Skudtræningen med RF, Spellman, Azer, Emil, og Lucas er en blandet fornøjelse. Bedst er Radza på kassen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning onsdag 30/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Style P Se indlægHans efternavn scorer ikke målene - det skal hans støvler gøre. Og jeg tror, han er over the hill. Men bevares, jeg kan da tage fejl. Synes bare ikke hans stats de seneste 5 sæsoner skriger på en løncheck (formodentlig af de lidt større).
Comment
-
Har ingen anelser om hvordan han begår sig nu. Men nøgternt set så er det edderma'me meget rutine og styrke i ham...
Kan han løbe solen lige så sort som da han var i de store klubber? Helveg kunne lige frem til han sluttede - så hvorfor skulle Eidur ikke?
Men i sidste ende kommer det jo an på, om han kan bombe eller ej.
Statistikken ser ikke imponerende ud - meeeeen man skal altid være påpasselig med tal man læser på et stykke papir. Hvis hans blotte tilstædeværelse på banen skaber mere plads til de andre målfarlige spillere, så er det i sig selv jo også godt nok.
Han er vel lige så stærk som Fall - og han kan de i hvert fald skabe noget plads.
Og så må man jo formode, at han har lært et eller andet ved at træne med nogle af verdens absolutte bedste spillere i verden....
Men meget afhænger vel af aftalens tilstand. Leje ham for resten af året kan man jo umuligt have noget imod!?!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægstår lige ved siden af NA og hørte navnet også. Stor fyr ham Eidur
Og går han og "hygger" eller ser det seriøst ud ?
NB: Som jeg husker ham, behøves man ikke at være bekymret for han ikke laver så mange mål, det er hans fysik og løbevillighed jeg husker ham for. Ham foran Jeppe Kjær kunne godt virke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægHar ingen anelser om hvordan han begår sig nu. Men nøgternt set så er det edderma'me meget rutine og styrke i ham...
Kan han løbe solen lige så sort som da han var i de store klubber? Helveg kunne lige frem til han sluttede - så hvorfor skulle Eidur ikke?
Men i sidste ende kommer det jo an på, om han kan bombe eller ej.
Statistikken ser ikke imponerende ud - meeeeen man skal altid være påpasselig med tal man læser på et stykke papir. Hvis hans blotte tilstædeværelse på banen skaber mere plads til de andre målfarlige spillere, så er det i sig selv jo også godt nok.
Han er vel lige så stærk som Fall - og han kan de i hvert fald skabe noget plads.
Og så må man jo formode, at han har lært et eller andet ved at træne med nogle af verdens absolutte bedste spillere i verden....
Men meget afhænger vel af aftalens tilstand. Leje ham for resten af året kan man jo umuligt have noget imod!?!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed mindre de på et tidspunkt har forlænget er han kontrakt fri efter 1 1/2 år i brugge
http://www.transfermarkt.co.uk/eidur...wettbewerb/GB1
Comment
-
Ifølge Transfermarkt, er han transferfri!
http://www.transfermarkt.co.uk/eidur...l/spieler/3176
Kontrakt med Brügge ophørte 1. juli. Så kunne han jo være en mulighed?
Comment
Comment