helt crazy nyhed
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning onsdag 30/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægthe one TB siger han ikke er aktuel, han træner bare med fordi hans søn spiller på det islandske u-landshold i dk pt.
Mon ikke Ari kan overtale TB og Eidur til at indgå samarbejde ;-)
Comment
-
På Wikipedia står der at han fik 300.000 euro for aftalen med Brügge. Han er nok mindre værd nu...
Det lyder dog mærkeligt at han bare træner med på grund af sin søn. Det kunne godt lugte af en aftale med ham. Danmark er et populært sted for islændinge og Ari og ham kender hinanden fra landsholdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægDen tror jeg simpelthen ikke på. Vi mangler en angriber og så dukker der en angriber op, der - lige umiddelbart - vil være en klar forstærkning af vores hold, samtidigt med han burde være tilgængelig rent økonomisk (har læst, at hans kontrakt i Club Brugge var på +2mio for 1½ års arbejde).
Mon ikke Ari kan overtale TB og Eidur til at indgå samarbejde ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægHelt enig. Det lugter af at TB holder kortene tæt ind til kroppen. De skal sikkert lige vurdere, om Eidur er nogenlunde fit, inden en evt. aftale laves.
iøvrigt - selvom jeg forsøger at tager min OB briller af - så var Eidur på hans velmagtsdage over både Elmander/Mellberg/Antonsson/Kahlenberg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHvordan kan du sige no go? Han er da klart bedre end Bodul, alene pga. Rutinen. Og desuden skal jeg da i hvert fald have en ny OB trøje med Gudjohnsen på ryggen, hvis de signer ham! Fysik og rutine, det er en mangel vare, og det har Eidur uden tvivl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Style P Se indlæg35 år (!) og 15 mål i 6 forskellige klubber siden han forlod Barca i 2009... NO GO her fra!
Man kan kigge på hvad han har gjort i Belgien. Der startede han i Cercle Brugge, hvor han scorede 6 mål i 13 kampe og åbenbart gjorde det godt nok til at storebror Club Brugge (der også er betydeligt større end OB) hentede ham. Der er hans scoringssnit så ikke vildt imponerende, men det er heller ikke sikkert han har spillet fast og måske har han haft en anden rolle.
Synes ikke der er noget der, der udelukker ham. Udover en målscorer kunne vi i den grad også bruge hans fysik og (går jeg ud fra) professionalisme. Men det er svært at sige noget om uden at kunne se ham træne. Hvis han er fit kan jeg ikke forestille mig, at han ikke vil kunne forstærke os.
Lad os nu se. Det er sikkert rigtigt når de siger, at han bare er her pga. hans søn.
Comment
Comment