Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fredericia - OB 05/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kan vi ikke holde op med at bruge det ord...

Men ellers - fedt hvis Sandberg har rykket sig så meget. Som jeg husker det stod han bag Grubbe - og det niveau er i min bog ikke godt nok, så der skal være sket en del. Men det må han jo vise i opstarten næste sommer.

Men ellers så giver den her slags indlæg mig sgu små nervøse trækninger - for mig tegner det igen igen billedet af man ikke går nok efter det, på trods af man sger noget andet. Bonde tror jeg ikke på kommer tilbage på højt nok niveau, eller at han passer ind. Sandberg, altså jeg vælger at være tvivlende indtil vi ser andet.

For mig at se har man taget sig en "gratis" omgang - første sæson tilbage, ok så får man lov at sige overlevelse, etablering år 1 osv. Den går ikke år 2 - ikke med de investeringer man har lavet i truppen, der er man for mig at se nødt til at "gå" mere efter det, så man ikke kun lige kniber sig med i top 6.

Vi må se hvad der sker til januar.
    Det bestemmer man vel selv…

Jeg tror på Sandberg. Og hvis man vil have 6-7 midtbanespillere i truppen er der nød til at være lidt unge imellem der accepterer bænken men er god nok til minutter hist og pist
    Jeg skriver jo også at man nok skal have 1 ind… Jeg tror bare ikke på 2 som du var oppe på. Så har man 5 profiler til 3-4 pladser og 2 der har niveau til at afløse.
    OB kan pt nok ikke have 2 profiler til alle pladser

På angriber pladsen er det nok et ungt talent man henter ind. Vi har ikke nogen der er gode nok nedefra. Men ville da ønske man kunne finde endnu en evt god tysker så man havde 4 til rotation. lige som ovenstående tror jeg ikke helt på det. Men det er jo her AZ oftest har haft ønsker om meget firepower

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det bestemmer man vel selv…

Jeg tror på Sandberg. Og hvis man vil have 6-7 midtbanespillere i truppen er der nød til at være lidt unge imellem der accepterer bænken men er god nok til minutter hist og pist
      Jeg skriver jo også at man nok skal have 1 ind… Jeg tror bare ikke på 2 som du var oppe på. Så har man 5 profiler til 3-4 pladser og 2 der har niveau til at afløse.
      OB kan pt nok ikke have 2 profiler til alle pladser

På angriber pladsen er det nok et ungt talent man henter ind. Vi har ikke nogen der er gode nok nedefra. Men ville da ønske man kunne finde endnu en evt god tysker så man havde 4 til rotation. lige som ovenstående tror jeg ikke helt på det. Men det er jo her AZ oftest har haft ønsker om meget firepower
      dét er vi helt enige om.

Men vi snakker jo reelt om en 1. indskifter, der er det i min bog ikke nok med en der kan klare et par min. hist og her. Der skal være en der kan afløse når Arp sidder ude med karantæne - eller Ejdum går i stykker, eller for at få friske kræfter ind efter 60 min. og ikke som det har været hidtil - hvor Zorniger trækker den til min. 85 fordi han ved niveauet falder for meget. Hvis vi blot snakker om få min. her og der - kan man så virkelig tillade sig at kalde dem "gamechangere"?

Jeg tror bestemt heller ikke vi får to ind - selv om jeg godt kunne se vi kunne bruge det

Angribere der har man vel Abrahamsen der vel er en 1:1 for Hansborg? Jeg så bare gerne vi havde 4 angribere til de to pladser. Og så plus en udviklingsspiller ala Hansborg/Abrahamsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét er vi helt enige om.

Men vi snakker jo reelt om en 1. indskifter, der er det i min bog ikke nok med en der kan klare et par min. hist og her. Der skal være en der kan afløse når Arp sidder ude med karantæne - eller Ejdum går i stykker, eller for at få friske kræfter ind efter 60 min. og ikke som det har været hidtil - hvor Zorniger trækker den til min. 85 fordi han ved niveauet falder for meget. Hvis vi blot snakker om få min. her og der - kan man så virkelig tillade sig at kalde dem "gamechangere"?

Jeg tror bestemt heller ikke vi får to ind - selv om jeg godt kunne se vi kunne bruge det

Angribere der har man vel Abrahamsen der vel er en 1:1 for Hansborg? Jeg så bare gerne vi havde 4 angribere til de to pladser. Og så plus en udviklingsspiller ala Hansborg/Abrahamsen.
        Det jeg mener er Falk,Kanté,Arp,Ejdum + en ny som dem der skal rotere lidt fra start alt afhængig og så Bonde og Sandberg som indskifterne

Og så du selvfølgelig ret i at truppen ikke er fyldt med gamechangere pt. Jeg elsker bare ideen selvom konceptet lige pt godt kan klinge lidt hult og populistisk.

Vi skal have en ind for Hansborg udefra der er god nok til at komme ind og ændre kampe. Og så Abrahamsen som udviklingsspiller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det jeg mener er Falk,Kanté,Arp,Ejdum + en ny som dem der skal rotere lidt fra start alt afhængig og så Bonde og Sandberg som indskifterne

Og så du selvfølgelig ret i at truppen ikke er fyldt med gamechangere pt. Jeg elsker bare ideen selvom konceptet lige pt godt kan klinge lidt hult og populistisk.

Vi skal have en ind for Hansborg udefra der er god nok til at komme ind og ændre kampe. Og så Abrahamsen som udviklingsspiller
          og det er vi så helt enige om. Jeg tvivler på Bonde reelt kommer tilbage og spiller en rolle - uanset så skal han snart erstattes da han til sommer kun har 1 år tilbage. Sandberg bliver spændende at se hvor meget han har udviklet sig, men tænker fint han vil være klar til 6/7. valg som du lister op - og så skal han jo ellers bare ind og slå de andre af

Ordet "gamechangere" er for mig, som du siger hult og populistisk - det gør hverken Grubbe eller Hansborg til bedre eller dårligere spillere - og de er heller ikke tættere på spilletid fordi man begynder at bruge et andet ord.

Minder om da man begyndte at give folk nye titler - istedet for mere i lønposen. Det betyder reelt ingenting. Men fair nok hvis du vil bruge det - for mig er de indskiftere

Comment

Sq da i øvrigt langt tid siden at vi kun har været 2 point fra FCK … SDJ går forbi den med en sejr i dag ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Ejdum på rundens hold:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...igaen-18-runde
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
              X