB i mange mange år mod et godt hold.
- Likes 3
Comment
-
Jammen jeg er enig i at vi med "Kante-Falk-Ejdum-Arp formationen er top6 midtbane .. måske mere end detOprindeligt indsendt af andlox Se indlægModstanderen var ligaens aktuelle topklub og de kom ikke til mere end ti chancen i første halvleg og to i anden. Det hvad tegnede sig allerede i de sidste kampe blev bekræftet nu mod et tophold: Zorniger fik styr på vores defensive uden at miste den offensive kvalitet. Med Ouedraogo, Ejdum, Falk og Arp har vi en Top6-dygtig midtbane. Zorniger sagde allerede flere gange og også før dagens kamp at han skiftede formationen fordi det gav muligheden at stille op med vores bedste spillere. Men det kan hurtigt blive sårbart ved karantæner eller skader af en af de fire. Så kom i gang, Troels: mindst 1 rigtig stærk midtbane skal hentes i vintervinduet. Og sikker også en angriber efter farvel til Hansborg. Giv Zorniger arbejdsbetingelser at gøre det til en rigtig god sæson for os, han viste ja vel allerede at han kan meget. Efterårssæson var er stort skridt i den rigtige retning, så skulle komme andet skridt allerede i foråret og ikke først næste sæson. Tror virkelig der opstår noget i OB som kan blive rigtig godt.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
AGF ville rigtig gerne gennem vores venstre side i starten af kampen hvor det måske overraskede dem at Yaya spillede i stedet for Adam. Det blev de, set fra min plads hurtigt trætte af, hvor Yaya i flere omgange viste kæmpe fysik og duelstyrke .. hvilken udvikling han har gennemgået de seneste 6 mdr. Det er en ny kamp på søndag hvor jeg formoder at GF'erne går mere aggressivt til værks og det bliver 1000svært at holde hele vejen. Omvendt tror jeg ikke de synes det er superfedt at møde OB lige nu, og især ikke hvis vi får lappet Grot sammen til kampen .. ham manglede vi i går som pladsskaber til Ganauss' løb.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægRigtig flot kamp af drengene i dag. Lidt shaky start, hvor AGF får spillet os tynde et par gange. Derefter ligner det lidt man tilsidesætter respekten for at man møder ligaens nummer 1 på den gode måde, og får intensiveret presset højere oppe. Det viser sig at virke og AGF får sværere ved at spille sig igennem. Meget fra vores side bliver til gengæld noget lige ved og næsten, så derfor var det befriende Arp tog ansvaret på sig, og viste hvilken klasse han besidder, og sikrede os et fornuftigt udgangspunkt.
Nu venter den store styrkeprøve så. Det virkede lidt til AGF kom til odense i dag og kæmpede for 0-0, så de kunne afgøre det hjemme. De er tydeligvis såret af skader og slidte spillere, og ville kontrollere den relativt risikofrit hjem med et godt udgangspunkt.
Det lod vi dem heldigvis ikke slippe godt fra, og nu skal vi være kloge og dygtige nok til at modstå det stormvejr, som nok viæ møde os i begyndelsen af kampen søndag, og så have overskuddet og dygtigheden til at straffe, at de skal frem og score.
Det bliver en stor prøve nu at skulle forsvare en føring over en hel kamp. Vi vil helt sikkert også blive mærket af den korte restitutionstid, og her bliver det virkelig interessant at se, hvem der har overskuddet. AGF ser pressede ud. Omvendt tror jeg også mange hos os vil have kampen siddende, så det bliver uhyre spændende, og fedt endelig igen at se os i sådan en rigtig knald eller fald-kamp imod en hademodatander!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
……..og som ham dahlsgaard kan slå sig lidt på…Dahlsgaard er en erfaren ræv men jeg har også set ham lave nogen svinske ting gennem årene ville være rart men der kunne stå imod det og måske endda give lidt igenOprindeligt indsendt af manner Se indlægAGF ville rigtig gerne gennem vores venstre side i starten af kampen hvor det måske overraskede dem at Yaya spillede i stedet for Adam. Det blev de, set fra min plads hurtigt trætte af, hvor Yaya i flere omgange viste kæmpe fysik og duelstyrke .. hvilken udvikling han har gennemgået de seneste 6 mdr. Det er en ny kamp på søndag hvor jeg formoder at GF'erne går mere aggressivt til værks og det bliver 1000svært at holde hele vejen. Omvendt tror jeg ikke de synes det er superfedt at møde OB lige nu, og især ikke hvis vi får lappet Grot sammen til kampen .. ham manglede vi i går som pladsskaber til Ganauss' løb.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
Comment