Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 30. november kl. 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt: OB-VB, 30. november kl. 18.00.

I anledning af at det snart er jul og fordi jeg så noget om Ancelotti er start11 lagt op som et juletræ og dermed plads til både Falk, Ejdum og Ouedraogo ..

………………..Ganaus.
    ………………Grot. Fiete.
    ……..Ejdum. Ouedraogo. Falk
    ….Adam…. Askou.. Burgy. Owusu
    …………………Myhra.

Sådan bliver det ikke men mon AZ foretrækker Ejdum frem for en i centerforsvaret når han har brugt Ejdum i forsvaret ..

En kamp vi skal vinde .. point på kontoren og så må vi håbe at forsvaret ikke deler gaver ud ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

FS/SF spekulerer i at AZ måske ændrer på systemet så vi måske ser en midtbane med Oudraogo, Falk, Ejdum og Arp med Arp som 10'er , Falk og Ejdum som 8'ere og "Kanté" som 6'er og måske med McCoy som vb på bekostning af Adam

....................Myhra
    Owusu...Byrgü.....Aschou.....McCoy
    ................."Kanté"
    ........Falk.............Ejdum
    .................Arp
    ....Ganauss.......Grot
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF spekulerer i at AZ måske ændrer på systemet så vi måske ser en midtbane med Oudraogo, Falk, Ejdum og Arp med Arp som 10'er , Falk og Ejdum som 8'ere og "Kanté" som 6'er og måske med McCoy som vb på bekostning af Adam

................."Kanté"
      .................Arp
      ....Ganauss.......Grot
      Den opstilling ville glade mig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

................."Kanté"
        .................Arp
        ....Ganauss.......Grot
        Har mange jo efterlyst længe men er det det rigtige tidpunkt at ændre igen .. det vi har højgiftige har trods alt fungeret i en periode .. to kampe og så er der længere pause hvis systemet kan spilles ind …

Der er vel også mulighed for at stille op som mod FCN hvor Ejdum var CB i første omgang ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

................."Kanté"
          .................Arp
          ....Ganauss.......Grot
          Det ville være helt oplagt. Jeg tror, vi vil få meget mere ud af at have én mand mere på midten - også defensivt - og så er det altså heller ikke en helt ringe kæde at kunne smide i spil!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det ville være helt oplagt. Jeg tror, vi vil få meget mere ud af at have én mand mere på midten - også defensivt - og så er det altså heller ikke en helt ringe kæde at kunne smide i spil!
            Jammen enig ..det ligner en det stærkeste der kan mønstres. Spændende om et formationsskifte bliver gennemført kort før en vinterpause.

Jeg glemte linket så det er her

https://fyens.dk/ob/ob-traener-alexa...18d9e8ebe7c-17
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

................."Kanté"
              .................Arp
              ....Ganauss.......Grot
              Det er så offensivt som det må forventes at være imod et af ligaens dårligste hold på hjemmebane, hvis der skal være noget troværdighed i at have tilknyttet en offensiv trænerprofil til som Zorniger.
              Jeg er med på vi til tider har befundet os mørke steder, hvor fokus på mere defensiv stabilitet måtte prioriteres. Men nu har vi formentlig alle mand på nær Bonde til rådighed, vi har fået tilpasset nogle ting defensivt, og så skal vi turde lægge lidt på offensivt hjemme imod et af de to suveræne bundhold.

Jeg håber virkelig vi kan finde plads til alle de offensivspillere

Comment

Det beroliger mig på en lidt omvendt måde, at vi ikke vandt i Randers. Så havde der nemlig været 2 sejre i træk på spil. Og så havde det været et stensikkert nederlag.

Comment

nogen der har en fribillet, så tager jeg mod den med kyshånd

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                    Det beroliger mig på en lidt omvendt måde, at vi ikke vandt i Randers. Så havde der nemlig været 2 sejre i træk på spil. Og så havde det været et stensikkert nederlag.
                    Det også vigtigt portene lukkes når tilskuer nr.6000 kommer igennem portene, så der ingen snert af flot fremmøde er!

Comment

Zorniger kræver mere intensitet. Og hvem ikke bruger chancen på banen kan ikke forvente at spille næste kamp:
                      https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...zPcGU2lZwzmOTA
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Zorniger kræver mere intensitet. Og hvem ikke bruger chancen på banen kan ikke forvente at spille næste kamp:
                        https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...zPcGU2lZwzmOTA
                        altså syntes jo sådan set det er den rigtige tilgang at have. Problemet er bare at han har ikke ret meget at gøre med fra bænken - så det bliver lidt en tom trussel.

Men syntes generelt ikke at det virker til spillerne ikke "vil". Mod Randers ramte de bare som et hold ikke niveauet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså syntes jo sådan set det er den rigtige tilgang at have. Problemet er bare at han har ikke ret meget at gøre med fra bænken - så det bliver lidt en tom trussel.

Men syntes generelt ikke at det virker til spillerne ikke "vil". Mod Randers ramte de bare som et hold ikke niveauet.
                          Jeg synes også der var enkelte spillere, som ikke leverede hvad man kan forvente. Ganaus og Grot tabte vel 100% af deres dueller imod Høegh og Dammers. Synes også man kan forvente en spiller som Falk diktere en kamp som den imod Randers bedre. Jeg synes han spillede langsomt og med mange berøringer. Han kæmpede måske med hvad han kunne, da han nok ikke var fuldkommen over sin skade, men han skal være primus motor for at holde fart i vores spil, og det var han ikke i Randers.

Forhåbentlig kommer Ejdum ind og trækker holdet op, med sin store vilje og sine mange hidsige løb. Det tror jeg både kan inspirere Arp og Falk til at få skabt lidt mere flow i vores spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes også der var enkelte spillere, som ikke leverede hvad man kan forvente. Ganaus og Grot tabte vel 100% af deres dueller imod Høegh og Dammers. Synes også man kan forvente en spiller som Falk diktere en kamp som den imod Randers bedre. Jeg synes han spillede langsomt og med mange berøringer. Han kæmpede måske med hvad han kunne, da han nok ikke var fuldkommen over sin skade, men han skal være primus motor for at holde fart i vores spil, og det var han ikke i Randers.

Forhåbentlig kommer Ejdum ind og trækker holdet op, med sin store vilje og sine mange hidsige løb. Det tror jeg både kan inspirere Arp og Falk til at få skabt lidt mere flow i vores spil.
                            helt enig. Det syntes jeg man kunne sige om mange - men mener bare ikke det var af mangle på vilje som man nogle gange har haft på fornemmelsen de sidste sæsoner. Syntes holdet og spillerne prøvede - de ramte bare ikke niveauet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt enig. Det syntes jeg man kunne sige om mange - men mener bare ikke det var af mangle på vilje som man nogle gange har haft på fornemmelsen de sidste sæsoner. Syntes holdet og spillerne prøvede - de ramte bare ikke niveauet.
                              Jeg er egentlig på linje med dig. En af de gode ting ved nedrykningen, var at vi fik ryddet ud i de her spillere, som ikke kæmpede for logoet. Siden har vi haft udmærket succes med at scoute spillere, som tror på sagen. Det er ikke dem alle jeg synes har den fornødne kvalitet, men generelt møder de op til kampene med rank ryg og giver det de har.

Den eneste som frustrerer mig lidt på det punkt er Grot. Han har sådan en god pakke med fart, fysik og et godt spark. Men han slår for meget ud med armene, lader sig frustrerer når Høegh og Dammers igennem hele kampen går hårdt fysisk til ham, og så ender han med at fylde som en uprøvet ungdomsspiller. Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke bruger sin fysik bedre, og siger til sig selv at han må give tilbage af samme skuffe som han får, når stopperne kommer aggresivt op i haserne på ham.

Comment

Working...
                              X