Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 30. november kl. 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

FS/SF holder fast i den første teori ang. opstilling

....................Myhra
    Owusu...Byrgü.....Aschou.....McCoy
    ................."Kanté"
    ........Falk.............Ejdum
    .................Arp
    ....Ganauss.......Grot​

Adam
    Yaya
    BP
    Grubbe m.fl.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Vældigt spændende. Det er, hvad jeg ser som vores ideal-opstilling (kampen er tæt for Adam og Yaya), og jeg glæder mig meget til at se den i praksis.

Lad tal være tal - men at have 4 så dygtige midtbanespillere på samme tid tror jeg vil have mange gode (også afledte) effekter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Vældigt spændende. Det er, hvad jeg ser som vores ideal-opstilling (kampen er tæt for Adam og Yaya), og jeg glæder mig meget til at se den i praksis.

Lad tal være tal - men at have 4 så dygtige midtbanespillere på samme tid tror jeg vil have mange gode (også afledte) effekter.
        Enig! Det ser spændende ud. Håber det fungerer i praksis, og ikke bliver en bananskrælskamp.
        Når forventningerne er størst plejer det som bekendt at gå galt.

Comment

Enig .. nogle hold har haft held med at skærme Falk og/eller Arp ud af kampene men med Ejdums løb må det blive svært at dække op for dem alle uden at lade Grot og Ganaus gå fri … men mon ikke vi kommer til at se et par meget defensive hold stå og vente på nogle omstillinger …

Askou og McCoy er til gengæld noget mere defensivt end Gomez og Adam så “der skal passes på nee ba’ve” ..

Fint for mig så længe der så ikke kommer for meget plads mellem kæderne ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

helt enig - Ejdum var savnet i sidste kamp.

Eneste bekymring(er) for mig er at der så ikke er noget reelt at skyde med fra bænken, men eftersom man har trukket håndbremsen og ikke presser helt så hårdt - så ser holdet ud til bedre at kunne spille en hel kamp.

Og så det faktum at vi har brugt så meget tid på at træne det andet system.

Comment

Working...
            X