Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-SIF ny

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB-SIF ny

Ejdum kritiserer dommeren

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ek-og-arrogant

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    kan klubben indgive en klage over dommeren, ell er han hævet over kritik ?
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Synes det var den bedste præstation vi har set i år. 2. Halveg bliber lidt mere fastlåst, og det virker også som om irritationen over dommerens ujævne linje og fejldomme frustrerer spillerne , efterhånden som trætheden melder sig og timeglasset var ved at løbe ud.

Ellers var det bestemt en stort set helstøbt 1. Halveg. Man havde bare glemt den effektivitet vi havde i Farum i sidste weekend, for det er godt nok nogle store chancer vi misser.

Adam hænger ved SIF's mål og slipper sin mand, men omvendt bliver den også så spids at jeg synes Myhra skal have lukket hjørnet.

Fesent kun at stå med 1 point, men der var massere at tage med videre. De tre bagerste stod fornuftigt defensivt, og vi formåede at holde et meget konstant og intensivt pres på en modstander igennem næsten en hel halveg.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

kan klubben indgive en klage over dommeren, ell er han hævet over kritik ?
        Den kritik holder dommerforeningen og dem der vurderer deres indsats internt, så det kommer ikke til at ske. Tvært i mod er Benjamin Leander ude med riven efter Max Ejdum som efter kampen var klar i kritikken af dommeren.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Den kritik holder dommerforeningen og dem der vurderer deres indsats internt, så det kommer ikke til at ske. Tvært i mod er Benjamin Leander ude med riven efter Max Ejdum som efter kampen var klar i kritikken af dommeren.
          Og man bør nok også holde sig fra kritik af dommeren på dén måde, men helt ærligt - det var simpelthen under al kritik. Tæt på ‘tyveri’, og jeg synes sgu, det er meget fedt, at vi har en ung gut, der siger det, som det er.

Rigtig god kamp i øvrigt. Nok den bedste struktur i spillet jeg har set. Bojang spiller sig fint op.

Myhra ser - desværre - temmelig rusten ud. Jeg er nok en af de få, der undrer mig over, at Theo ikke fik længere snor.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Og man bør nok også holde sig fra kritik af dommeren på dén måde, men helt ærligt - det var simpelthen under al kritik. Tæt på ‘tyveri’, og jeg synes sgu, det er meget fedt, at vi har en ung gut, der siger det, som det er.

Rigtig god kamp i øvrigt. Nok den bedste struktur i spillet jeg har set. Bojang spiller sig fint op.

Myhra ser - desværre - temmelig rusten ud. Jeg er nok en af de få, der undrer mig over, at Theo ikke fik længere snor.
            enig i at Myhra ser rusten ud - men syntes omvendt ikke Theo reelt vidste noget der kunne retfærdigegøre mere spilletid. Og det har jo desværre været tilfældet med alle 3 keepere - det har ikke rigtigt været deres skyld at der blev inkasseret så mange mål - omvendt har de heller ikke taget det der skulle til.

Jeg kan godt forestille mig at vi efter at have haft et overskud af målmænd - alligevel ender med at skulle på markedet i til januar. Sander tror jeg bliver kaldt hjem - pga manglende spilletid, Hansen skadet, og med snarligt udløb - og Myhra ser 1. rusten ud - og er nok bare ikke så stærk med fødderne som det er påkrævet

Comment

altså det var nok ikke det smarteste som Ejdum gjorde - omvendt ret forfriskende. Og ville da også klæ' medierne at gå lidt til dommeren - men mindst lige så meget VAR.

Syntes i virkeligheden det er det store problem. Dommeren kan jo godt have overset det potentielt røde kort til Østrøm - men hvorfor fanden bliver han så ikke kaldt ud til skærmen så han lige kan kigge på den en gang mere? Samme med straffe sparket.

Jeg syntes brugen af VAR er utrolig inkonsistent, og hvad skal vi så bruge det til

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså det var nok ikke det smarteste som Ejdum gjorde - omvendt ret forfriskende. Og ville da også klæ' medierne at gå lidt til dommeren - men mindst lige så meget VAR.

Syntes i virkeligheden det er det store problem. Dommeren kan jo godt have overset det potentielt røde kort til Østrøm - men hvorfor fanden bliver han så ikke kaldt ud til skærmen så han lige kan kigge på den en gang mere? Samme med straffe sparket.

Jeg syntes brugen af VAR er utrolig inkonsistent, og hvad skal vi så bruge det til
                Enig .. det var ikke det smarteste, men han har jo ikke sagt andet end hvad alle føler og ang. VAR har jeg hele tiden været lidt mere end skeptisk iike mindst i tidsforbruget ved mange eftersyn.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg forestiller mig egentlig også at Ejdum er blevet forklaret at det ikke er den bedste at gøre, men dommeren var bare "fra Ærø" og Max var topfrustreret.

Believe OB

Comment

Enig .. det var ikke det smarteste, men han har jo ikke sagt andet end hvad alle føler og ang. VAR har jeg hele tiden været lidt mere end skeptisk iike mindst i tidsforbruget ved mange eftersyn.
                    jeg er ikke fortaler for VAR - det bedste ved 1 division var ingen VAR. Så kan man så have en kamp og en dommer der er helt væk fra skiven - men det lever jeg bedre med under de omstændigheder.

Nu er VAR en del af spillet - og så mener jeg de skal hjælpe dommeren - og der var bare nogle tvivlskendelser hvor han skulle have kigget en ekstra gang på dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er ikke fortaler for VAR - det bedste ved 1 division var ingen VAR. Så kan man så have en kamp og en dommer der er helt væk fra skiven - men det lever jeg bedre med under de omstændigheder.

Nu er VAR en del af spillet - og så mener jeg de skal hjælpe dommeren - og der var bare nogle tvivlskendelser hvor han skulle have kigget en ekstra gang på dem.
                      Jammen selvf. skal det benyttes i tvivlstilfælde når det er der, men jeg er grundlæggende utilfreds med det fordi det dræber glæde og jubel ved snart sagt alle situationer

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Synes det var den bedste præstation vi har set i år. 2. Halveg bliber lidt mere fastlåst, og det virker også som om irritationen over dommerens ujævne linje og fejldomme frustrerer spillerne , efterhånden som trætheden melder sig og timeglasset var ved at løbe ud.

Ellers var det bestemt en stort set helstøbt 1. Halveg. Man havde bare glemt den effektivitet vi havde i Farum i sidste weekend, for det er godt nok nogle store chancer vi misser.

Adam hænger ved SIF's mål og slipper sin mand, men omvendt bliver den også så spids at jeg synes Myhra skal have lukket hjørnet.

Fesent kun at stå med 1 point, men der var massere at tage med videre. De tre bagerste stod fornuftigt defensivt, og vi formåede at holde et meget konstant og intensivt pres på en modstander igennem næsten en hel halveg.
                        Enig. Og hvis man tager med i betragtning at Falk ikke en gang var med og vi dårlige vi var uden ham eller Arp tidligere så betyder det vel at holdet tog et stort skridt fremad.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                        X