Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 30. november kl. 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt: OB-VB, 30. november kl. 18.00.

I anledning af at det snart er jul og fordi jeg så noget om Ancelotti er start11 lagt op som et juletræ og dermed plads til både Falk, Ejdum og Ouedraogo ..

………………..Ganaus.
    ………………Grot. Fiete.
    ……..Ejdum. Ouedraogo. Falk
    ….Adam…. Askou.. Burgy. Owusu
    …………………Myhra.

Sådan bliver det ikke men mon AZ foretrækker Ejdum frem for en i centerforsvaret når han har brugt Ejdum i forsvaret ..

En kamp vi skal vinde .. point på kontoren og så må vi håbe at forsvaret ikke deler gaver ud ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

FS/SF spekulerer i at AZ måske ændrer på systemet så vi måske ser en midtbane med Oudraogo, Falk, Ejdum og Arp med Arp som 10'er , Falk og Ejdum som 8'ere og "Kanté" som 6'er og måske med McCoy som vb på bekostning af Adam

....................Myhra
    Owusu...Byrgü.....Aschou.....McCoy
    ................."Kanté"
    ........Falk.............Ejdum
    .................Arp
    ....Ganauss.......Grot
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF spekulerer i at AZ måske ændrer på systemet så vi måske ser en midtbane med Oudraogo, Falk, Ejdum og Arp med Arp som 10'er , Falk og Ejdum som 8'ere og "Kanté" som 6'er og måske med McCoy som vb på bekostning af Adam

................."Kanté"
      .................Arp
      ....Ganauss.......Grot
      Den opstilling ville glade mig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

................."Kanté"
        .................Arp
        ....Ganauss.......Grot
        Har mange jo efterlyst længe men er det det rigtige tidpunkt at ændre igen .. det vi har højgiftige har trods alt fungeret i en periode .. to kampe og så er der længere pause hvis systemet kan spilles ind …

Der er vel også mulighed for at stille op som mod FCN hvor Ejdum var CB i første omgang ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

................."Kanté"
          .................Arp
          ....Ganauss.......Grot
          Det ville være helt oplagt. Jeg tror, vi vil få meget mere ud af at have én mand mere på midten - også defensivt - og så er det altså heller ikke en helt ringe kæde at kunne smide i spil!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det ville være helt oplagt. Jeg tror, vi vil få meget mere ud af at have én mand mere på midten - også defensivt - og så er det altså heller ikke en helt ringe kæde at kunne smide i spil!
            Jammen enig ..det ligner en det stærkeste der kan mønstres. Spændende om et formationsskifte bliver gennemført kort før en vinterpause.

Jeg glemte linket så det er her

https://fyens.dk/ob/ob-traener-alexa...18d9e8ebe7c-17
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

................."Kanté"
              .................Arp
              ....Ganauss.......Grot
              Det er så offensivt som det må forventes at være imod et af ligaens dårligste hold på hjemmebane, hvis der skal være noget troværdighed i at have tilknyttet en offensiv trænerprofil til som Zorniger.
              Jeg er med på vi til tider har befundet os mørke steder, hvor fokus på mere defensiv stabilitet måtte prioriteres. Men nu har vi formentlig alle mand på nær Bonde til rådighed, vi har fået tilpasset nogle ting defensivt, og så skal vi turde lægge lidt på offensivt hjemme imod et af de to suveræne bundhold.

Jeg håber virkelig vi kan finde plads til alle de offensivspillere

Comment

Det beroliger mig på en lidt omvendt måde, at vi ikke vandt i Randers. Så havde der nemlig været 2 sejre i træk på spil. Og så havde det været et stensikkert nederlag.

Comment

Working...
                X